loading...

کانویت

بازدید : 440
يکشنبه 9 شهريور 1399 زمان : 6:52

آموزش كسب درآمد از اينترنت رايگان چگونه می توان از طریق قانونی بدون سرمایه گذاری درآمد اضافی کسب کرد

چگونه می توان بدون سرمایه گذاری پول شخصی و قانونی از طریق اینترنت درآمد کسب کرد؟
آیا می توانید از طریق قانونی و بدون سرمایه گذاری پول ، درآمد جدی کسب کنید؟ ده ها ، شاید هزاران تبلیغ وجود دارد که ما را به راه های کسب درآمد در وب نشان می دهد ، اما آیا آنها قابل اعتماد هستند؟
در زیر ، لیستی از روش های یافتن شغل آنلاین ، ایجاد درآمد از طریق شبکه ، داشتن سود ، مزیت در اینترنت ، سود با مشاغل کوچک بصورت آنلاین ، تجارت ، کسب درآمد از طریق اینترنت ، سرمایه گذاری اندک پول ، یا ایده هایی برای مشاغل جدید که ممکن است با پیشرفت جامعه ما بدست آید.

اقتصاد ایتالیا در بحران از زمان حداقل 2008 است و تا کنون هیچ پایانی برای آن وجود دارد ، وعده های سیاسی را کنار بگذاریم، تنها راه برای پیدا کردن یک شغل - به روز - به نظر می رسد ابداع شد یک. همچنین روش هایی برای کسب درآمد وجود خواهد داشت ، اما من شخصاً آن را سخت می دانم ، به خصوص به این دلیل که راه های آسان بسیاری برای کسب درآمد وجود دارد ، بسیار تبلیغاتی ، افرادی که "راه را نشان می دهند" ، گویا آنها واقعی گوروس معنوی هستند ، اما چه زمانی بیایید برویم ببینیم که فقط حروف زنجیره ای (یعنی فروش هرم یا بازاریابی هرمی) را پیدا می کنیم) که علاوه بر غیرقانونی بودن در کشور ما ، بسیار خطرناک ، منفی است و با آن می توانید به راحتی آموزش كسب درآمد از اينترنت رايگان برای کسانی که سعی می کنند با این روش در اینترنت کار کنند ، پول خود را از دست بدهید.

مرتبط >>> 101 ایده برای افتتاح یک تجارت سودآور -

نحوه کسب درآمد اضافی: دشوار اما غیرممکن نیست
بنابراین ، با ایده پیدا کردن شغل پردرآمد شروع نکنید ، یا اینکه بهترین شغل جهان را پیدا خواهید کرد ، و همچنین اگر هرگز سعی نکرده اید روی اینترنت کار کنید ، انتظار دارید که ثروتمند شوید ، و واقعاً در همان ابتدای کار هستید ، اما می خواهید بدانید در اینجا بیشتر از این دنیای جذاب ، در اینجا چند نمونه از مشاغل آنلاین و روش های کسب درآمد آنلاین آورده شده است که در سال های اخیر بسیار محبوب بوده و با جوانب مثبت و منفی مختلف بیشترین استفاده را در بین جوانان و پیران داشته است.
همچنین نباید به کسانی که می گویند تحصیل مهم نیست ، اعتبار زیادی بدهیم ، داشتن مدرک امروز برای یافتن شغل ضروری است.



نحوه کسب درآمد از طریق اینترنت با تجارت آنلاین. اما مراقب کلاهبرداری باشید :
تجارت آنلاین به آسانی نوشیدن یک لیوان آب نیست ، بلکه یک سرمایه گذاری در بازار سهام است که می توانید همه چیز را از دست بدهید. از بین همه روش ها ، دشوارترین آنها است ، حتی اگر یکبار روشهای مختلف تجارت را مطالعه کرده باشید ، می تواند به سودآورترین روش تبدیل شود، اما باید مراقب کلاهبرداری باشید ، به سایتهایی مانند The Real Dream Maker یا Pjs اعتماد نکنید. برای کسانی که با امور مالی آشنا نیستند ، برای کسانی که توصیه های ما را مطالعه نکرده اند این است که قبل از آموزش كسب درآمد از اينترنت رايگان انجام هر نوع سرمایه گذاری مالی ، منصرف شوند و به دنبال چیز دیگری باشند یا به طور جدی تحصیل کنند .

بهترین سایت های معاملاتی
بهترین حساب نمایشی رایگان برای شروع معاملات فارکس چیست؟
چقدر پول برای شروع معاملات می برد
مراقب کلاهبرداری باشید
چرا با یک حساب آزمایشی آنلاین تمرین کنید
بررسی و نظرات BANCOPOSTA
FINECO
PLUS 500 بررسی و نظرات
گزینه IQ
نظرات eTORO و بررسی کارگزار آنلاین
نظرات تجارت تجاری و بررسی کارگزار آنلاین
نظرات Avatrade و بررسی کارگزار آنلاین
24 نظرات و بررسی گزینه ها
TRADEO
بروکر آنلاین آلوکسو
تجارت آسان
نظرات کارگزار FXGlobe
آینده چیست؟


تجارت آنلاین یکی از ساده ترین اما خطرناک ترین راه برای کسب درآمد آنلاین است.
چگونه می توان از ابتدا درآمد کسب کرد : یک شرکت انحصاری باز کنید :
اگر می خواهید درآمد خود را از طریق اینترنت شروع کنید ، باید بلافاصله به فکر تنظیم موقعیت مالیاتی خود باشید . در پیوند بالا ، تمام توضیحات و مراحلی که باید برای باز کردن انگشتان دست ما انجام شود ، وجود دارد که امروزه بسیار ساده تر از چند سال پیش است.

ایده هایی برای افتتاح مشاغل سودآور
نحوه نوشتن یک طرح تجاری
کدام رژیم مالیات را برای یک شرکت انتخاب کنید
چگونه می توان درآمد کسب کرد - ایده ها
چگونه یک شرکت انحصاری باز کنیم
هزینه افتتاح سالن ورزشی چقدر است
دکه روزنامه فروشی را باز کنید
نحوه باز کردن یک SRL ساده شده
تأسیس تعاونی خدمات اجتماعی
یک مزرعه باز کنید
حق رای دادن موفق است
اجاره خانه به پناهندگان
نحوه افتتاح پیتزا فروشی برش و بدون پول
برای افتتاح یک کارخانه آبجو باید چه کنم؟
چگونه میله باز کنیم

نحوه کسب درآمد یک شبه با سرمایه گذاری در بیت کوین یا پول الکترونیکی :


در 2 یا 3 سال گذشته خرید بیت کوین ، ثابت شده است که یک روش کاملاً سودآور است ، اما. شخصی ، به ویژه در ماه های اخیر ، پس از سرمایه گذاری صدها یورو در بیت کوین ، خود را با مشت مگس در دست پیدا کرده است ، پس از پیدا کردن هزاران هزار چیز دیگر در دست او نیست زیرا آموزش كسب درآمد از اينترنت رايگان بسیاری از سکه های الکترونیکی نزدیک به ارزش اولیه خود بازگشتند: صفر

نقل قول بیت کوین در زمان واقعی
از کجا می توان با خیال راحت بیت کوین خریداری کرد
از کجا بی نام BTC بخرید
BTC چیست
Blockchain چیست و چگونه کار می کند
سکه Facebook
از کجا بیت کوین بخرید
نقل قول های رمزنگاری و بیت کوین
چرا اگر محتاط هستید در بیت کوین سرمایه گذاری نکنید
کیف پول برای بیت کوین
نحوه ایجاد حساب Ethereum
دی مایو و الون ماسک روی بیت کوین سرمایه گذاری نکردند
بنیانگذار Ripple
تاریخ بیت کوین

چگونه می توان از طریق اینترنت با رسانه های اجتماعی درآمد کسب کرد
ساخت فیلم های YouTube به عنوان یک کار :
در سالهای اخیر ، هم کاربران این شبکه اجتماعی خارق العاده و هم Youtubers ، یعنی افرادی که ویدیو می سازند ، ویرایش و منتشر می کنند و در واقع با فیلم در یوتیوب درآمد کسب می کنند ( قسمت دوم راهنما) افزایش چشمگیری داشته است. در مورد نحوه کسب درآمد از ویدیوهای YouTube) (معمولاً از طریق تبلیغات) این روشی است که می تواند به شما کمک کند چیزی بدست آورید ، اما نه زیاد ، شما باید هزاران بازدید داشته باشید و اگر فقط به ایتالیایی صحبت کنید ، موضوع کاملاً پیچیده می شود ، در حالی که اگر شروع به صحبت کنید ساده تر (بلکه رقابتی تر است) به انگلیسی. بدیهی است همانطور که گفتیم ، رقابت بسیار زیاد است و مگر اینکه مهارت های طبیعی داشته باشید ، یعنی استعداد واقعی و همچنین ایده های روشنی در مورد اینکه چه کاری باید انجام شود ، بهتر است روش دیگری برای کسب درآمد پیدا کنید.

نحوه کسب درآمد از سایت های تبلیغاتی :
که از تبلیغات رایگان یک روش بسیار شیک تا چند سال پیش به پول را بر روی اینترنت است، اما در حال حاضر با ظهور فیس بوک و دیگر شبکه های اجتماعی، کاربران اینترنت از سایت ها و وبلاگ به انواع دیگر منتقل شده است. از سکوهایی که امکان تبلیغات در آنها وجود ندارد. بنابراین ، مگر اینکه از نظر فنی هم مهارت بالایی داشته باشید (به مهارت های نوشتن متن نیاز دارید) و هم به عنوان انگیزه ، بهتر است آن را تنها بگذارید ، مگر اینکه دوست داشته باشید با روزنامه های ملی رقابت کنید ...


اینستاگرام
این آخرین روند در اینترنت است: عکس بگیرید ، آنها را به اشتراک بگذارید ، دوستان جدید پیدا کنید ، پیروان جدید پیدا کنید ، هشتگ ها و voilà زیادی قرار دهید ، در اینجا ، انگار با افسون ، روزی ما یک ایمیل از یک شرکت پیدا می کنیم که می خواهد همکاری ما برای تبلیغ محصولات باشد .

شما برای فکر کردن در مورد کسب درآمد از این شبکه اجتماعی ، باید ده ها هزار دنبال کننده در اینستاگرام داشته باشید ، اما این کار همیشه امکان پذیر است ، حتی اگر خیلی ساده نباشد.

نوشتن آنلاین
این شاید بیشترین مورد جستجو در اینترنت باشد ، این نویسنده متن است ، نه تنها روزنامه های بزرگی که به دنبال روزنامه نگار هستند ، بلکه روزنامه های کوچکی نیز هستند که به دنبال نویسندگان ارواح هستند ، یا سیستم عامل های واقعی هستند که به دنبال افرادی هستند که مانند Melascrivi ، سایتی که تقاضا و عرضه مقالات برآورده می شود.

کار در فیس بوک :
راه های زیادی برای کسب درآمد از فیس بوک وجود دارد ، از مدیر رسانه های اجتماعی گرفته تا باز کردن یک صفحه برای فروش مجدد آن در صورت داشتن هزاران کاربر یا شروع فروش محصولات ، از طریق وابستگی . فیس بوک یکی از اولین ابزاری است که فرد به آن نزدیک می شود و نحوه کسب درآمد آنلاین را می یابد.

ترجمه ها :
در اینجا نیز ، پیشنهاد شغل زیاد است ، اما در اینجا شما واقعاً باید متخصص باشید ، اگر می توانید خود را شناخته و در برخی از سایت های مهم علمی یا فناوری که این مقالات ترجمه شده بسیار دشوار را چاپ می کند ، کار کنید ، می توانید پول خوبی کسب کنید. افراد با آموزش خاص لازم هستند.

به عنوان یک مدرس وبلاگ نویس :
چگونه می توان با تبدیل شدن به یک Fashion Blogger درآمد کسب کرد؟ ده ها میلیون دختر در سراسر جهان وجود دارند که با اطمینان از اینکه پول زیادی می گیرند ، تصمیم گرفتند که تبدیل به یک مداح وبلاگ شوند. اگر درست باشد که 99.99٪ از آنها ناامید شده اند ، درست است که از هر هزار نفر این کار را انجام می دهد ، نویسنده چندین مورد را می شناسد ، آنها وبلاگ نویسان هستند که رضایت زیادی را در سطح شخصی و اقتصادی جمع می کنند. پس چرا امتحان نمی کنید؟ اینجا: کیارا فرگنی معروف ترین وبلاگ نویس مد ایتالیایی .


کار آنلاین ، فروش محصولات در اینترنت :
این یکی از فعالیت هایی است برای نحوه کسب درآمد ، که هرگز در اینترنت نمی میرد و فقط می تواند بیشتر و بیشتر توسعه یابد ، به ویژه در ایتالیا. برای فروش محصولات در اینترنت به تخصص خاصی نیاز ندارید ، اما بیش از هر چیز دیگری به سرمایه زیادی برای سرمایه گذاری اولیه نیاز دارید. برای پرداخت یک مدیر وب خوب پول لازم است ، و انجام معاملات تجاری با تامین کنندگان و توزیع کنندگان نیز به پول نیاز دارد. آنچه مسلم است این است که این تجارت بسیار در حال گسترش است: ایتالیا کشوری است که همه ساکنین دارای DASY ADSL و اینترنت در خانه هستند و از فروش آنلاین بسیار کمتری نسبت به سایر کشورهای پیشرفته فناوری برخوردار است ، فقط بحث بارورسازی این بخش است که دیر یا زود در ایتالیا منفجر خواهد شد: آنگاه رودخانه های پول می رسنددر جیب صاحبان سایت های فروش آنلاین .


مشاغل غیرمتعارف: جوینده طلا در رودخانه ها :
نه ، ما در مورد کمیک Scrooge de Scrooge (که بت ما نیز هست) صحبت نمی کنیم بلکه درباره "واقعیت محکم" است ، روشی متفاوت برای کسب درآمد .

حتی در ایتالیا می توانید به دنبال طلا در رودخانه ها بروید ، دقیقاً مانند آنچه در اوایل دهه 1900 در Klondike ، آلاسکا انجام می شد ، فقط شما باید این کار را در Piedmont انجام دهید و انجام یک کار بسیار دشوار است ، اما یک ایده خوب برای گذراندن یکشنبه در بیرون از منزل ، با دوستان آموزش كسب درآمد از اينترنت رايگان و شاید چند یورو درآمد کسب کنید.


مشاغل جدید که به دنبال طلا در زباله های الکترونیکی هستند :
شرکتهای تخصصی دفع زباله وجود دارند که این نوع کارها را انجام می دهند.

در واقعیت ، شرکت ها نه تنها به دنبال طلا هستند ، بلکه مواد نجیب دیگری مانند نقره ، مس و غیره را نیز دنبال می کنند ، همچنین انواع مختلفی از زباله ها را جدا کرده و سپس آنها را دور می کنند.

با این حال ، آنچه شما احتمالاً نمی دانید این است که شما نیز می توانید با استفاده از تکنیک های ساده استخراج ، چند یورو درآمد کسب کنید.


هرگز حتی به عنوان بازنشسته کار را متوقف نکنید :
بازنشستگی به معنای گرفتن پول از چک بازنشستگی نیست ، روش های زیادی برای کسب درآمد بیشتر وجود دارد ، از بازگشت به کار به روش های دیگر که در مقاله در لینک توضیح داده ایم.


کار هنگام تعطیلات :
البته ما در مورد کار دانشجویی صحبت می کنیم. از کارهایی که قبل از هر چیز به به دست آوردن تجربه کمک می کند ، و این می تواند چند یورو درآمد داشته باشد ، نه بسیاری ، اما به نظر می رسد برای یک کودک خوش آمدید.

زمانی شاگردی نامیده می شد و در بین جوانان بسیار مورد توجه بود ، عملا هیچ کس در تابستان کاری نمی کرد که کاری انجام دهد ، همه برای تعطیلات تابستانی شغلی پیدا کردند ، اکنون دیگر. والدین با فرزندان خود بیش از حد نرم شده اند؟


ایده های شغلی: شکارچی ترافل .
در اینجا یک کار باستانی ، سرگرم کننده و بسیار با ارزش است ، یک بار که آن را یاد گرفتید.

قارچ هستند یک ظرف بسیار گران است، هنگامی که شما مقداری پول برای شروع به دنبال آنها صرف کرده اند، شما همچنین می توانید سکه! خوش تیپ است.


فروش قوطی های خالی و بطری های خالی :
در برخی از شهرداری های ایتالیا ، به عنوان مثال از برخی مناطق شمال اروپا ، برای بازیافت قوطی ها و بطری ها ، آنها آنها را پس می خرند ، مطمئناً ثروتمند نخواهید شد اما می تواند به عنوان یک کمک اقتصادی برای تأمین هزینه های روز تبدیل شود.

چگونه می توان با استفاده از مواد مخدر پول درآورد:
درست است ، در ایتالیا این یک کار شناخته شده نیست اما امتحان مواد مخدر ، یعنی خوکچه هندی بودن یک کار خوب است و حقوق خوبی دارد.

فروش غذا در ساحل در تابستان .
"Coccobello" ، جیغ زدن را در سواحل ایتالیا می شنوید. آیا تا به حال به انجام این نوع کارها فکر کرده اید؟ به لینک بروید و دریابید که در یک روز چقدر می توانید درآمد کسب کنید ، خواهید دید که حیرت زده خواهید شد.

سرمایه گذاری در اوراق بهادار پستی ،
درآمد زیادی نخواهید داشت و مطمئناً ثروتمند نخواهید شد ، اما حداقل هم سرمایه و هم عملکرد 100٪ تضمین شده اند. یک راه عالی برای صرفه جویی در پول .

با سهام و یا با خرید و فروش از خانه ثروتمند شوید :
چه کسی ریسکا نمی دهد ، رسیکا نیست ، گفت: تبلیغات یک بازی ، در واقع سرمایه گذاری پول برای کسب درآمد در بازار سهام و به خصوص در سهام بله خطرناک است ، اما می تواند منجر به رضایت مندی شود ، به شرط رعایت قوانین خاص مانند تنوع.

در این دوره گذشته سهام Poste Italiane ، Ferrari ، Fiat FCA بسیار قوی بوده است ، اما برای مراقبت از سهام Monte dei Paschi di Siena ، Volkswagen و Deutsche Bank ، در هوای بسیار ناپایدار و در نتیجه حدس و گمان های بزرگ ، مانند ما را به یاد وارن بوفه خوب می اندازد .

نحوه کسب درآمد از خانه با فارکس :
فارکس فعالیت است که شما می توانید انجام برای همه برای مطمئن است، اما قطعا نه.

خرید و فروش هزاران یورو مواد اولیه یا سکه در عرض چند دقیقه کاری برای مبتدیان نیست ، اما مطمئناً اگر تحصیلات خوبی دارید و وقت زیادی را در آزمون و خطا از دست داده اید ، در اینجا یکی از جالب ترین و همچنین هیجان انگیزترین روش ها وجود دارد برای کار در وب.

مشاغل جدید برای جوانان: پرورش دهنده سگ
در اقتصاد واقعی هنوز فضاهایی وجود دارد ، آنها در فضای مجازی نیستند ، به عنوان مثال امروز افتتاح یک مزرعه سگ کوچک بسیار مدرن است ، بهتر است اگر سگ های کوچک پرورش می دهید ، بسیار مناسب آپارتمان و بسیار محبوب ، همیشه اگر آنها شجره خود را داشته باشند .

چه کسانی به کسانی که تصمیم به کار آنلاین دارند توصیه کنند؟
تلاش مضر نیست ، اما باید سعی کنیم همان کاری را انجام دهیم که وقتی برای سرمایه گذاری می رویم : باید تنوع ایجاد کنیم .

در یک دوره اقتصادی که در آن کارهای ناعادلانه عادی شده است ، خوب است که سعی کنید از طریق اینترنت درآمد کسب کنید ، اما این کار را به عنوان شغل دوم یا سوم انجام دهید. با گذشت زمان ، این فعالیت می تواند به فعالیت اصلی تبدیل شود ، اگر شرایط کاملاً خوب پیش می روند ، اما همچنان توصیه می شود که شغل دوم را به عنوان لوازم یدکی نگه دارید یا بالعکس. از طرف دیگر ، اگر بعد از 1 یا 2 سال دیدید که به خوبی موفق نشده اید ، پس تجربه بیشتری داشته اید و سعی می کنید کار دیگری انجام دهید.

65 راه دیگر برای کسب درآمد آنلاین در حالی که تمام وقت کار می کنید
بریم به کسب و کار برسیم. شما اینجا هستید زیرا می خواهید یاد بگیرید چگونه می توانید از طریق اینترنت درآمد کسب کنید. این یک راهنما است که از یک سایت آمریکایی گرفته شده است و برای دنبال کردن آن باید انگلیسی بلد باشید .

خوب ، اگر به دنبال راه های قانونی برای کسب درآمد اضافی آنلاین و بدون خرید دوره آموزشی عمیق (که به نظر می رسد همیشه 97 دلار هزینه دارد) در مورد نحوه کسب درآمد آنلاین هستید ، پس به جای مناسب رسیده اید!

این راهنمای نهایی من در مورد چگونگی کسب درآمد آنلاین و کاملاً رایگان است.

👋 تاکنون احتمالاً از قبل می دانید ... یکی از بهترین راه ها برای شروع کسب درآمد آنلاین اکنون راه اندازی وبلاگی برای خودتان است.

من اینجا هستم تا به شما بگویم شما هم می توانید - می توانید (نسبتاً سریع) یاد بگیرید که چگونه از طریق اینترنت درآمد کسب کنید.

همیشه آسان نخواهد بود و مطمئناً باید در این راه سخت تلاش کنید ، بر اشتباهات و شکستها غلبه کنید.

اما واقعیت این است؛ اینترنت بدون در نظر گرفتن سن ، موقعیت مکانی و سابقه ، امکانات بسیاری را برای افراد ایجاد کرده است تا بتوانند یک تجارت آنلاین پایدار یا یک پروژه جانبی ایجاد کنند که می تواند هر ماه درآمد بیشتری به صورت آنلاین کسب کند.

و همانطور که گفتم ، من این دست اول را تجربه کردم.

طی چند سال گذشته ، من به این مأموریت مشغول آزمایش بهترین روشها برای ایجاد درآمد پایدار آنلاین و تعقیب رویاهای خود اشتغالی هستم. و در حالی که من سهم منصفانه ای از موفقیت خود را دیده ام ، همیشه چیزها آسان نبوده اند.

هیچ زمانی بهتر از اکنون برای ایجاد مشاغل و کسب درآمد اینترنتی نیست.
با بیش از 3.2 میلیارد نفر که اکنون به طور فعال از اینترنت استفاده می کنند ، ما در تحول بزرگی در نحوه تجارت جهان هستیم. ما در عصری زندگی می کنیم که دیگر هیچ محدودیتی برای دستیابی به موقعیت جغرافیایی یا فقدان منابع مالی وجود ندارد.

اگر اتصال اینترنتی و چند دلار در حساب بانکی خود داشته باشید ، چیز کمی وجود دارد که در واقع می تواند به صورت آنلاین پول اضافی برای شما ایجاد کند.

به معنای واقعی کلمه صدها روش هوشمندانه برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد. از انجام نظرسنجی های آنلاین ، اجاره یا فروش لباس های قدیمی خود ، انداختن آیفون برای شخصی در کشوری دیگر و حتی خرید محصولات ارزان قیمت به صورت محلی ، فقط برای فروش مجدد آنها با قیمت بالاتر در آمازون. در واقع هیچ کمبود روش منحصر به فردی برای کسب درآمد آنلاین وجود ندارد.

اما در دام "پول آسان" قرار نگیرید.
هیچ برنامه سریع آنلاین برای ثروتمند شدن سریع وجود ندارد.
بیشتر راههای سریع صحبت کردن درمورد کسب درآمد آنلاین از طریق تجارت ، مشاغل واقعی نیستند.

مطمئناً ، برخی از آنها می توانند برای ایجاد چند صد یا حتی هزاران دلار درآمد یکبار مصرف خوب باشند. اما آنها به شما كمك نمي كنند تا آزادي مالي را باز كنيد و كاملاً سبك زندگي خود را به دست آوريد.

این میانبرهایی هستند که برای همیشه دوام ندارند و بسیاری از "فرصتها" مانند غول های بازاریابی شبکه ای Herbife و دیگران ارائه می دهند که اغلب یک کلاهبرداری یا حداقل برای روابط شخصی شما مضر است. و من هرگز از آن دفاع نمی کردم.

اینترنت فرصت های بسیاری را برای کارآفرینان و کارگران آینده نگر باز کرده است. اما همچنین رقابت قابل توجهی را باز کرده است.

حقیقت سخت در اینجا وجود دارد: تنها راههای کسب درآمد آنلاین از هر طریق پایدار ، ایجاد زمان واقعی ، تلاش ، خون ، عرق و اشک است.

این برای ترساندن شما نیست. من به سادگی می خواهم شما بدانید که این راهنما فقط بر راه های ایجاد درآمد اضافی واقعی و پایدار بصورت آنلاین تمرکز خواهد کرد. نه فقط چند دلار. من می خواهم تمام اشتباهاتی را که مرتکب شده ام به جایی که الان هستم تقسیم کنم تا مجبور نشوید از آنها عبور کرده و یک منبع درآمد آنلاین موفق برای خود ایجاد کنید.

اشتباه نکنید ، امروز هنوز فرصت های بسیار خوبی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد. این است که رایج ترین ایده ها بیش از چند سال پیش جمع آوری شده است. برای برجسته سازی باید هوشمند باشید ، به دنبال بهترین فرصت ها بگردید و در نحوه برخورد با درآمد آنلاین بی نظیر باشید. و من برای کمک به اینجا هستم

لطفا توجه داشته باشید که برخی از پیوندهای زیر پیوندهای وابسته هستند و بدون هیچ هزینه اضافی ، کمیسیون دریافت می کنم. بدانید که من فقط محصولات ، ابزارها و منابع یادگیری را که شخصاً از آنها استفاده کرده ام توصیه می کنم و معتقدم که واقعاً مفید هستند ، نه به دلیل کمیسیونهای کوچکی که در صورت تصمیم به خرید آنها می گیرید. مهمتر از همه ، من هرگز نمی خواهم از خرید چیزی که نمی توانید آن را بپذیرید یا هنوز آماده اجرای آن نیستید ، دفاع کنم.



بنابراین اگر به اندازه من الان هیجان زده اید ، به 65 روش برای کسب درآمد آنلاین واقعی و واقعی بروید.

به دنبال الهام برای به دست آوردن سریع پول نقد آنلاین هستید؟ برای فهرست طولانی تر "ایده های طولانی مدت تجاری" به شماره 11 بروید و در عوض از راه های دیگر (واقعی) کسب درآمد آنلاین که شامل کار مستقیم کمتری است الهام بگیرید.

ابتدا با ده راه برتر برای کسب درآمد جدی در اینترنت (با تمرکز بلند مدت) ابتدا شروع خواهیم کرد.

اگر می خواهید یک تجارت آنلاین واقعی ایجاد کنید ، یا یک ایده شغلی را شروع کنید که توانایی تغییر واقعی زندگی شما را دارد (و نمی توانید از ماه ها و سال ها کار در این کار سرمایه گذاری کنید) ، این همان جایی است که باید شروع کنید.

آخرین نکته سریع که باید قبل از غواصی به آن توجه کنید: من برای همه روش های کسب درآمد آنلاین که در اینجا پوشش می دهیم ، در مورد جایگاه شما زیاد صحبت خواهم کرد. اگر با این اصطلاح آشنایی ندارید ، معنای منحصر به فرد ، زاویه ، بازار ، مخاطب یا صدای منحصر به فرد شماست که آموزش كسب درآمد از اينترنت رايگان باعث ایستادن و توجه به تجارت شما می شود.

این یک فضای رقابتی بصورت آنلاین است و هرچه بیشتر بتوانید آنچه را که انجام می دهید از آنچه در آنجا وجود دارد متمایز کنید ، شانس بیشتری برای موفقیت خواهید داشت.

خوب ، حالا بیایید به راهنمای نهایی من در مورد نحوه کسب درآمد آنلاین بپردازیم.

1. ایجاد یک وبلاگ طاقچه (یا وب سایت) و استفاده از بازاریابی سهامداران
کسب درآمد آنلاین ایجاد یک وب سایت مستقل مستقل (اینجا: هزینه یک وب سایت چقدر است )

اگر طاقچه ای وجود دارد که به آن علاقه دارید و می توانید مخاطبان مناسبی را در اطراف خود ایجاد کنید ، شروع به ایجاد یک وبلاگ و استفاده از بازاریابی وابسته برای تولید درآمد راهی باورنکردنی برای کسب درآمد آنلاین است.

من از نزدیک می دانم که یادگیری راه اندازی یک وبلاگ (چه رسد به کسب درآمد) می تواند یک کار بزرگ باشد.

بنابراین ، من یک دوره رایگان کارشناسی ارشد را برای شما قرار داده ام که در همه درسهایی که همه کارهای لازم برای راه اندازی یک وبلاگ را گسترش می دهد ، در یک سری درسهای پرتحرک برگزار می کند. دوره رایگان من ، کل فرآیند راه اندازی یک وبلاگ را در یک فرآیند 7 روزه فوق العاده ساده از بین می برد تا از 0 به ایده های بهتر ارسال پست وبلاگ بروید ، اولین پست وبلاگ خود را فقط در 1 منتشر کنید (و تبلیغ کنید) هفته ما همچنین روشهای مبتدی و پیشرفته ای را برای یادگیری چگونگی کسب درآمد در بلاگ در طول دوره را پوشش می دهیم. نمی توان آن را به اندازه کافی توصیه کرد.

پس از راه اندازی وبلاگ خود (یا وب سایت طاقچه) ، مرحله بعدی مشخص کردن این که با کدام شرکت ها و شرکت هایی می توانید به عنوان یک شرکت وابسته همکاری کنید تا فروش کالای مرتبط و مفید را برای مخاطبان خوانندگان آینده تسهیل کند.

به بیان ساده ، بازاریابی شرکت های وابسته فروش محصول شخص دیگری با ارجاع مشتری به فروشگاه آنلاین وی است. اگر بتوانید محتوا (در وبلاگ) یا چنین منبع ارزشمندی برای افرادی که به دنبال کالای خاصی هستند ایجاد کنید و سپس آن را به جایی که واقعاً می توانند آن را خریداری کنند ارسال کنید ، از هر فروش یک درصد از پیش تعیین شده دریافت خواهید کرد.

این به زمان و تلاش نیاز دارد ، اما صاحبان وب سایت هایی مانند من و پت فلین از Smart Passive Income از طریق بازاریابی وابسته مشاغلی را برای زندگی تغییر داده اند . در واقع ، پت گزارش های درآمد خود را به صورت آنلاین نیز ارسال می کند که نشان می دهد تنها در 12 ماه گذشته بیش از 2 میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

بیایید با اصول اولیه ساخت وب سایت و وبلاگ طاقچه خودتان شروع کنیم ، سپس دریابیم که بازاریابی وابسته چگونه برای شما کار می کند.

اول ، شما باید در مورد یک طیف وابسته سودآور تحقیق و تأیید کنید. این بدان معنی است: آیا شرکت هایی در جایگاه شما وجود دارند که به شما پول می دهند تا مشتری را به روش خود بفرستید؟

می توانید این کار را از چند طریق بررسی کنید:

عضو آمازون شوید و از برنامه ریز کلمات کلیدی برای یافتن طاقچه تقاضا استفاده کنید: با بیش از یک میلیون محصول مختلف برای انتخاب و تا 10٪ کمیسیون در فروش شما ، برنامه وابسته آمازون نکته مهمی است عزیمت محصولات موجود آنها را مرور کنید و ببینید چه چیزی شما را به هم متصل می کند. یا یک قدم جلو بروید و از Keyword Planner گوگل برای بررسی سریع تعداد افرادی که به دنبال یک اصطلاح خاص هستند استفاده کنید. با بازاریابی وابسته ، هرچه ترافیک مربوطه تری وارد شود ، می توانید سایت خود را بیرون بیاورید.
به یک شبکه وابسته معتبر بپیوندید: علاوه بر آمازون ، ده ها شبکه وابسته بزرگ و معتبر مانند Share-A-Sale ، Clickbank و Skimlinks وجود دارد که در ارتباط با بازرگانانی که به دنبال شرکت های وابسته برای فروش محصولات خود هستند تخصص دارند. آنها حق امتیاز برقراری ارتباط با بازرگانان را از حق کمیسیون نسبتاً کم دریافت می کنند و بازرگانان در این سایتها نرخ های کمیسیون بسیار بیشتری را ارائه می دهند و یا پرداخت خود را به دلار تعیین می کنند.
جستجوی شرکتهای منفرد در جایگاه مورد نظر خود: در صورت امکان ، همیشه بهتر است مستقیماً به یک شرکت وابسته شوید (اگر آنها یک برنامه وابسته داخلی دارند) ، زیرا هیچ کس دیگری در کمیسیون شما فرو نمی رود. این مسیر ترجیحی برای بسیاری از فروشندگان برجسته وابسته ، از جمله پت فلین است. متأسفانه ، این همچنین چالش برانگیزترین کار است ، زیرا شما مجبورید خودتان تحقیق کنید تا ببینید چه کسی برنامه ها را ارائه می دهد (آنها معمولاً در پاورقی وب سایت ذکر می شوند).
اکنون که جایگاه خود را شناختید و برای برنامه های وابسته مرتبط ثبت نام کرده اید ، وقت آن است که سایت و وبلاگ خود را ایجاد کنید تا ترافیک را شروع کنید.

با پیدا کردن و خرید نام دامنه (مانند www.myaffiliatesite.com) که برای طاقچه شما در یک ثبت دامنه مانند Bluehost ، NameCheap یا GoDaddy کار می کند ، شروع کنید.

Bluehost همچنین دارای یک کنترل کننده در دسترس بودن نام دامنه بسیار خوب است که می توانید در اینجا از آن استفاده کنید تا به سرعت بفهمید که URL وب سایت شما در دسترس است یا خیر (و در صورت عدم وجود ، آنها به شما ایده های بهترین ایده بعدی را می دهند).

آیا می خواهید یک وبلاگ را شروع کنید؟ ابتدا باید دامنه ای را ثبت کنید.
با ثبت نام دامنه خود و میزبانی در Bluehost ، ارزان ترین و معتبرترین ارائه دهنده میزبانی وبلاگ که در طول این سال ها با چندین وب سایت استفاده کرده ام ، بلافاصله 30 ثانیه وقت بگیرید تا 65٪ تخفیف بگیرید.

دامنه و میزبانی را اکنون دریافت کنید
هنگامی که نام دامنه خود را دریافت کردید ، به یک بستر نیاز دارید تا بتوانید سایت خود را در آن ایجاد کنید. اگرچه می توانید یک گزینه رایگان مانند Tumblr ، Blogger ، WordPress.com یا یک وب سایت ساز دیگر انتخاب کنید ، اما این قابلیت ها به شما امکان انعطاف پذیری یا اقتدار لازم برای ایجاد یک سایت وابسته موفق را نمی دهد.

در عوض ، با یک سایت خود میزبان همراه شوید (مانند وبلاگ من در اینجا) - این بدان معنی است که وبلاگ شما بر روی سرور شما میزبانی می شود و شما کنترل کاملی بر آن خواهید داشت. تعداد زیادی شرکت معتبر و بسیار معتبر وجود دارد که می توانید برای میزبانی وب سایت خود انتخاب کنید ، مانند Bluehost ، Kinsta یا A2 Hosting.

بنابراین ، زمان حل نام دامنه و میزبانی شما ، زمان آن فرا رسیده است که یک سیستم مدیریت محتوا یا CMS را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد صفحات را به روز کنید ، وبلاگ خود را ایجاد کنید و آن را با سایر خدمات مورد نیاز خود ادغام کنید. اشتباه با WordPress دشوار است - CMS نزدیک به یک چهارم از اینترنت است. به خاطر داشته باشید که در نهایت وقتی شروع به افزایش بازدید از وبلاگ خود می کنید ، عاقلانه خواهید بود که در یک برنامه میزبانی وردپرس که توسط یک شرکت خدمات عالی مانند Kinsta اجرا می شود ، سرمایه گذاری کنید ، جایی که تمام تنظیمات به طور خاص تنظیم شده و بهینه می شوند تا عملکرد بسیار خوبی داشته باشند. با وب سایت های مبتنی بر وردپرس.

بعد از آن ، ما توصیه می کنیم که یک قالب وردپرس را در جایی مانند ThemeForest ، Elegant Themes یا OptimizePress انتخاب کنید. این طرح استخوان بندی سایت شماست ، که می توانید آن را با مارک تجاری ، کپی و تصاویر خود سفارشی کنید. گفت: شما نمی خواهید بفروشید. کمتر از 100 دلار برای خرید موضوعی هزینه می شود که وب سایت شما را حرفه ای نشان دهد (و پس از اتمام کار می توانید به یک طراحی کاملاً سفارشی ارتقا دهید).

همانطور که گفتم ، این روند می تواند کمی طاقت فرسا باشد. و به همین دلیل این دوره رایگان کارشناسی ارشد را برای کمک به شکستن کل این فرایند در مراحل آسان دنبال کردن قرار داده ام که در کمتر از 1 هفته وبلاگ شما را از بین می برد و باعث ایجاد خواننده می شود.

دوره رایگان من را می خواهید: چگونه یک وبلاگ سودآور را در 7 روز شروع کنیم؟
نام و آدرس ایمیل خود را وارد کنید و به دوره من که در Forbes ، Business Insider و کارآفرین نشان داده شده است ، دسترسی فوری خواهید داشت.

سرانجام ، هنگامی که وبلاگ شما به طور رسمی راه اندازی شد ، وقت آن است که شروع به ایجاد محتوایی کنید که بازدیدکنندگان را به سایت شریک وابسته شما هدایت کند. منظورم از این چیست:

بیایید بگوییم من وابسته به آمازون برای وسایل کمپینگ هستم و می خواهم یک پست وبلاگ کامل و عمیق بنویسم و "50 بهترین کوله پشتی پیاده روی برای ماجراجویی در فضای باز" را مرور کنم. در حال انجام بررسی سریع کلید واژه Keyner روی حجم جستجوی ارگانیک ، می توانم ببینم که در حدود 5،500 جستجو ماهانه برای کلمه کلیدی "کوله پشتی های پیاده روی" به تنهایی وجود دارد.

اگر محتوای من در مورد توصیه های کوله پشتی بسیار منحصر به فرد و با ارزش باشد ، سایر وب سایت های معتبر در فضای باز مایل به پیوند دادن به آن و ایجاد مرجع صفحه هستند ، بنابراین من یک فرصت واقعی برای دریافت جستجوی ارگانیک برای این عبارات جستجو (یعنی وقتی کسی کوله پشتی های کوه نوردی را جستجو می کند صفحه من ابتدا ظاهر می شود).

از آنجا که می توان تصور کرد که قصد خرید در جستجوی کوله پشتی کوهنوردی بسیار زیاد است ، گام منطقی بعدی این است که تعداد معقولی از بازدید کنندگان سایت بر روی پیوندهای وابسته من کلیک کرده و با گذشت زمان خرید را انجام دهند.

اگرچه برای افزایش درآمد شرکت وابسته خود غالباً به مقدار قابل توجهی از زمان و کار سخت نیاز دارید ، اما اگر توانایی ارسال منظم محتوای با کیفیت بالا را که باعث هدایت بازدید به وب سایت شما می شود داشته باشید ، این منبع درآمد آنلاین می تواند قابل توجه باشد. آزمایش من را با رشد یک وبلاگ مالی کاملاً جدید ، MoneyTalk ، به یک درآمد اضافی برای تجارت من دنبال کنید.

راهنمای نهایی من را بررسی کنید: 10 مرحله برای شروع یک طرف وبلاگ نویسی برای راهنمای رایگان 20،000 کلمه ای من برای راه اندازی یک وبلاگ و تبدیل آن به یک تجارت سودآور امروز. پس از آن و پس از آمادگی برای جدی گرفتن وبلاگ خود ، در یکی از این دوره های وبلاگ نویسی سرمایه گذاری در آموزش خود را در نظر بگیرید.

اوه و اگر شما به طور خاص علاقه مند به ایجاد یک وبلاگ برای خود هستید ، این راهنمای دقیق از دوست من سوزی را در Start a Mom Blog بررسی کنید و او به شما توصیه های بسیار منظمی برای آن مکان ارائه می دهد ...

2. شروع کنید و سعی کنید خود را شناخته کنید
درآمد آنلاین کسب کنید و یک مترجم آزاد راه اندازی کنید

آیا آرزو دارید روزی تجارت خود را اداره کنید؟ ایجاد و مقیاس گذاری یک استارت آپ با رشد بالا ، گرچه سخت ترین راه برای کسب درآمد آنلاین ، مسلماً بیشترین پتانسیل را دارد.

تا سه ماهه سوم سال 2017 ، سرمایه گذاران خطرپذیر فقط در ایالات متحده بیش از 61 میلیارد دلار در تقریبا 6000 استارت آپ سرمایه گذاری کرده بودند.

پول در هوا وجود دارد و اگر شما می توانید یک سرویس ، ابزار یا بازاری آنلاین ایجاد کنید که نیاز فوری در بازار را برآورده کند ، ممکن است در ایجاد یک کسب و کار بسیار ارزشمند در راه باشید. با این حال ، بدون شک وقف شدید زمان ، تلاش و منابع مالی لازم خواهد بود.

برخلاف بسیاری از مشاغل دیگر که تحت پوشش آنها خواهیم بود ، بنیان گذاران استارتاپ با تعداد زیادی متغیر و موانع روبرو هستند که می توانند مانع موفقیت شوند.

برای اولین بار ، شما می خواهید سطح بالایی از تجربه دامنه را در صنعتی که شرکت راه اندازی در آن فعالیت می کند داشته باشید. این بدان معناست که درک عمیقی از مشتریان خود ، مشکلاتی که با آنها روبرو هستید ، و ایده ای از راه حل های بالقوه ای که مایل به پرداخت آنها خواهید بود. این حداقل حداقل برای شروع کار است.

پس از آن ، شما باید سایر بازیکنان اصلی موجود در این فضا را که می توانند شرکای خوب یا فرصت های کسب و کار باشند ، بشناسید و همچنین درک کاملی از نحوه جمع آوری سرمایه ، بازاریابی محصول خود ، استخدام و مدیریت استعدادهای برتر و همچنین حفظ وضعیت مالی بالاتر از آنها را داشته باشید. از آب.

حالا ممکن است این خیلی به نظر برسد ، اما جوایز ارزش آن را دارند.

بنابراین هنگام ساخت یک استارتاپ ، از کجا شروع می کنید؟

مهمترین کاری که قبل از انجام هر کار دیگری نیاز دارید یک مشکل است. افرادی که نیازی به آن ندارند چیست؟ راه حل موجود در حال حاضر چیست که می توانید به بهترین شکل انجام دهید؟ این به تنهایی پایه و اساس هر استارتاپ عالی است.

هنگامی که با چنین مشکلی روبرو شدید یا نیاز به میخ زدن دارید ، مرحله بعدی اعتبار سنجی این ایده است و مطمئن شوید که در واقع مشتریانی دارید که هزینه آن را پرداخت می کنند. این به معنای ساختن حداقل کالای مناسب ، دریافت بازخورد عینی از مشتریان واقعی ، درج به روزرسانی ها ، آزمایش بازار برای تقاضا و دریافت بازخورد قیمت است تا اطمینان حاصل شود که فضای کافی بین هزینه ها و آنچه مصرف کنندگان تمایل به پرداخت دارند وجود دارد.

در آخر ، برای پول درآوردن به پول نیاز دارید. هزینه های تاسیس شرکت های نوپا بسیار زیاد است. بنابراین با ایجاد ایده و اعتبار بازار ، چند مسیر مختلف وجود دارد که می توانید برای به دست آوردن "بذر" اولیه خود طی کنید:

بوت استرپ: به این معنی است که برای تجارت خود سرمایه خود را تأمین خواهید کرد. در حالی که هرکسی بودجه لازم برای پرداخت هر آنچه را که برای راه اندازی یک شرکت راه اندازی نیاز دارند ، ندارد ، بوت استرپینگ به معنای کنترل 100٪ شما بر شرکت خود است. اگر بتوانید شرکت خود را به سمت خروج یا IPO بوت کنید ، به احتمال زیاد هرگز مجبور نخواهید شد روز دیگری در زندگی خود کار کنید.
Pitch to VC / Angels / سایر سرمایه گذاران: اگر برای رشد شرکت خود به مقداری پول احتیاج دارید ، می خواهید یک زمین را جمع کنید و با سرمایه گذارانی تماس بگیرید که ممکن است بخواهند در ازای علاقه به شما پول مورد نیاز را بدهند شرکت شما.
شرکت در شتاب دهنده راه اندازی - گزینه عالی دیگر این است که برای شتاب دهنده راه اندازی مانند Y Combinator ، 500 استارت آپ یا TechStars اقدام کنید ، جایی که گروهی از سرمایه گذاران به شما کمک می کنند تا به شما آموزش دهند ، با شرکای بالقوه خود ارتباط برقرار کنید و در ازای آن پول نقد دریافت کنید. با سهام اندک در شرکت خود مبادله کنید. کنار آمدن با رقابت دشوار است ، بنابراین به عنوان تنها راه پیش رو به آنها اعتماد نکنید.
پس از آنکه کار کرد ، همه چیز در مورد جذب مشتری ، اعتبار سنجی بازار ، بودجه و رشد بیشتر است.

البته ، این یک نسخه ساده از همه چیزهایی است که برای ساخت استارتاپ خود نیاز دارید. خوشبختانه اکنون بیش از هر زمان دیگر حمایت ، آموزش و دسترسی به منابع مالی برای استارت آپ های نوپا وجود دارد. و یک مکان عالی برای شروع با این لیست 101 دوره آنلاین رایگان و ارزان کسب و کار برای کارآفرینان است که گردآوری کرده ام.

3. ساخت و فروش نرم افزار
کسب درآمد آنلاین نرم افزار ساخت و فروش آنلاین

در حال حاضر نیاز سیری ناپذیری به نرم افزار مفید وجود دارد.

این که چه یک برنامه اصلی مصرف کننده باشد ، چه یک برنامه تخصصی برای حل یک مشکل خاص و یا یک بازی اتلاف وقت ، اگر نرم افزاری بسازید که به مردم کمک کند ، می توانید یک تجارت بسیار موفق ایجاد کنید. (به ظهور Slack ، نرم افزار ارتباطات تیم که فقط از 2 سال از یک پروژه جانبی به یک شرکت میلیارد دلاری رسیده است ، مراجعه کنید).

حالا ، من می دانم که شما چه فکر می کنید. بیشتر نرم افزارها و برنامه هایی که به طور منظم استفاده می کنید توسط شرکت های بزرگ یا استودیوهای توسعه یافته تاسیس شده ساخته شده اند. خب بله. اما بسیاری از برنامه های موفق ، به ویژه برنامه های موجود در فروشگاه های اپل و گوگل ، توسط افراد و مشاغل کوچک ایجاد و به بازار عرضه می شوند. در حقیقت ، توسعه دهندگان مستقل به تنهایی 20 میلیارد دلار در فروشگاه App در سال 2016 ساخته اند.

با ساختن محصولات نرم افزاری دو راه اساسی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد.

اولین مورد راه اندازی را که در بالا توضیح داده شد دنبال می کند: شما یک ایده مختل کننده برای یک برنامه یا نرم افزار دارید ، ایده را با مشتریان واقعی تأیید می کنید و سپس برای استخدام توسعه دهندگان یا یک استودیوی توسعه برای ایجاد ، راه اندازی و مقیاس بندی سرمایه جمع می کنید نرم افزار شما اگر همه کارها را به درستی انجام داده باشید ، نرم افزار شما توسط اپل و فروشگاه Google پذیرفته می شود و هر بار کسی آن را بارگیری کند یا هزینه یک ویژگی برتر را پرداخت کند ، درآمد کسب خواهید کرد.

مسیر دوم (و گرانتر) فرض می کند که شما طراحی و توسعه دنده هایی برای ساخت نرم افزار رویایی خود دارید. بدیهی است که خارج کردن محصول شما از زمین بیشتر طول خواهد کشید ، اما قادر به شروع توسعه نرم افزار خود به شما این امکان را می دهید تا در کسب و کار خود مالکیت بیشتری حفظ کنید و کنترل بیشتری در سفر داشته باشید و این امر باعث می شود هزینه کمتری اما سرمایه گذاری داشته باشید. زمان بالاتری برای درآمدزایی از طریق فروش برنامه ها دارید.

اگر می خواهید وقت بگذارید و مهارت های توسعه مورد نیاز برای ایجاد محصولات نرم افزاری با کیفیت بالا (یا حتی MVP برای کمک به شما در دریافت بودجه) را بیاموزید ، لیستی در حال رشد از سیستم عامل های یادگیری آنلاین مورد اعتماد مانند Treehouse ، CodeAcademy و Skillcrush وجود دارد. برای به دست آوردن مهارت های لازم

4- یک سایت تجارت الکترونیک راه اندازی کنید و محصولات فیزیکی را بفروشید
کسب درآمد آنلاین یک سایت تجارت الکترونیکی را راه اندازی کرده و محصولات فیزیکی آزاد را بفروشید

اگر یافتن راه حل بهتر برای مسئله ، صدها یا هزاران نفر در حال حاضر گزینه ای به نظر نمی رسند ، شاید بهترین راه اندازی فروشگاه مجازی و فروش اقلام فیزیکی باشد.

این روزها ، این نمی تواند آسان تر باشد. سایتهایی مانند Shopify ساخت یک سایت تجارت الکترونیکی قدرتمند و قابل تنظیم در آخر هفته و شروع فروش محصولات از هم اکنون را بیش از هر زمان دیگری آسان کرده است.

این احتمالاً یکی از قدیمی ترین و اثبات شده ترین روش های کسب درآمد اینترنتی است. بسیاری از کارآفرینان دیجیتال مشاغل پایدار ایجاد کرده اند:

ایجاد کالاهای بدنی که مردم در آن طاقچه خود بدانند ، عاشق
خرید کالاهای ارزان قیمت ساخته شده در کشورهای خارجی ، بسته بندی مجدد یا ترکیب آنها با سایر محصولات و فروش آنها با قیمت های بالاتر در بازارهای داخلی داخلی هستند
در حالی که مطمئناً اگر بتوانید مدیریت کنید سطح موفقیت بالاتری خواهید داشت. من از تجربه من (و بسیاری از کارآفرینان دیگر) محصول بی نظیر خود را ایجاد و به بازار عرضه کنید ، من می دانم که هزینه ها و خطرات بسیار بالایی با شروع محصول مبتنی بر مشاغل مرتبط است.

در عوض ، اگر می توانید محصولی جامد را پیدا کنید که قبلاً با قیمتی مناسب از بازاری مانند AliExpress ، LightInTheBox یا DinoDirect تولید شده و آن را برای فروش به مخاطبان خود عرضه کرده اید ، شروع یک ماشین تجارت الکترونیکی سودآور را خواهید داشت.

حال ، بیایید وارد هسته اصلی نحوه کار فروشگاه آنلاین شما شویم.

چه محصولات جدید خود را بفروشید و چه کالاهای دیگر را مجدداً به فروش برسانید ، هنوز باید در نظر داشته باشید که چه مقدار موجودی حمل می کنید ، چگونه می خواهید هزینه های اولیه خرید را تأمین کنید و موجودی خود را در کجا نگه دارید. به یاد داشته باشید ، حتی اگر از پرداخت اجاره در فروشگاه خودداری کنید ، باز هم باید موجودی خود را در جایی نگه دارید.

خوب. نه همیشه. گزینه دیگری نیز وجود دارد که در سالهای اخیر به طرز باورنکردنی آموزش كسب درآمد از اينترنت رايگان ای محبوب شده است (و این روش مورد علاقه من برای راه اندازی تجارت کالا است) ، به نام حمل و نقل قطره ای.

با حمل و نقل قطره ای ، شما در واقع با یک تولید کننده یا عمده فروش برای فروش محصولات آنها همکاری می کنید. به این ترتیب ، شما هزینه های مقدماتی را برای خرید موجودی پرداخت نمی کنید ، روی اجناس فروخته نشده که فضای گران قیمت انبار را اشغال می کنند ، نشوید و خودتان مجبور نیستید که با کالاهای حمل و نقل مقابله کنید. شما به سادگی باید سایت خود را ایجاد کنید ، آن را با محصولات قابل حمل قابل پر کردن پر کنید و مشتریان را تقریباً با تمام کارهای دیگری که برای شما انجام می شود ، سوق دهید.

البته ، قیمت بالاتری برای هر محصول وجود دارد و حاشیه شما نیز کمتر است ، اما شما می توانید فروشگاه اینترنتی خود را با اندکی بیشتر از تم Shopify و چند تصویر میزبان از محصولات خود راه اندازی کنید. هنگامی که مشتری اقدام به خرید می کند ، به نوبه خود محصول را از تأمین کننده خریداری می کند که سپس مستقیماً آن را به مشتری ارسال می کند.

موجودی نیست محصولی برای جابجایی وجود ندارد. حمل و نقل دستی ندارد. کاملاً تعجب آور به نظر می رسد.

اگر می خواهید فروش در فروشگاه Shopify خود را با بازارهای دیگر ادغام کنید ، در اینجا چند گزینه بسیار سودآور دیگر آورده شده است:

رضایت از آمازون: به جای ترك حمل و نقل ، آمازون به شما اجازه می دهد تا محصولات خود را در انبارهای خود ذخیره كنید و آنها را به صورت رایگان برای حمل و نقل 2 روزه به اعضای نخست در دسترس قرار دهید. که نشان داده شده است به طور قابل توجهی فروش را افزایش می دهد.
Etsy: اگر محصولات دستباف یا زیرکی دارید ، Etsy یک بازار عالی برای فروش و فروش است (امتیاز جایزه اگر محصول شما به سمت مخاطبان زن بیشتری در نظر گرفته شده باشد)
eBay: غول حراج آنلاین هنوز در بازی و به خصوص مناسب است. برای فروش لوازم الکترونیکی ، اسباب بازی ، پوشاک ، پوشاک و لوازم جانبی.
Craigslist: اگرچه کمترین مقیاس پذیری را دارد اما فروش آن به مردم به صورت محلی بسیار سودآور و مقرون به صرفه است.
اطمینان حاصل کنید که به لیست محصولات خود بسیار توجه داشته باشید. همه چیز از عناوینی که استفاده می کنید ، تا چه اندازه توضیحات در متقاعد کردن خریداران بالقوه است که محصول شما از بقیه بهتر است و حتی مراقبت در گرفتن عکس با کیفیت بالا می تواند تأثیر چشمگیری در فروش شما بگذارد. من توصیه می کنم از ابزارهای ویرایش عکس مانند Fotor استفاده کنید که به شما امکان ویرایش تصاویر ، ایجاد طرح های گرافیکی چشم نواز و موارد دیگر را می دهد.

5- مشتری های آزاد پیدا کنید و خدمات خود را بفروشید
کسب درآمد آنلاین مشتری های مستقل پیدا کنید و خدمات آزاد خود را بفروشید

اگر مهارت های شغلی مانند نوشتن ، طراحی ، توسعه وب ، بازاریابی ، مدیریت پروژه یا موارد دیگر را دارید ، یکی از ساده ترین راه ها برای کسب درآمد آنلاین با ثبات بیشتر ، شروع به کار آزاد است.

و گرچه ممکن است آزاد کاری به اندازه برخی از ایده های دیگر که در مورد آنها صحبت کردیم مقیاس پذیر نباشد ، اما برای solopreneurs ساخت شرکتهای آزاد شش شکل سالم برای خود غیر معمول نیست. (در واقع ، من با تعداد زیادی از آنها در پادکست خود مصاحبه کرده ام!)

امروز ، بیش از 54 میلیون آمریکایی تصمیم به کنار گذاشتن مشاغل سنتی و شروع یک تجارت مستقل دارند.

کارهای زیادی وجود دارد و مشتریانی پیدا می شوند. اگر می دانید کجا را جستجو کنید. برای شروع ، باید بدانید که آیا مهارت شما به اندازه کافی تقاضا می کند تا ارزش جستجوی کار را داشته باشد. جستجوی لیست های شغلی مستقل خود را در سایتهایی مانند Flexjobs ، SolidGigs ، Contena ، greatcontent یا یکی از دهها تابلوی مشاغل آزاد ویژه مهارت شروع کنید.

چند پست برای مشاغل مشابه آنچه شما انجام می دهید وجود دارد؟ اگر مقدار مناسبی وجود دارد و به نظر می رسد تقاضای مداوم وجود دارد ، این مهارت ها را در لیست کوتاه قرار دهید و تحقیق در مورد شرکت ها و صنایعی را که استخدام می کنند شروع کنید.

من یک راهنمای کامل برای شروع کار مستقل خود نوشتم ، اما در اینجا یک لیست کوتاه برای شروع وجود دارد:

تصمیم بگیرید که هدف شما چیست: آیا می خواهید درآمد اضافی داشته باشید یا به دنبال یک کار آزاد به طور تمام وقت هستید؟ رشد یک شرکت مستقل که از خانه کار می کند زمان بر است ، بنابراین مهم است که اهداف خود را از همان ابتدا بدانید.
یک طاقچه سودآور پیدا کنید - ما در مورد آن بسیار صحبت کرده ایم. اما در کجا بیشتر احساس راحتی می کنید. مهارت ها ، ارزش ها و علایق شما با کدام طاقچه تلاقی می یابد؟ آیا شما به عنوان نویسنده فنی 10 سال تجربه دارید؟ آیا روابط عمومی طولانی مدت دارید که در راه اندازی یک کمپین موفق سرمایه گذاری جمعی بسیار مفید خواهد بود؟ مشخص کنید که چه چیزی ارزش شما را منحصر به فرد می کند و به شدت نشان می دهد که قدرت آن را به چشم انداز خود نشان می دهد.
مشتری های هدف را مشخص کنید: دقیقاً چه کسی را به عنوان مشتری می خواهید بنویسید و سپس تحقیق در مورد آن شرکت ها را آغاز کرده و لیست خود را ایجاد کنید. برای هماهنگی با شرکت هایی که هدف قرار داده اید ، به کیف پول و ایمیل های سرد خود احتیاج دارید
تنظیم قیمت گذاری استراتژیک - 37.50 دلار در ساعت که در طول روز کار می کنید حتی به نرخ ساعتی که باید شارژ کنید نزدیک نمی شود. ، به منظور ایجاد درآمد خالص سالانه یکبار خود اشتغالی. این محاسبه نرخ ساعت آزاد مستقل می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که چه اتهامی را شارژ کنید.
ارسال سریع ، ارسال ایمیل سریع و ثبت نام اولین مشتریان خود: اکنون زمان پیگیری مشتریان است. آنها را در محتوای خود ذکر کنید از طریق ایمیل یا LinkedIn با آنها تماس بگیرید. قدم خود را سفارشی کنید تا نشان دهید چه نوع ارزشی را به جدول آورده اید. (می توانید الگوهای ایمیل شخصی من را نیز بخوانید).
سرانجام ، به یاد داشته باشید که همیشه یک قرارداد مستقل فریلنسر منعقد کنید.

ممکن است کار در مشاغل کوچک را شروع کنید ، اما ایجاد عادت برای شروع به کار خود بدون قرارداد نمی تواند در وقت شما صرفه جویی کند.

6. مربیگری را بصورت آنلاین شروع کرده و مشاوره خود را بفروشید
کسب درآمد آنلاین شروع به مربیگری آنلاین کنید و مشاوره مستقل خود را بفروشید

مشابه فروش خدمات آزاد ، می توانید در زمینه ای که به عنوان مربی یا مشاور نیز تخصص دارید ، فروش دانش و مشاوره خود را شروع کنید. اگر می توانید به عنوان کارشناس صورتحساب دهید ، افراد زیادی وجود دارند که مایل به پرداخت هزینه وقت شما هستند.

مربی یا مشاور آنلاین بودن یک روش عالی برای کسب درآمد آنلاین است ، زیرا به جای اینکه به مشتری نتایج ملموسی بدهید (مانند وقتی که شما یک متخصص آزاد هستید ) ، به او می آموزید که بهتر ، سریعتر ، قوی تر از رقابت باشد. تجربه شما محصولی می شود که می فروشید.

حتی بهتر ، اگر می توانید راه هایی برای تجربیات و مهارت های مربیگری خود در یک برنامه آسان هضم پیدا کنید ، این امکان را دارید که به طور قابل توجهی این مدل تجاری را مقیاس بندی کنید.

اکنون ، اگر افرادی را که ممکن است خدمات مربیگری شما را بخواهند نمی شناسید ، تعدادی ابزار و انجمن آنلاین وجود دارد که یافتن مشتری و آموزش آن را در مورد هر موضوعی که فکر می کنید فوق العاده آسان می کند. سیستم عامل های مبتنی بر جامعه مانند Savvy.is ، Clarity.fm و Coach.me شبکه ای از مشتریان بالقوه را برای تعامل و همچنین یک راه حل پرداخت یکپارچه ارائه می دهند.

و گرچه این یکی از فعالیتهای محدودتر است زیرا شما فقط می توانید برای زمانی که می توانید هزینه کنید هزینه کنید ، بسیاری از مربیان آنلاین صدها یا حتی هزاران نفر از آنها را برای بسته های خود تهیه می کنند.

این روش همچنین یکی از سریع ترین راه ها برای شروع درآمدزایی است. آنچه شما واقعاً نیاز دارید یک حساب کاربری در یکی از انجمن های مربیگری آنلاین است که در بالا ذکر کردم و تجربه به اشتراک گذاری.

7. دوره های آنلاین را برای تولید دانش خود ایجاد کنید
کسب درآمد آنلاین برای تولید دانش فریلنسر خود دوره های آنلاین ایجاد کنید

اگر از قبل در زمینه ای تخصص دارید - از طریق شغل فعلی ، شغل آزاد یا مربیگری - می توانید این دانش را در یک دوره با ارزش بسته بندی کرده و برای سالهای آینده بفروشید.

و در حالی که ساختن ، راه اندازی و بازاریابی یک دوره آنلاین نیاز به تلاش اولیه دارد ، پتانسیل درآمدی آنها در اوج خود قرار دارد (به ویژه در مقایسه با بسیاری از راه های آنلاین دیگر برای کسب درآمد در مورد ما صحبت می کند).

دوره ها و سایر محصولات دانش مانند کتاب الکترونیکی همان چیزی است که درآمد منفعل خوانده می شود. این بدان معنی است که پس از اتمام زمان و تلاش اولیه ، با مقداری نگهداری و بازاریابی منظم ، شما قادر خواهید بود برای ماه ها و سال ها به فروش و درآمدزایی از آنها ادامه دهید.

بنابراین چگونه می توانید دوره خود را کنار هم تنظیم کنید؟ یکی از داستانهای موفقیت آمیز در دوره های آنلاین مورد علاقه من ، مربوط به برایان هریس از ویدئو فروت است که فقط در مدت 10 روز یک دوره آنلاین ایجاد و راه اندازی کرد که 220750 دلار برای او درآمد!

برای رسیدن به این هدف ، برایان یک فرایند چهار مرحله ای را برای کشف ، اعتبار سنجی و راه اندازی دوره خود دنبال کرد:

مرحله 1 : بر اساس محبوب ترین پست های وبلاگ خود ، بهترین موضوع را برای دوره خود کاوش و کشف کنید. این تضمین می کند که او می داند که این محتوا قبلاً برای مخاطبانش ارزشمند است.
مرحله 2 : تأیید کنید که افراد با بررسی خوانندگان و تنظیم پیش سفارش ها ، در واقع هزینه دوره شما را پرداخت می کنند. (این قسمت مهمی است که بسیاری از مردم فراموش می کنند. هرگز وقت زیادی را صرف ساخت چیزی نکنید مگر اینکه بدانید مخاطبان پرداختی برای آن وجود دارد.)
مرحله 3 : به سرعت محتوای دوره را بنویسید ، ضبط و ویرایش کنید. از آنجا که او قبلاً می دانست تقاضا وجود دارد ، معقول است که محتوا را در اسرع وقت ایجاد کنیم. او همیشه می توانست بر اساس بازخورد دانش آموزان اولیه خود ، به عقب برگردد و آن را بروزرسانی یا ویرایش کند.
مرحله 4 : دوره را به لیست ایمیل خود راه اندازی کنید. موفقیت دوره شما به جلب آن در برابر افراد مناسب برمی گردد. و مخاطب شما ، هر چقدر هم که کوچک باشد ، معمولاً بهترین مکان برای شروع است. گفته می شود ، شما باید قبل از اجرای برنامه ، ایده روشنی داشته باشید.
حال ، اگر وبلاگی با پست های محبوب ندارید ، چه می کنید؟ یا لیست پستی به بازار؟ بیایید نگاهی به چگونگی ایجاد دوره آنلاین خود بدون تجربه قبلی بیندازیم:

با گذراندن دوره های دیگری که مورد علاقه شما هستند ، شروع کنید - نه تنها این رقیب مهم و تجزیه و تحلیل فرصت ، بلکه به شما ایده می دهد که چگونه یک دوره ممکن است یا باید نگاه کند و احساس کند. سرعتش چطوره؟ آیا از طریق ایمیل ، ویدئو ، چت حضوری است؟ هنگامی که شما درک کردید که چگونه دوره شما به نظر می رسد ، وقت آن است که تصمیم بگیرید که شامل چه مواردی باشد. همان دوره ها مکان بسیار خوبی برای شروع هستند. چگونه می توانید دوره خود را بهتر یا جالب تر کنید؟ آیا شما با دیگران تجربه دارید ، نه؟
جایگاه خود را انتخاب کنید و تقاضا را بررسی کنید: ترکیب دوره طلایی زمانی است که می توانید طاقچه ای را پیدا کنید که مطابق با مهارت ها و تجربیات منحصر به فرد شما باشد. یک روش عالی برای این کار استفاده از Google Trends و Google Keyword Planner برای جستجوی متوسط حجم جستجوی ماهانه کلمات کلیدی مرتبط با محتوای دوره پیشنهادی است. آیا مردم به طور فعال به دنبال اطلاعات با کیفیت بالا در مورد این موضوع هستند؟ مطمئناً ، اگر قبلاً برای وبلاگ ، سرویس مربیگری یا سایتی مانند Medium محتوا ایجاد کرده اید ، می توانید این س questionال را به صورت رایگان تست کنید ، درست مثل برایان.
شرکا ، مشارکت کنندگان و قهرمانان ویژه را پیدا کنید: همانطور که دوره خود را ایجاد می کنید ، به دنبال افراد برجسته ای بگردید که در فضا محتوا ایجاد می کنند. نحوه عملکرد شرکت های آنها را ببینید و آنها را در برنامه خود بگنجانید. شما همچنین می توانید با همه تأثیرگذاران تماس بگیرید و آنها را برای دوره خود وابسته کنید. به این ترتیب ، به آنها انگیزه داده می شود که محتوای شما را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند (که این می تواند یک روش مهم برای تولید اولین فروش شما باشد - اگر از یکی از بهترین CRM ها برای مشاغل کوچک استفاده می کنید و شروع به ایجاد جامعه می کنید به شما کمک می کند. !)
ایجاد یک دوره دوره قاتل: با اعتبارسنجی دوره خود و در دست اجرا ، باید بفهمید که مردم چگونه آن را می گذرانند. بیشتر سازندگان دوره ها انتخاب می کنند که دوره های خود را از طریق وب سایت های خودشان برگزار کنند. از این طریق ، آنها تمام ارزش بازگشت مشتری به سایت خود را به طور منظم بدست می آورند. من دوره های خود را از زیر دامنه ای در سایت خود میزبانی می کنم ، بنابراین می توانم به راحتی موارد بیشتری را اضافه کنم. تجربه دوره نیز فوق العاده مهم است. و بعد از امتحان کردن بیشتر راه حل ها ، من به شدت Teachable ، یک بستر آنلاین را که به طور خاص برای دوره ها طراحی شده است ، توصیه می کنم.
مخاطبان خود را در یک انجمن دوره ای بسازید: اگر تازه شروع به ایجاد مخاطب برای خود کرده اید و می خواهید از جوامعی استفاده کنید که از قبل به دنبال محتوا هستند ، می توانید دوره خود را بصورت آنلاین در سایتی مانند Skillshare یا Udemy میزبانی و بفروشید. اینها روشهای آسان و ارزان برای ایجاد مخاطب و آزمایش طاقچه شما هستند تا ببینید آیا تقاضای آن وجود دارد یا خیر.
دوره خود را بازاریابی کنید: زیبایی استفاده از یک دوره پولساز آنلاین این است که می توانید تا زمانی که می خواهید به فروش آن ادامه دهید. در Facebook ، LinkedIn یا Reddit به دنبال جوامع خاصی باشید که بتوانند از مطالب شما بهره مند شوند. پست های مهمان در وبلاگ ها و سایت های مربوطه. در هر کجا که بتوانید در مقابل افراد مناسب قرار بگیرید ، جستجو کنید. فقط با چند ساعت در ماه می توانید به تولید خود ادامه دهید.

8. یک کانال YouTube برای سرگرمی و آموزش راه اندازی کنید
Earn Money Online یک کانال YouTube برای سرگرمی و آموزش فریلنسرها راه اندازی می کند

در حالی که یوتیوب اخیراً برنامه درآمدزایی خود را تغییر داده است ، اگر در 12 ماه گذشته توانسته اید حداقل میزان جدید 1000 مشترک و 4000 ساعت تماشای آنها را کنترل کنید ، هنوز هم مکانی باورنکردنی برای کسب درآمد اضافی آنلاین است.

یوتیوب احتمالاً دومین موتور جستجوی بزرگ جهان (بعد از گوگل) است و سومین سایت پربازدید در جهان است. در سال 2017 ، هر روز نزدیک به 5 میلیارد فیلم در YouTube تماشا می شد!

کانال های YouTube به جای کسب درآمد از طریق اشتراک ، به یک سیستم تبلیغات سنتی متکی هستند. این بدان معناست که هرچه بیننده بیشتری کسب کنید ، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد. هنگامی که برای YouTube Partner Program تأیید شدید و می توانید تبلیغات خود را در ویدئوهای خود بگنجانید ، از هر 1000 بازدید ، حدوداً 2 تا 4 دلار درآمد کسب خواهید کرد. هر کدام ، در حال حاضر 1000 تا 2000 دلار خواهد بود. فقط تصور کنید اگر فیلم های شما شروع به بازدید میلیون ها بازدید کنند!

ساختن کانال YouTube مانند شروع یک وبلاگ یا وب سایت است ، به جز اینکه در فیلم کار می کنید ، نه در نوشتن. اولین قدم انتخاب نوع ویدیویی است که می خواهید ایجاد کنید. موفق ترین کانال های YouTube به یکی از دو دسته تقسیم می شوند:

محتوای آموزشی: مردم همیشه می خواهند سریعترین راه را برای یادگیری چیز جدید پیدا کنند. و جستجوهای YouTube ، از جمله عبارت "How To" ، سالانه 70٪ رشد می کند ، و YouTube را به مکانی باورنکردنی برای آموزش آنچه می دانید تبدیل می کند.
سرگرمی: سری وب ، بررسی محصولات ، طرح های طنز و شوخی ، vlog ها و حتی پیشرفت های بازی های ویدیویی - راه های مختلفی برای سرگرمی مردم از طریق کانال YouTube شما وجود دارد .
در مرحله بعدی ، باید کانال YouTube خود را راه اندازی و ایجاد کنید. کانال YouTube شما پایه و اساس کلیه مطالب شما است. اگر از قبل یک حساب Google برای Gmail یا Google Drive دارید ، می توانید با استفاده از آن وارد YouTube شوید و راه اندازی کانال خود را شروع کنید. یک نام کاربری انتخاب کنید که برای شما مناسب باشد و به یاد ماندنی باشد (اگر از حساب Google موجود استفاده می کنید باید نام کاربری خود را در + Google تغییر دهید).

همچنین توصیه می کنیم با افزودن کلمات کلیدی مرتبط در بخش "Advanced" و انتخاب کشور هدف خود (جایی که فکر می کنید بیشتر بینندگان شما هستند) ، کانال YouTube خود را آسان تر پیدا کنید. اگر وبلاگ یا سایت شخصی دارید ، آن را به عنوان "وب سایت مرتبط" اضافه کنید.

اکنون زمان شروع تولید و بارگذاری محتوا است. اطمینان حاصل کنید که از یک دوربین با کیفیت بالا استفاده می کنید (اکثر تلفن های هوشمند کار خواهند کرد ، اما من پیشنهاد می کنم حداقل یک سه پایه داشته باشید تا فیلم لرزان نباشد) ، اما در ابتدا از ایده آل بودن آن نگران نباشید. زیبایی YouTube این است که می توانید محتوا و سبک های مختلف را امتحان کنید وقتی که موارد مناسب را پیدا کردید. درعوض ، برای ساختن عضویت خود به برنامه منظم بمانید.

می توانید فیلم های خود را برای رتبه بندی بالاتر ، آزمایش توصیف ها و پیش نمایش های جلب توجه کننده و استفاده از برچسب های مربوطه ، بهینه کنید. شما باید بایستید و مردم را وادار به کلیک بر روی ویدیوی خود کنید.

وقتی شروع به ارسال منظم محتوا می کنید ، امیدوارم مخاطبان خود را ایجاد کنید. اما برای شروع دیدن پول واقعی از YouTube ، باید فیلم های خود را در جای دیگر تبلیغ کنید. کانال خود را در توییتر و فیس بوک به اشتراک بگذارید. ویدیوها را در هر جای دیگری که فکر کنید توزیع کنید. همچنین ، با نظرات تعامل داشته باشید و درمورد ویدئوهایی که ایجاد می کنید جامعه ای ایجاد کنید تا افراد با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

پس از رسیدن به آستانه 1000 مشترک / 4000 ساعت ، می توانید با انتخاب "کسب درآمد با تبلیغات" در برگه درآمدزایی کانال خود ، از ویدیوهای خود کسب درآمد کنید. اگرچه ایجاد یک دنباله رو مناسب برای کانال YouTube شما ممکن است مدتی طول بکشد ، اما انجام این کار می تواند بسیار سرگرم کننده باشد و به یک منبع درآمد اضافی ثابت تبدیل شود.

9. پادکست ضبط کنید و داستانهای الهام بخش را به اشتراک بگذارید
کسب درآمد آنلاین ضبط پادکست و داستانهای الهام بخش آزاد را به اشتراک بگذارید

پادکست ها در حال حاضر بسیار داغ هستند و به دلایل خوبی. با هر چه زندگی ما انجام می دهد ، افراد بیشتری به دنبال راه های انفعالی برای در نظر گرفتن هستند. این باعث می شود تا فرصتی عالی برای ایجاد مخاطب و کسب درآمد آنلاین باشد.

و در حالی که ساخت مخاطبان به اندازه کافی بزرگ خواهد بود تا بتواند تبلیغ کننده و روش های دیگر برای جذب درآمد اضافی از پادکست شما را جذب کند ، فرصت وجود دارد. جان لی دوماس هفت روز در هفته با کارآفرینان خود در پادکست فایر مصاحبه می کند و اکنون بیش از 200000 دلار در ماه می کند. در حقیقت ، جان تمام درآمد خود را بصورت آنلاین ارسال می کند و نشان داده که از زمان راه اندازی در سال 2012 تاکنون نزدیک به 13 میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

بازار پادکست مدام به دنبال محتوای با کیفیت جدید است. و خوشبختانه برای هر کسی که سعی در شروع کار دارد ، اکنون این کار از همیشه آسان تر است.

شروع یک پادکست ، مانند ایجاد یک کانال یا وبلاگ YouTube ، به بیان داستان های جالب و ایجاد مخاطبان جذاب برمی گردد. در این مرحله ، من احتمالاً به نظر می رسد که یک رکورد شکسته است ، اما شما به یک طاقچه نیاز دارید که مورد علاقه شما باشد و تقاضای شما هم اکنون وجود دارد. لیستی از مباحثی را که می خواهید در مورد آنها صحبت کنید تهیه کنید و سپس نمودار iTunes ، Google Trends و دیگر سایتهای جستجوی پادکست مانند cast.market را جستجو کنید تا ببینید چه چیزی در حال حاضر موجود و محبوب است.

در مرحله بعدی ، شما به ابزار مناسب نیاز خواهید داشت. بسته به راحتی خود با تجهیزات صوتی ، می توانید به اندازه دلخواه خود پیچیده یا ساده باشید ، اما حداقل برای ضبط صدای خود به یک میکروفون و نرم افزار احتیاج دارید. شرکت هایی مانند Behringer ، Blue ، Focusrite و دیگران مجموعه های پادکست پلاگین و بازی با کیفیت حرفه ای را می فروشند که می توانند امروز شما را ضبط کنند.

اکنون زمان برنامه ریزی نمایش شما است. اگر در حال اجرای یک نمایش آموزش كسب درآمد از اينترنت رايگان به سبک مصاحبه هستید ، اکنون می خواهید برخی از مهمانان را درگیر کنید. می توانید از شبکه اجتماعی موجود خود برای تماس با افرادی که قبلاً آنها را می شناسید یا در توییتر یا فیس بوک متصل هستند استفاده کنید. همچنین می توانید برای یافتن نویسندگان یا متخصصان موضوعات خاص در طاقچه خود به Medium یا Amazon بروید.

پس از جمع آوری لیست ، ایمیلی را برای افشای مدل قرار دهید (همانطور که بارها و بارها تکرار خواهید کرد) که با انتظارات کوتاه و واضح است. به مصاحبه شونده بالقوه خود بگویید که شما چه کسی هستید ، پادکست شما درمورد چه چیزی است و از آنها می پرسید. چند مصاحبه آزمایشی با دوستان و خانواده انجام دهید تا مطمئن شوید همه چیز با کیفیتی که می خواهید ضبط شده است و سپس قسمت اول خود را رزرو کنید.

اگر از یادگیری نرم افزار جدید لذت می برید یا تجربه ای در زمینه ویرایش صوتی دارید ، می توانید نمایش را به تنهایی تنظیم کنید. در غیر این صورت ، سرویس های زیادی وجود دارد که می توانید به آنها کمک کنید تا برنامه های خود را مانند UpWork و Fiverr تغییر دهند و برنامه خود را ایجاد کنند.

تبریک می گویم! اکنون یک قسمت پادکست آماده بارگذاری در iTunes ، SoundCloud یا هرجای دیگر و تبلیغ در کنار بقیه مطالب خود دارید!

آخرین مرحله تصمیم گیری در مورد نحوه بازاریابی و کسب درآمد از پادکست شما است. هرچه مخاطب شما بیشتر باشد ، شانس بیشتری برای کسب درآمد از آن دارید. برای نمایش خود یک وب سایت اساسی ایجاد کنید و اشتراک قسمت ها را در شبکه خود شروع کنید. هنگامی که آماده درآمدزایی هستید ، چند گزینه وجود دارد که می توانید انتخاب کنید:

تبلیغات سنتی (حامی مالی)
فروش محصولات شما به عنوان
کمک مالی و تأمین مالی Crowdfund
فقط به مشترکان مشترک محتوا
می
پردازد که نمایش های زنده را ارائه می دهد همانطور که آرون ماهنکه ، خالق پادکست لوره می گوید:

"من همیشه به پادکست ها می گویم که تا آنجا که ممکن است از جریانات استفاده کنند. فقط تبلیغات مربوط به نمایش خود را بفروشید. فقط تی شرت نفروشید. خود را محدود نکنید تا بتوانید از طریق شلوغی جمع کنید. همه کارها را انجام دهید آن را ترکیب کنید و ترکیب مناسبی پیدا کنید و با هم به چیزی قوی تر و قابل اعتمادتر اضافه می شود. "

10. به یک شرکت از راه دور به صورت نیمه وقت (یا تمام وقت) بپیوندید
کسب درآمد آنلاین به یک کار مستقل بصورت نیمه وقت یا تمام وقت بپیوندید

اگرچه بیشتر ایده های ساخت آنلاین پول که تاکنون پرداخته ایم ، قابل انجام است ، اما اگر می خواهید کار خود را کاملاً تغییر دهید و کار آنلاین را شروع کنید ، هزاران شرکت وجود دارد که می خواهند کسانی را که برای شما مهم نیستند استخدام کنید.

تعداد بیشتری شرکت و شرکت های نوپا مشغول به کار از راه دور هستند ، جایی که از ابزارهای ارتباطی و ارتباطی آنلاین برای انجام کار خود در هر کجا که بخواهند استفاده می شود. و نیازی نیست که یک طراح یا برنامه نویس hotshot 20 چیزی باشید تا از مزایای کار از راه دور بهره مند شوید. بسیاری از موقعیت های از راه دور برای موقعیت های پشتیبانی مشتری یا سایر موقعیت های مشتری روبرو هستند که نیازی به مجموعه مهارت های تخصصی ندارند.

بهتر از این ، همه آنها تمام وقت نیستند ، به این معنی که شما می توانید یک شرکت از راه دور و شغلی پیدا کنید که به عنوان راهی برای کسب درآمد اضافی آنلاین باشد.

اگر علاقمند هستید ، در اینجا لیستی از برخی از بهترین مکان ها برای یافتن شغل از راه دور امروز آورده شده است:

Flexjobs
SolidGigs
ما از راه دور کار می کنیم
Remote.co
از راه دور
دیسک را رد کنید
مکانهای مجازی
تأیید از راه دور
Staff.com
عشایر شاغل
Jobspresso
اروپا از راه دور
مشاغل
WFH.IO
برون سپاری
PowerToFly
فرود. کارها
AngelList
آثار معتبر
موزه
ایده آلیست
در اینجا حتی بیشتر گزینه های من برای بهترین سایتهای کار از راه دور وجود دارد که در آن می توانید حواشی انعطاف پذیر تمام وقت با کیفیت بالا را پیدا کنید.

...

حال بیایید در مورد بقیه گزینه ها برای بهترین راه های کسب درآمد آنلاین صحبت کنیم.

اگر می خواهید یک شغل جدید بصورت آنلاین ایجاد کنید ، ده راهی که در بالا معرفی کردیم بهترین بازی های بلند مدت برای کسب درآمد آنلاین هستند. با این حال ، برای بسیاری از افراد (شامل خودم نیز هستم) ، احتمالاً می خواهید فرصتهای شغلی سریع آنلاین دیگری را پیدا کنید که بتوانید با سرعت بیشتری بازده را شروع کنید.

که ایده بسیار خوبی است. بدیهی است که کسب درآمد اینترنتی نیاز به صبر و تعهد دارد. اما هزاران روش اثبات شده برای شروع کسب درآمد امروز بدون مدت زمان طولانی برای ساختن یک استارت آپ یا از بین بردن تجارت آزاد شما وجود دارد.

همچنین ، مهم نیست که شغل شما چیست ، مهم این است که درآمد شما از کجا تأمین می شود. این به معنای داشتن چندین جریان درآمد از منابع مختلف مانند فروش خدمات آزاد ، وابستگی و درآمد غیرفعال و همچنین مربیگری و سایر مشاغل عجیب و غریب آنلاین است.

این امر نه تنها پولی را که با خود حمل می کنید ، چند برابر می شود ، بلکه شما را از هرگونه تغییر ناگهانی در بازار یا تجارت شما محافظت می کند. این جمله قدیمی را که می خواهید همه تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار دهید به یاد دارید؟ چند ساعت در هفته درگیر کردن تنها در یک یا دو فرصت زیر ، شما را در موقعیت بسیار قوی تری قرار می دهد تا از نظر مالی مطمئن و مستقل باشید.

بنابراین فارغ از اینکه تخصص یا طعم شما چیست ، راهی برای استفاده از مهارت های خود برای آوردن پول اضافی آنلاین برای شما در اینجا وجود دارد:

11. تست وب سایت
سایت های آزمایشی آنلاین آزاد را کسب کنید

شما احتمالاً ایده بسیار خوبی از آنچه باعث ایجاد یک وب سایت خوب می شود دارید. آیا طراحی پاک و آسان برای حرکت است؟ آیا محتوا منطقی است؟ خوشبختانه افراد زیادی در آنجا هستند که می خواهند افکار شما را بشنوند. و آنها مقداری پول مناسب نیز به شما پرداخت خواهند کرد (بسیاری از سایتها 10 دلار برای 20 دقیقه یا هر ساعت 30 دلار پرداخت می کنند!)

برای آزمایش این وب سایت ها ، از شما خواسته می شود که به سایت مورد نظر مراجعه کرده و در هنگام مرور سایت ، واکنش ها و افکار خود را ثبت کنید. برای شروع کسب درآمد اضافی بصورت آنلاین با آزمایش وب سایت ها ، در برخی از سرویس های معروف مانند UserTesting.com ، Userlytics ، TryMyUI ، Userfeel ، TestingTime (برای افراد خارج از ایالات متحده) یا مشاغل درآمد اضافی ثبت نام کنید.

12. کتاب های صوتی روایت
کتابهای صوتی روایت رایگان را به صورت آنلاین کسب کنید

صنعت کتاب صوتی در حال رونق است ، اما تنها 5٪ از کتابها به قالب صوتی تبدیل شده اند. اگر سابقه بازیگری دارید ، یا اگر مردم گفته اند که شما برای رادیو صدا دارید ، می توانید با ضبط نسخه های صوتی کتاب های مستقل و محبوب ، پول اضافی کسب کنید. سایت هایی مانند ACX نویسندگان را با هنرمندان کتاب صوتی ارتباط می دهند. بنابراین ، خواه نویسنده ای باشید که به دنبال راه های بیشتری برای فروش کتاب خود هستید ، یا بازیگر / صداپیشه ای که به دنبال کسب درآمد اضافی است ، می توانید خدمات خود را بصورت آنلاین بفروشید.

13. نوشتن و فروش کتاب الکترونیکی (خودآموز آمازون)
کسب درآمد آنلاین کتاب الکترونیکی خودآموز آمازون را بنویسید و بفروشید

بنابراین بسیاری از مردم آرزوی نوشتن کتاب را دارند ، اما هرگز نمی کنند. هنوز هم ، مهم نیست که چه ، من مطمئن هستم که شما تجربه و ارزشی را دارید که می توانید با نوشتن یک کتاب به آن بدهید. با قرار دادن مهارت ها و دانش خود در یک کتاب الکترونیکی قابل بارگیری که به افراد کمک می کند مهارتی را یاد بگیرند ، شغل خود را پیش ببرند یا شغلی راه اندازی کنند ، می توان زندگی شخصی را تغییر داد و حتی از طریق اینترنت درآمد خوبی کسب کرد.

حتی بهتر ، حتی می توانید کتاب خود را در یکی از بزرگترین فروشندگان کتاب جهان - آمازون بارگذاری کنید. با انتشار خود آمازون ، می توانید قیمت را تعیین کنید ، حقوق کتاب خود را حفظ کنید و به مخاطبان بزرگ آمازون دسترسی پیدا کنید. برای هر فروش ، 70٪ را با آمازون با پرداخت بقیه بابت هزینه نگه دارید. اگر می خواهید شروع کنید ، راهنمای عالی فروش آنلاین کتاب الکترونیکی لزلی ساموئل را ببینید یا Tara Gentile را در CreativeLive دنبال کنید زیرا وی به شما نشان می دهد چگونه از شغل فعلی خود برای نوشتن کتاب الکترونیکی در هفته آینده استفاده کنید. چه کسی می داند ، شما ممکن است فقط یکی از بهترین کتاب های تجاری امسال را بنویسید!

14. انجام کارهای خرد در Amazon Mechanical Turk
کسب درآمد اینترنتی به صورت میکرو کار در Amazon Mechan Turk انجام دهید

Amazon Mechan Turk خدماتی است که به شما امکان می دهد از طریق ایجاد ریزگردهای پرداخت شده به صورت آنلاین درآمد کسب کنید. هر کار ساده ای است که نیاز به تعامل انسانی مانند درجه بندی نتایج جستجو ، بررسی صحیح هجی کردن اصطلاحات جستجو ، درجه بندی متن مقاله یا حتی ترجمه اصلی دارد. شما می توانید این فعالیت ها را از هرجایی که می خواهید انجام دهید و از بزرگترین خرده فروش الکترونیکی در جهان درآمد کسب کنید.

15. ثبت نام در سایت های شغل آزاد (مانند Flexjobs و SolidGigs)
به صورت آنلاین درآمد کسب کنید به یک شبکه حرفه ای مانند Upwork یا Fiverr بپیوندید

این می تواند مدتی طول بکشد تا تجارت آزاد شخصی شما ایجاد شود. هنوز هم تقاضای بیش از هر زمان دیگری برای فریلنسرها وجود دارد. بنابراین ، اگر می خواهید از طریق فریلنسینگ به صورت آنلاین درآمد کسب کنید ، می توانید به یکی از بهترین شبکه های مستقل مانند Flexjobs ، SolidGigs ، Contena ، Upwork ، Fiverr یا PeoplePerHour بپیوندید. ثبت نام کنید ، مشخصات خود را بسازید ، برخی از نمونه کارهای خود را بارگذاری کنید و با انجام کارهای کوچک آزاد شروع به درآمد کنید.

حتی اگر از قبل مشتری یا مشتری مستقل دارید ، این شبکه ها می توانند راهی عالی برای تأمین درآمد شما و ادامه کار بدون صرف وقت زیاد برای سرد شدن باشند.

16. خدمات خود را در سایت های طاقچه مانند 99Designs ، Cloudpeeps یا TopTal بفروشید
به صورت آنلاین درآمد کسب کنید خدمات خود را در سایت های مختلف مانند 99 Design یا TopTal بفروشید

اگر یک کارگر ماهر در یک طاقچه خاص مانند بازاریابی ، طراحی و یا توسعه نرم افزار هستید ، بازارهای تخصصی وجود دارد که فقط به شما خدمات می دهند. این مکان های بسیار خوبی برای کسب درآمد آنلاین است ، با دانستن اینکه افرادی که به آنها مراجعه می کنند ، به طور خاص به دنبال مهارت های شما هستند. مکان هایی مانند 99Designs یا Dribbble را برای طراحان ، Cloudpeeps را برای متخصصان بازاریابی و جستجوگرها و TopTal ، Crew یا Gigster را برای توسعه دهندگان سطح بالا بررسی کنید. پس از اینکه مهارت های توسعه خود را ایجاد کردید ، می توانید یک برند برای خود به عنوان یک مشاور با ارزش تهیه کنید و بارگذاری مارک ها را برای پروژه های بزرگتر مانند اجرای یک بررسی کامل امنیتی وردپرس یا انتقال وب سایت از http به https

17. برای شرکتهای محلی گرافیک طراحی می کند
کسب درآمد آنلاین انجام طراحی گرافیکی برای شرکت های محلی آزاد

در محله یا شهر خود قدم بزنید و من مطمئن هستم که تعداد زیادی از مشاغل محلی بزرگ با طراحی وحشتناک را مشاهده خواهید کرد. با این حال ، با وجود ابزارهایی که به طور فزاینده ای مانند Adobe Illustrator ، Venngage ، Stencil و Visme استفاده می شود ، تقریباً هر کس با یک ذهنیت خلاق و یک دوز سالم از انگیزه می تواند با داشتن یک طراح گرافیک برای مشاغل محلی ، شروع به کسب درآمد اینترنتی کند.

18. بازاریابی ایمیل با یک خبرنامه طاقچه (Skimm، Mister Spoils)
کسب درآمد از طریق ایمیل بازاریابی آنلاین با یک خبرنامه طاقچه The Skimm Mister Spoils Freelance

چند روزنامه الکترونیکی با هر روز بمباران می کنید؟ دلیل برای این وجود دارد. بازاریابی گروهی از مشترکان ایمیل فعال که علاقه مند هستند یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد اینترنتی است. حتی شرکت های میلیون دلاری از طریق خبرنامه های ایمیل ساده مانند TheSkimm یا Mister Spoils ساخته شده اند. هر خبرنامه نوع خاصی از کاربر را با محتوای جالب و روزمره هدف قرار می دهد ، در عین حال برای درآمد اضافی با شرکت ها و شرکت های وابسته همکاری می کند. اگر این به نظر دلهره آور است ، چنین نیست. ابزارهایی مانند MailChimp ، ConvertKit و AWeber شروع کار با بازاریابی از طریق ایمیل را بیش از هر زمان دیگری آسان می کند. و گزینه عالی دیگر برای در نظر گرفتن (با بزرگترین برنامه رایگان در دسترس) SendPulse است ، با توانایی آنها برای ارسال حداکثر 15،000 ایمیل در هر ماه به 2500 مشترک ،

19. فروش محصولات در فروشگاه Shopify
درآمد آنلاین فروش محصولات را در فروشگاه فریلنس شاپایف کسب کنید

اگر جدی هستید که از طریق فروش اقلام به صورت آنلاین درآمد کسب کنید ، توصیه نکردن Shopify کاملاً غیرممکن است. این پلتفرم هر آنچه برای راه اندازی فروشگاه آنلاین خود در کمتر از یک روز نیاز دارید شامل دامنه سفارشی ، الگوهای زیبا (بنابراین به مهارت مهارت طراحی نیاز ندارید) ، گزینه های پرداخت امن به شما ارائه می دهد و حتی می توانند از طریق بازاریابی و حمل و نقل برای شما مراقبت کنند. شما. این که آیا شما محصولات ، طرح ها یا سایر محصولات خود را به افرادی که در طاقچه خود قرار دارند تبلیغ می کنید ، Shopify بهترین گزینه برای تأمین انرژی فروشگاه آنلاین شما است.

20. کارها و کارهای هنری خود را در Etsy بفروشید
کسب درآمد آنلاین فروش صنایع دستی و هنرهای خود در Etsy Freelance

Etsy محبوب ترین بازار آنلاین محصولات دست ساز و صنایع دستی است. از دستبند گرفته تا جعبه تلفن ، حلقه ، مبلمان و موارد دیگر ، Etsy برای هر کسی که خلاق است و می خواهد خلاقیت های دست ساز خود را بفروشد مناسب است. تا زمانی که فضای کافی داشته باشید ، این می تواند یکی از بهترین راه های کسب درآمد اینترنتی باشد که با سرمایه گذاری بسیار اندک می توان آن را شروع کرد. برای راه اندازی فروشگاه Etsy ، از Handmadeology ، این 5 مرحله را در نظر بگیرید.

در حالی که Etsy مکانی عالی برای ورود در مقابل مشتریان بالقوه ای است که در غیر این صورت شما را پیدا نمی کردند ، اما هنگامی که بیدار می شوید و مخاطبان مناسبی ایجاد می کنید ، می توانید فروشگاه خود را به Shopify منتقل کنید و قسمت بیشتری از درآمد خود را حفظ کنید شما از فروش دارایی های خود درآمد کسب می کنید.

21. تبدیل به یک تأثیرگذار در اینستاگرام شوید
کسب درآمد آنلاین به عنوان Chiara Ferragni به یک تأثیرگذار در اینستاگرام تبدیل می شود

موارد زیر را در حساب اینستاگرام خود ایجاد کنید و می توانید به سرعت از طریق اینترنت درآمد کسب کنید. مارک های بزرگ ، شرکت های تولید کننده تجهیزات ، و حتی استارتاپ ها تمایل دارند 500 دلار - 5000 دلار + هر پست را برای حضور در معرض دید مخاطبان خود قرار دهند. در حالی که ساخت مخاطبان عظیم اینستاگرام سخت تر و دشوارتر است ، اگر از قبل طاقچه ای کاملی دارید و به طور مرتب برای گرفتن عکس های اینستاگرام به طور مرتب مطالب باکیفیت را با یک دوربین خوب ارسال می کنید ، با چند ترفند کوچک می توانید تغییر دهید. این مقاله عالی Shopify را در مورد چگونگی ساخت و رشد اینستاگرام خود برای شروع بررسی کنید.

22. هنر و طراحی های خود را در Society6 بفروشید
درآمد آنلاین کسب کنید فروش هنر و طراحی خود را در انجمن آزاد 6 انجام دهید

اگرچه Etsy برای محصولات دست ساز که قبلاً ایجاد کرده اید عالی است ، اگر طرح های کشنده ای دارید که در قاب گوشی ، تی شرت یا حتی دیوارپوش ، بالش و لحاف خوب به نظر می رسند ، می توانید آنها را بدون پرداخت هزینه برای شروع در Society6 بفروشید. Society6 به هنرمندان اجازه می دهد تا طرح های خود را بارگذاری کنند و فروشگاه های خود را ایجاد کنند و در آنجا کالاهایی را انتخاب کنند که از طرح هایشان استفاده شود. این بدان معنی است که می توان با استفاده از یک طرح طیف وسیعی از محصولات عالی را ایجاد کرد که هر زمان کسی از شما خرید می کند ، در صورت تقاضا چاپ و ارسال می شود. با بهترین سازندگان که ماهانه فقط با فروش طرح هایشان هزاران درآمد کسب می کنند.

23. مشاوره تجارت محلی
کسب درآمد آنلاین و مشاوره مشاغل محلی آزاد

اگر طی سالها مهارت و گواهینامه ارزشمندی را در صنعت خود ایجاد کرده اید ، ارائه خدمات مشاوره خود به صاحبان مشاغل محلی می تواند راهی سودآور برای کسب درآمد اینترنتی باشد. خواه یک متخصص بازاریابی ، استراتژیست تجارت یا علاقه مند به تولید باشید ، این احتمال وجود دارد که یک صاحب مشاغل محلی حاضر باشد به شما کمک کند تا در حل مشکل شرکت خود به شما کمک کنند. با استفاده از این چک لیست 18 مرحله ای برای تبدیل شدن به یک مشاور تجاری محلی توسط Karyn Greenstreet و سپس از راهنمای من برای ایجاد یک ایمیل سرما موثر استفاده کنید تا آنها را برای استخدام خود درآورید.

24. فروش آنلاین عکس
کسب درآمد آنلاین بازاریابی سهام سهام آزاد آنلاین

اگر اشتیاق و استعداد عکاسی دارید ، می توانید با تبدیل شدن به یک عکاس سهام و فروش تصاویر خود به یک شرکت عکاسی مانند ShutterStock یا iStockPhoto به صورت آنلاین پول بیشتری کسب کنید. هر بار که کاربر تصویری را که ارسال کرده اید ، مجوزهای حق چاپ دریافت خواهید کرد. برای موفقیت واقعی ، وب سایت عکاسی خود را بسازید تا بتوانید نمونه کارهای خود را به نمایش بگذارید و با پرداخت مشاغل خصوصی خصوصی بیشتر شروع کنید.

25. خانه یا اتاق خود را در AirBnB اجاره کنید
کسب درآمد آنلاین خانه یا اتاق خود را در AirBnB Freelance اجاره کنید

Airbnb نه تنها یک راه عالی برای درآمدزایی آنلاین با اجاره اتاق خواب یدکی خود ، بلکه شما از مزایای ملاقات با افراد جدید نیز بهره مند می شوید (اگر این نوع کار شما باشد). همچنین می توانید یک آپارتمان کاملاً جدید اجاره کنید تا مانند Airbnb کار کند.

اما اشتباه نکنید که فکر کنید این یک منبع منفعل درآمد خواهد بود - هر وقت میهمان هستید همیشه در دسترس هستید و همیشه باید مکان را برای بازدیدکنندگان ورودی تمیز نگه دارید. علاوه بر اجاره در Airbnb ، می توانید به میهمانان خود افزودنیهای اضافی بپردازید ، مانند Lauren Gheysens ، Royal Day Out در لندن ، انگلیس ، جایی که وی تنها بازدید از شهر را با لباسهای سفارشی قرن 18 به بازدید کنندگان ارائه می دهد.

26. تجارت آنلاین تی شرت را شروع کنید
کسب درآمد آنلاین شروع یک فریلنسرس آنلاین تی شرت

گاهی اوقات تشخیص اینکه مردم چقدر تی شرت را دوست دارند دشوار است. و با داشتن طاقچه مناسب ، بازاریابی و ابزار مناسب ، می توانید یک کسب و کار آنلاین تی شرت ایجاد کنید که باعث می شود در هنگام خواب پول آنلاین داشته باشید. (بلومبرگ و فوربس همچنین داستان هایی از کارآفرینانی تعریف می کنند که این کار را انجام داده اند.) خدماتی مانند TeeSpring ایجاد یک تجارت تی شرت رها کردن حمل و نقل را که در آن فروش ، چاپ و حمل و نقل انجام می دهد ، آسان می کند و شما تنها هستید. مسئول طراحی و بازاریابی است. یا حتی می توانید حق رایزنی های مستقر مانند Rhea Lana را که لباس بچه گانه مرسوم ، مد روز را می فروشند و از یک سازمان اثبات شده برای فروش آنلاین خود پشتیبانی می کنید ، خریداری کنید. برای نکات بیشتر ،

27. تجربه خود را در Clarity.fm بفروشید
کسب درآمد آنلاین فروش تجربیات خود در Clarity.fm Freelance

اگر در زمینه خاصی از کسب و کار تجربه و تخصص دارید ، صدها صاحب مشاغل اگر نه هزاران نفر هستند که مایلند از یک تماس تلفنی بگذرند و فکر شما را جلب کنند. این می تواند راهی آسان برای کسب درآمد اضافی بصورت آنلاین و تقویت مهارت های شما برای استفاده در مشاوره یا تجارت آزاد باشد. سایتهایی مانند Clarity.fm به شما امکان می دهد نمایه ای ایجاد کنید که در آن کارآفرینان و صاحبان مشاغل بتوانند پیش پرداخت را انجام دهند تا برای مدت زمان مشخصی تماس تلفنی با شما رزرو کنند. خواه در جمع آوری سرمایه برای استارت آپ ها ، ساخت برنامه ها یا راه اندازی رستوران متخصص باشید ، می توانید با فروش چند دقیقه از وقت خود به افراد نیازمند ، پول اضافی بدست آورید.

28. به س questionsالات حرفه ای در مورد JustAnswer پاسخ دهید
کسب درآمد آنلاین به س questionsالات حرفه ای درباره JustAnswer Freelance پاسخ دهید

اگر هنوز مشخص نشده است ، اطلاعات و تخصص دو روش سازگار و آموزش كسب درآمد از اينترنت رايگان سودآور برای کسب درآمد اضافی آنلاین هستند. اگر دوست ندارید با تلفن صحبت کنید ، می توانید برای دریافت هزینه پاسخگویی به س questionsالات حرفه ای در مورد JustAnswer ثبت نام کنید. هزاران سوال وجود دارد که هر ماه توسط افرادی که از وکلا ، پزشکان ، مکانیک ها ، دامپزشکان و ... کمک می گیرند ، پرسیده می شود. برای درخواست ، باید تأیید صحت ، رزومه کاری و شکلی از شناسایی را ارائه دهید.

29. دستیار مجازی شوید
کسب درآمد آنلاین به یک دستیار مجازی مستقل تبدیل شوید

اگر مهارت در سازماندهی دارید ، می توانید به عنوان دستیار مجازی از طریق اینترنت درآمد کسب کنید تا به مردم کمک کند روزهای خود را منظم نگه دارند. یک دستیار مجازی از حسابداری گرفته تا تحقیق ، ورود به پایگاه داده ، رزرو سفر و مدیریت ایمیل ، همه چیز را انجام خواهد داد. همچنین می تواند روشی خارق العاده برای ملاقات با افراد بسیار مهم ، ایجاد شبکه حرفه ای شما و البته رشد درآمد دیگری باشد. می توانید کنسرت های عالی را در UpWork ، Fiverr ، Indeed و Remote.co پیدا کنید.

30. یک نمایشگاه فروش فقط کارمزد دریافت کنید
کسب درآمد آنلاین یک فروشنده خدمات فروش مستقل بگیرید

اگر مایل هستید خطرات خود را به خطر بیاندازید و دل یک تجاوز واقعی داشته باشید ، می توانید با انجام فروش فقط کمیسیون برای شرکتهای نوپا و سایر مشاغل ، پول اضافی کسب کنید. حتی اگر با داشتن استراتژی ها و مهارت های فروش مناسب به عنوان نماینده داخلی ، حقوق عادی دریافت نکنید ، می توانید برای هر فروشی که آورده اید ، پول مناسبی بدست آورید. و از آنجا که احتمالاً با استارتاپ ها کار خواهید کرد ، اگر بتوانید با برخی از سهام عدالت مذاکره کنید ، در صورت راه اندازی یک محصول جامد و موفقیت آمیز بودن شرکت ، می توانید سود زیادی بدست آورید.

اگر می خواهید مهارت های فروش خود را بالا ببرید ، دوره های آنلاین مانند آموزش فروش و آینده نگری در Udemy ، راهنمای Pitching و فروش مشتری در CreativeLive را ببینید. و پس از آماده شدن ، به فهرست فرشتگان بروید و ببینید که آیا موقعیت هایی برای فروش آزاد وجود دارد که با علایق شما مطابقت داشته باشد.

31. انگلیسی را به عنوان یک مدرس مجازی آموزش می دهد
کسب درآمد آنلاین به عنوان یک مشاور مجازی مستقل انگلیسی را آموزش دهید

آموزش و آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم یک روش عالی برای کسب درآمد آنلاین است ، در صورت تمایل باز کردن درهایی برای سفر به دنیا نیست. در حالی که اعتبار کامل ESL (انگلیسی به عنوان زبان دوم) توصیه می شود ، تا زمانی که بومی زبان باشید و توانایی تدریس داشته باشید ، در کشورهایی مانند هنگ کنگ یا امارات متحده عربی افرادی وجود دارند که مایل به پرداخت بیش از 25 دلار در ساعت هستند تا از طریق اسکایپ انگلیسی را به شما آموزش دهیم. در واقع ، Learn4Good و Remote.co را برای مشاغل تدریس خصوصی انگلیسی از راه دور بیابید یا در یک سایت تخصصی مانند VerbalPlanet یا Chegg Tutor ثبت نام کنید.

32. مهمان پست به عنوان یک نویسنده مستقل برای وب سایت های طاقچه
پست آنلاین مهمان را به عنوان یک نویسنده آزاد برای وب سایت های مستقل مستقل کسب کنید

اگر راهی برای استفاده از کلمات و مهارت های مناسب دارید ، سایت های زیادی وجود دارند که هزینه مقاله ها و مطالب شما را می پردازند. به سایتهایی که مرتباً می خوانید فکر کنید. چه چیزی می توانید به آنها کمک کنید که جالب باشد؟ جای خود را جستجو کنید و سپس به دنبال راه های ارسال مقاله باشید. بسیاری از سایت ها به سادگی یک لینک ارسال یا تماس در پاورقی دارند. برای شروع ، راهنمای کامل من برای تبدیل شدن به یک نویسنده مستقل در کنار را بررسی کنید و سپس مقالات خود را به مکان هایی مانند Instash ، Listverse ، TopTenz ، A List Apart ، Living International ، FundsforWriters و Textbroker ارسال کنید.

33. درباره برنامه شریک متوسط بنویسید
درآمد آنلاین کسب کنید و در برنامه شریکی Medium_s Partner بنویسید

Medium یک جامعه آنلاین است که در آن هرکسی می تواند مقاله و مقاله ارسال کند و آنها را در معرض دید مخاطبان میلیونی ماهانه خود قرار دهد. اگرچه این می تواند مکانی عالی برای ایجاد مخاطبان برای وبلاگ شما یا یافتن مشتریانی برای مشاغل مشاوره شما باشد ، اما با برنامه Partner Program جدید Medium ، اکنون می توانید هر وقت کسی مقاله های شما را بخواند از طریق اینترنت درآمد کسب کنید. به صورت رایگان ثبت نام کنید و می توانید مقالات خود را فقط توسط کسانی که ماهیانه 5 دلار برای عضویت حق بیمه متوسط پرداخت می کنند ، آزاد یا قابل خواندن آموزش كسب درآمد از اينترنت رايگان انتخاب کنید. شما بر اساس میزان افرادی که هر ماه پستهای شما را می خوانند و در تعامل هستند ، درآمد کسب می کنید.

34. در تهیه مالیات به مردم کمک کنید
کسب درآمد آنلاین به مردم در تهیه مالیات فریالنس کمک کنید

نوعی فرصت کسب درآمد آنلاین نیست که با شکوه و جلال پوشانده شود ، اما همه برای اطمینان از جمع شدن اعداد در پایان سال به مجموعه ای از چشم ها نیاز دارند. هر مشاغل و اکثر افراد به شخصی برای کمک در تهیه اظهارنامه مالیاتی خود احتیاج دارند ، به ویژه صاحبان مشاغل کوچک که از نظر زمان و منابع کوتاه هستند. مدرسه مالیات بر درآمد تعدادی برنامه آموزشی را ارائه می دهد که حداقل 10 هفته به شما آمادگی مالیات را می دهند و پس از گذراندن فصل مالیات ، می توانید به طور متوسط 229 دلار در هر بازپرداخت شارژ کنید. گزارش CNBC ، تهیه کننده مالیات مستقل با این ایده تجاری.

35. صوتی و مصاحبه ها را رونویسی کنید
کسب درآمد آنلاین رونویسی صوتی و مصاحبه های مستقل

روزنامه نگاران ، پزشکان ، وکلا ، دانشگاهیان و محققان مصاحبه ها را هر روز ضبط می کنند و به شخصی احتیاج دارند که گفته های خود را بنویسد. بنابراین ، اگر از گوش دادن مداوم به همان صوتی که می نویسید ، راحت هستید ، می توانید با انجام رونوشت ها درآمد خوبی کسب کنید.

بیشتر سرویس ها در هر ساعت از 15 تا 25 دلار برای صدای ضبط شده پرداخت می کنند. اگر متخصص هستید و سابقه رونویسی حقوقی یا پزشکی دارید ، می توانید کارهای بیشتری انجام دهید. اگر یک نسخه نویس مبتدی هستید ، می توانید در Transcribe Anywhere ، TranscribeMe ، Quicktate ، Rev ، Tigerfish و Crowdsurf کار پیدا کنید.

36. مقالات را تصحیح کنید
مقالات تصحیح آزاد بصورت آنلاین کسب درآمد

تا زمانی که هنوز کلمه نوشتاری وجود داشته باشد ، ناشران همیشه وجود خواهند داشت. ویرایش و تصحیح مستقل علاوه بر اینکه دستمزد ساعتی مناسبی را پرداخت می کند ، به شما توانایی خواندن موضوعات بالقوه جالب را نیز می دهد. علاوه بر این ، دنبال کردن نوشتن و ویرایش مستقل به عنوان یک ایده تجاری می تواند یک سبک زندگی را به شما ارائه دهد که به شما امکان می دهد به عنوان یک عشایر دیجیتال به جهان سفر کنید. شما می توانید بسیاری از آگهی های استخدام شرکت ها و اشخاصی را که نیاز به خدمات نوشتن ، تصحیح و ویرایش در Contena دارند پیدا کنید ، و این فرصت بسیار پرطرفدار برای کسب درآمد آنلاین است.

37. برچسب گذاری خصوصی و فروش محصولات در آمازون
با برچسب گذاری و فروش محصولات در آمازون به صورت آنلاین درآمد کسب کنید

ماهانه بیش از نیم میلیارد محصول در آمازون فروخته می شود و این یک فرصت باورنکردنی برای کسب درآمد اینترنتی است. اما ، مانند هر چیز دیگری که شامل درآمدزایی در اینترنت است ، شما باید کارهای زیادی برای بدست آوردن آن انجام دهید. یک گزینه در آمازون یافتن محصولات از پیش ساخته شده و خرید و فروش آنها با قیمت های تخفیف دار است. به عنوان مثال ، می توانید برای پیوستن به برند خود به دنبال محصولات عمومی مانند ساعت ، زنجیره کلید و لیوان باشید.

38. مشاور سفر آنلاین
مشاور مسافرتی آنلاین آزاد درآمد کسب کنید

اگر دوست دارید به مسافرت بروید و در جستجوی خرید بلیط هواپیما یا مرور Lonely Planet باشید ، چرا برای خود به عنوان یک آژانس مسافرتی خصوصی جای خاصی ایجاد نمی کنید؟ دوست من ، مارک جکسون ، همین کار را کرد و با کسب و کار مشاوره سفر خود پول اضافی کسب کرد. از طریق دوستانی که می دانند می توانند ارزانترین پروازها را برای شما حساب کنند شروع کنید و سپس پیش بروید و یک گروه Facebook یا LinkedIn ایجاد کنید تا افرادی را که می خواهند در بالای آخرین پیشنهادها بمانند ، ایجاد کنید. سرانجام ، با آموزش دادن به مردم ، چطور می توانید سفر رویایی خود را به واقعیت تبدیل کنید ، می توانید این کار را به مشاوره تمام وقت تبدیل کنید.

39. مشاغل مجازی عجیب و غریب در TaskRabbit
کسب درآمد اینترنتی به صورت شغلی عجیب و غریب در TaskRabbit Freelance کسب کنید

اگر از انجام کارهای دیگران مشکلی ندارید ، پس TaskRabbit یک گزینه عالی برای کسب درآمد آنلاین است. با قدم زدن روی سگ همسایه خود یا چیدن چمن آقای اسمیت درآمد اضافی کسب کنید. ممکن است به نظر برسد که پردرآمدترین گزینه نیست ، اما مدیران ارشد می توانند ماهیانه 7000 دلار درآمد کسب کنند ، و این یک روش تمام وقت برای کسب درآمد آنلاین برای برخی است.

40. تمیز کردن موتور جستجو
آزاد موتورهای جستجو تمیز آنلاین

آیا تا به حال نتیجه Google را دیده اید و گفته باشید "چگونه جهنم به آنجا رسید؟" در حالی که گوگل و سایر موتورهای جستجو از الگوریتم های قدرتمندی برای تعیین اینکه کدام صفحات را برای نتایج جستجو نشان می دهند استفاده می کنند ، افرادی واقعی هستند که با اطمینان از اینکه ماشین ها به درستی کار خود را انجام می دهند از طریق اینترنت درآمد کسب می کنند.

با استفاده از سایت هایی مانند Appen و Lionbridge ، می توانید با تحقیق در مورد جستجوهای جستجوی از پیش تعریف شده و ارائه بازخورد برای نتایج براساس ارتباط آنها ، درآمد کسب کنید.

41- برای اسامی شرکت ها و شعارها ، مسابقات آنلاین را وارد کنید
کسب درآمد آنلاین برای نام و شعارهای شرکت کننده مسابقه های آنلاین را وارد کنید

آیا دائماً با شوخی های شوخ طبعی روبرو می شوید؟ آیا آرزوی روزهای تبلیغات به سبک Mad Man را دارید؟ اگر مارک تجاری یا کپی فانتزی به ذهن شما خطور می کند ، فرصت های زیادی برای کسب درآمد آنلاین از طریق نامزدی شرکت و بازی های شعار وجود دارد. اگر فکر می کنید مهارت خاصی در نامگذاری دارید ، به پلتفرم Squadhelp مراجعه کنید که در آن می توانید با نامگذاری مارک ها ، خدمات ، محصولات ، شعارهای شرکت ، پول نقد اضافی به دست بیاورید و در صورت داشتن نشان ، حتی در جلو طراحی آرم نیز کمک کنید. دنده.

42. بابت سلامتی پرداخت کنید
کسب درآمد آنلاین پرداخت کنید تا مستقل از سلامت باشید

هزینه زیادی نمی پردازد ، اما اگر فرد سالم هستید و آموزش كسب درآمد از اينترنت رايگان می خواهید مقادیر اضافی پول آنلاین داشته باشید ، برنامه AchieveMint برای انجام کارهایی مانند پیاده روی ، پیگیری مواد غذایی یا انجام نظرسنجی های درمانی به شما پاداش می دهد. AchieveMint با پیوند دادن به برنامه های تناسب اندام شما ممکن است قبلاً از قبیل Fitbit ، RunKeeper ، Healthkit و MyFitnessPal استفاده کنید ، کار می کند و برای برخی اقدامات امتیازاتی را به شما ارائه می دهد. به ازای هر 10 هزار امتیاز ، شما بدون محدودیت در درآمد خود ، 10 دلار درآمد کسب می کنید.

43. درباره مکانهایی که بوده اید مرور کنید
کسب درآمد آنلاین درباره مکانهایی که به صورت آزاد کار می کرده اید نظرات خود را بنویسید

آخرین باری که به یک رستوران جدید رفته اید بدون اینکه از قبل آن را آنلاین جستجو کنید ، کی بوده است؟ یا محصولی را خریداری کرده اید که حداقل چند بررسی 5 ستاره نداشته باشد؟ به نظر می رسد که بیشتر و بیشتر جهان ما در بررسی ها منتشر می شود. و می توانید با نوشتن آنها به صورت آنلاین درآمد کسب کنید. با ایجاد حساب در سایت هایی مانند Vindale research ، Software Judge ، FameBit ، CrowdTap ، Influence Central و Modern Mom کار خود را شروع کنید. با این حال ، قبل از فرار و شروع به نوشتن ، حتماً چاپ کوچک هر یک از این سایت ها را بررسی کنید. نوشتن بررسی منبع عظیمی از درآمد تضمین شده نیست و شما می خواهید قبل از شروع کار مطمئن شوید که ارزش وقت شما را دارد.

44. ورود داده ها برای شرکت ها را انجام دهید
کسب درآمد آنلاین ورود اطلاعات را برای شرکتهای مستقل انجام دهید

اگر یک فرد شیفته جزئی هستید و مهارت تایپ سریع دارید ، می توانید با وارد کردن داده ها برای مشاغل به صورت آنلاین درآمد کسب کنید. به سادگی شغل های "ورود داده" را در مکان هایی مانند Craigslist ، در واقع یا UpWork جستجو کنید.

45. ویراستار پذیرش دانشکده
درآمد آنلاین کالج پذیرش آزاد مقاله ویرایشگر

اگر در حال نوشتن و مشاوره دادن به دانشجویان دانشگاه در مورد چگونگی نوشتن مقاله های جذاب 500 کلمه ای در موضوعاتی مانند "شما برای سخنرانی در کاخ سفید دعوت شده اید ، سخنرانی خود را بنویسید" ، به نظر می رسد کاری است که می خواهید انجام دهید ، می توانید از طریق اینترنت درآمد کسب کنید.

به من اعتماد کنید ، والدین زیادی به شما پول می دهند تا مقاله های مربوط به پذیرش را ویرایش کنید و برای بچه های خود بازخورد سازنده ارائه دهید. به دنبال موقعیت های آزاد در انتشارات برتر مانند Scribendi ، Top Admit یا Essay Edge باشید یا خدمات خود را به صورت آنلاین در Craigslist و سایر بازارها ارسال کنید.

46. با فروش برنامه تدریس خود به معلمان جدید کمک کنید
کسب درآمد آنلاین به معلمان جدید کمک کنید تا برنامه آموزش آزاد شما را بفروشند

معلم جدید بودن می تواند موجب عصبیت شود. به همین دلیل است که بسیاری از افراد به دنبال خرید برنامه های تدریس قدیمی خود هستند تا به آنها کمک کنند در اولین درس خود احساس راحتی بیشتری داشته باشند. اگر معلم هستید ، می توانید از طریق سایتی مانند Teachers Pay Teachers به صورت آنلاین درآمد کسب کنید که به شما امکان خرید و فروش مطالب اصلی را می دهد.

47. نظر خود را در گروه های بحث آنلاین و نظرسنجی ها بیان کنید
کسب درآمد آنلاین نظر خود را به گروه های آنلاین کانون و نظرسنجی مستقل بدهید

اگر می خواهید در مراحل اولیه به شکل دهی محصولات دیجیتال کمک کنید ، عضویت در یک گروه متمرکز آنلاین یا پاسخ دادن به س questionsالات نظرسنجی راهی عالی برای کسب درآمد اضافی آنلاین است. آنها به اندازه برخی از گزینه های دیگر که ما برجسته کردیم پرداخت نمی کنند ، اما شما می توانید به گروه هایی در سایت هایی مانند Survey Junkie ، Swagbucks و IPSOS که از طریق کارت های هدیه آمازون ، چک یا PayPal پرداخت می کنند ، بپیوندید. از شما خواسته می شود اطلاعاتی درمورد اطلاعات جمعیتی خود (سن ، مکان و غیره ...) ارائه دهید ، اما سپس می توانید از طریق نظرسنجی ها درآمدزایی کنید.

48. صفحات فن هنرمندان را مدیریت کنید
کسب درآمد آنلاین صفحات فن هنرمند را حفظ کنید

هنرمند ، نوازنده یا کارآفرین مورد علاقه شما اغلب به حفظ صفحات طرفداران خود در توییتر و فیس بوک نیاز دارد . اگر تجربه برخی از رسانه های اجتماعی را دارید ، می توانید با جستجوی این صفحات و جستجوی مشاغل در Fiverr ، به صورت آنلاین درآمد کسب کنید.

49. مراقب حیوانات خانگی دیگران باشید
از طریق حیوانات خانگی دیگران به صورت مستقل از پول خود مراقبت کنید

در سال 2017 ، نزدیک به 90 میلیون سگ خانگی در ایالات متحده وجود داشت . که فرصتی عظیم برای کسب درآمد آنلاین به عنوان یک تماشاگر سگ یا ملاقات کننده ایجاد کرده است. سایت های تخصصی مانند Rover یا Care.com صاحبان حیوانات خانگی را با واکرها ، درب نشین ها و بازنشستگان متصل می کنند تا از بهترین دوستانشان در هنگام کار یا جاده مراقبت کنند. اگر یک حیوان دوست هستید ، می توانید پول اضافی کسب کنید و مدتی را با یک دوست خزدار سپری کنید.

50. تلفن هوشمند قدیمی و سایر محصولات فنی خود را بفروشید
کسب درآمد آنلاین فروش اسمارت فون قدیمی و سایر محصولات فنی خود به صورت آزاد

صنعت تلفن های هوشمند مورد استفاده در سطح جهانی 5 میلیارد دلار ارزش دارد. این بدان معناست که تلفن قدیمی آموزش كسب درآمد از اينترنت رايگان که در کابینت خود فراموش کرده اید می تواند ارزش جدی داشته باشد.

سایت های مختلفی به صورت آنلاین وجود دارد که یا تلفن هوشمند قدیمی شما را خریداری می کنند و یا به شما اجازه می دهند تلفن خود را برای هزاران نفر از افرادی که تمایل ندارند بیش از 1000 دلار برای یک آیفون جدید براق تهیه کنند ، لیست کنید. Orchard ، Gazelle ، Swappa یا Glyde را بررسی کنید تا با فروش تلفن هوشمند یا سایر دستگاه های الکترونیکی خود به صورت آنلاین درآمد کسب کنید.

51. کتابهای قدیمی خود را بفروشید
به صورت آنلاین درآمد کسب کنید کتابهای خود را که دیگر نمی خوانید بفروشید

اگر می خواهید فضای خانه خود را آزاد کنید و انبوهی از کتابها را داشته باشید که مدتهاست در دست دارید ، می توانید با فروش آنلاین کتاب و کتابهای درسی درآمد کسب کنید. فروشگاه هایی مانند کتاب های نیمه قیمتی و سایر موارد برای هر یک از کتاب های فعلی خود ، دلار را به شما می دهند ، در حالی که می توانید به راحتی با وارد کردن شماره ISBN در Scouter Book ، ارزش کتاب خود را بررسی کنید.

52. لباس خود را بصورت آنلاین اجاره یا بفروشید
درآمد آنلاین داشته باشید و یا لباس های آزاد خود را بصورت آنلاین بفروشید

آیا کمد شما پر از لباس است که شما دیگر نمی پوشید؟ به جای اینکه آنها را به یک فروشگاه محلی یا فروشگاه تحویل کالا برسانید ، می توانید با اجاره لباس های خود به صورت آنلاین درآمد کسب کنید. سایت هایی مانند Tradesy ، SnapGoods.com ، Loanables.com و RentNotBuy.com را بررسی کنید.

53. مشاور دوستیابی آنلاین
کسب مشاوره آنلاین دوستیابی آنلاین رایگان درآمد

باور کنید یا نه ، بعضی از افراد با دوست داشتن چنین اوقات سختی دارند ، آنها حتی نمی خواهند در بخش آنلاین (یا مبتنی بر برنامه) آن شرکت کنند. اگر صحبت کننده خوبی باشید ، می توانید از این مهارت برای درآمدزایی آنلاین مانند یک خواستگاری در سایت هایی مانند Relationship Hero استفاده کنید.

54. اتومبیل خود را اجاره کنید
به صورت آنلاین درآمد کسب کنید اتومبیل خود را در Turo Freelance اجاره کنید

اگر صاحب اتومبیل هستید اما به سختی از آن استفاده می کنید ، می توانید با اجاره آن در تورو از طریق اینترنت درآمد خوبی کسب کنید. قبل از اینکه ترسیدید ، مطمئن باشید که در همه اتومبیل های اجاره شده در تورو یک بیمه نامه 1 میلیون دلاری وجود دارد ، به علاوه رانندگان از قبل غربالگری شده اند.

55. یک روزنامه نگار یا یک روزنامه نگار آنلاین شوید
کسب درآمد آنلاین به یک نویسنده خبر آنلاین یا یک خبرنگار مستقل تبدیل شوید

این روزها برای کسب درآمد اینترنتی به عنوان خبرنگار یا ستون نویس نیازی به داشتن مدرک روزنامه نگاری نیست. علاوه بر این ، وب سایت های خبری زیادی وجود دارند که همیشه می توانند از آنها برای کمک به پوشش محلی استفاده کنند.

برخی از آنها ، مانند The Examiner ، مبلغی را با توجه به درآمد حاصل از تبلیغات در هر مقاله نوشته شده ، جبران می كنند.

56. خرید و فروش نام دامنه
کسب درآمد آنلاین نام دامنه های فریلنسر را بخرید یا بفروشید

تصور کنید که صاحب اصلی Insure.com هستید (که در سال 2009 به قیمت 16 میلیون دلار فروخته شد).

تجارت نام دامنه از چند دهه قبل آغاز شده است ، و اگرچه مدت هاست که بسیاری از اسامی معروف به فروش می رسند ، هنوز هم موارد زیادی وجود دارد که می توانید برای یک کارگزار نسبتاً ارزان قیمت و روش کسب درآمد آنلاین قرار دهید. قبل از اینکه شیرجه بزنید ، هشدار داده می شود که برخی از کارشناسان به زنده بودن طولانی مدت این ایده برای کسب درآمد آنلاین شک دارند. با این حال ، همیشه این احتمال وجود دارد که شما فقط در یک نام دامنه سودآور برای یک شرکت میلیارد دلاری آینده قرار بگیرید. برای شروع ، در اینجا چند نکته از GoDaddy ، بدون شک بزرگترین و محبوب ترین مخزن نام دامنه در جهان وجود دارد.

57. تجزیه و تحلیل داده ها را برای شرکت ها انجام می دهد
کسب درآمد آنلاین انجام تجزیه و تحلیل داده برای مشاغل آزاد

آیا چیزی برای اعداد دارید؟ بسیاری از شرکت ها در صورت داشتن اعتبار و تجربه صحیح ، به پیمانکاران با استعدادی که در تجزیه و تحلیل مهارت دارند ، پرداخت می کنند و این یک روش بالقوه سودآور برای کسب درآمد آنلاین است. سیستم عامل هایی مانند Upwork و Digiserved تنها دو مورد از وب سایت های بسیاری هستند که برای فریلنسرها با توانایی تجزیه و تحلیل مناسب هستند.

58. مربی شخصی آنلاین یا مربی تناسب اندام
مربی شخصی آنلاین یا مربی بدن سازی آزاد کسب درآمد کنید

اگر از علاقه مندان به تناسب اندام هستید و دارای ترکیب صحیح کاریزما و تبحر در کسب و کار هستید ، کار به عنوان یک مربی شخصی آنلاین نیمه وقت می تواند پاداش جسمی و مالی نیز داشته باشد. هنگامی که برای خودتان شهرت و مشتری ایجاد کردید ، می تواند به راحتی به یک تلاش تمام وقت برای شما تبدیل شود. این مصاحبه را با چندین صاحب وبلاگ تناسب اندام که از طریق MonetizePros زندگی می کنند ، بررسی کنید. همچنین ، اگر می خواهید این ایده تجاری را جدی بگیرید و فوراً با یک طرح تجاری برای تجارت مربی تناسب اندام شخصی خود شروع کنید ، توصیه می کنم این منبع را امتحان کنید.



59. موسیقی خود را بفروشید
کسب درآمد آنلاین فروش آهنگ های آزاد خود را

صنعت موسیقی ممکن است به اندازه دهه 1980 قوی نباشد ، اما هنوز هم راه های زیادی برای کسب درآمد آنلاین به عنوان یک نوازنده وجود دارد. سایتهایی مانند SoundBetter به شما امکان می دهد خدمات خود را به عنوان ترانه سرا ، تهیه کننده یا نوازنده جلسه به هزاران مشتری در ماه بفروشید. در حالی که Musicbed ، Music Vine ، Marmoset و SongFreedom برای صدور مجوز موسیقی شما برای نمایش های تلویزیونی ، فیلم ها و سریال های وب بسیار مناسب هستند.

60. با کارهای اضافی خود قرارداد ببندید و یک آژانس آنلاین راه اندازی کنید
با انعقاد قرارداد کار اضافی و شروع به کار آژانس آنلاین ، درآمد آنلاین کسب کنید

هنگامی که شما در یکی از بسیاری از عمودی های آنلاین آزاد مستقر شدید ، صرف وقت خود را تنها با تمرکز بر فروش داخلی (رزرو قراردادهای آزاد با مشتریان با ارزش بالا) و سپس برون سپاری کار خود به سایر مترجمان آزاد می توانید راه بسیار خوبی برای کسب درآمد کنید. برخط.

شما به جای فروش ساده وقت خود ، شرکتی را ایجاد خواهید کرد که بتواند فراتر از ساعت فروش روزانه خود مقیاس بگیرد و رشد کند.

61. فیلم های DIY یا آشپزخانه ایجاد کنید
کسب درآمد آنلاین ایجاد آشپزی ویدیویی DIY یا Freelance

آیا آن فیلم های آشپزی یا کاردستی بالا به پایین را می شناسید که این روزها نمی توانید از آنها دور شوید؟ در آنجا افرادی وجود دارند که از طریق آنها امرار معاش می کنند. 78٪ از مشاغل B2C برای فعالیت های بازاریابی خود به محتوای تولید شده توسط کاربر وابسته هستند ، مانند آن فیلم ها. شما می توانید به عنوان خالق در سایتی مانند Darby Smart ثبت نام کنید و به طور بالقوه با مارک هایی مانند Nordstrom ، Mattel و BarkBox همکاری کنید. در روش دیگر ، نحوه تسلط بر تبلیغات PPC را بیاموزید و می توانید از این محتوا برای ایجاد دنبال کنندگان خود و کسب درآمد از طریق تبلیغات و بازدیدها از YouTube استفاده کنید.

62. ویرایش ویدئو بصورت آنلاین
کسب درآمد آنلاین ویرایش فیلم ها به صورت آزاد و آنلاین

این فیلم مانند دیوانه در حال رشد است. و افراد بیشتری با برش فیلم خام به محتوای ویروسی به دنبال کمک حرفه ای هستند. اگر از نرم افزار مناسب و مهارت خاصی برخوردار هستید ، می توانید به راحتی به عنوان ویرایشگر ویدیو در اینترنت درآمد کسب کنید. این مقاله Fstoppers را در مورد ویرایشگر ویدیوی آنلاین بررسی کنید و سپس مشاغل مربوطه را در Mandy.com ، جستجوی شغل گاو خلاق یا ProductionHub جستجو کنید.

63. ایجاد یک وب سایت طاقچه
کسب درآمد آنلاین یک وب سایت طاقچه ایجاد کنید و از بازاریابی وابسته مستقل استفاده کنید

برای اشتیاق یا سرگرمی خود مخاطب پیدا کنید و آماده هستید تا با انجام کاری که دوست دارید از طریق یک وب سایت جذاب در اینترنت درآمد کسب کنید. این البته آسانتر از انجام است. ساخت یک سایت سودآوری سودمند زمان بر است و برای افراد ضعف قلمداد نمی شود. با این حال ، اگر می توانید بر چالش های شیب دار غلبه کرده و به چند سؤال کلیدی در مورد اینکه ایده کسب و کار وب سایت که فکر می کنید سودآور باشد ، پاسخ دهید ، می توانید شروع به ایجاد آن کنید و در نهایت از طریق تبلیغات ، شرکت های وابسته یا سایر محصولات از آن سودآوری کنید. مربوط.

64. تبدیل به یک فوق ستاره خدمات مشتری مشتری شوید
بدست آوردن پول آنلاین تبدیل به یک سرویس مشتری آزاد در قرارداد قرارداد فوق ستاره شوید

چگونه با مردم صحبت کنیم و به آنها کمک کنیم مشکلات را پشت سر بگذارند؟ شما می توانید به عنوان سوپراستار پشتیبانی مشتری از مشاغل سراسر دنیا درآمد اضافی کسب کنید. با توجه به ماهیت شبانه روزی مشاغل آنلاین ، مشاغل به دنبال افرادی هستند که در مناطق زمانی مختلف به مشکلات کاربران خود بپردازند. بهتر است ، اگر در زمینه خدمات یا خرده فروشی تجربه دارید ، کاملاً مناسب خواهید بود. در واقع یا سایر تابلوهای مشاغل از راه دور که در بالا لیست کردم بررسی کنید تا فرصت پیدا کنید.

65. یک وب سایت موجود بخرید
کسب درآمد آنلاین خرید یک وب سایت فریلنسر موجود

وب سایتها با سهام تفاوت چندانی ندارند. بسیاری از آنها ناخواسته هستند ، اما برخی از آنها می توانند درآمد جدی برای شما ایجاد کنند ، خرید یک وب سایت موجود ایده ایده آل بالایی برای کسب درآمد آنلاین است (اگر شما چشم به لکه بینی الماس دارید).

شما می توانید با امید به درآمدزایی در آینده بر اساس ترافیک کاربر ، میزان درآمد فعلی ، نام دامنه یا سایر عواملی که می تواند یک گاو پول پنهان باشد که دیگران از آن غافل شده اند ، وب سایت ها را خریداری و بفروشید. علاقه مند؟ برای کسب اطلاعات بیشتر بازارهایی مانند Flippa و Flipping Enterprises را بررسی کنید.

66. یک دفتر اسناد رسمی آنلاین شوید
ایده آنلاین درآمد کسب کنید به یک دفتر اسناد رسمی مستقل آنلاین تبدیل شوید

همه ساله صدها میلیون اسناد در ایالات متحده اسناد رسمی ثبت می شود: وصیت نامه ها ، وام ها ، اشکال تابعیت ، کاربرد اسلحه. در حالی که ده ها سال است که همه چیز به صورت حضوری انجام شده است ، یک محصول جوانه زده از سایت وجود دارد که به دفتر اسناد رسمی اجازه می دهد خدمات خود را بصورت آنلاین انجام دهند. اگر قبلاً دفتر اسناد رسمی هستید ، می توانید خدمات خود را بصورت آنلاین بفروشید. یا اگر می خواهید شروع به کار کنید ، نگاهی به چک لیست اسناد رسمی کشور بیندازید تا به یک دفتر اسناد رسمی معتبر تبدیل شوید.

67. سمینارهای تجاری را اجرا کنید
به صورت آنلاین درآمد کسب کنید کارگاه های تجاری مستقل را راه اندازی کنید

روش دیگر برای استفاده از استعداد و مهارت های تجاری خود برگزاری سمینارهای تجاری آنلاین است. مشاغل همیشه به دنبال راه های منحصر به فرد برای کمک به آموزش نیروی کار خود هستند و اگر می توانید استعداد خود را در یک جلسه یک روزه یا نیم روزه قرار دهید ، می توانید آن را به شرکت های سراسر دنیا بفروشید تا از طریق اینترنت درآمد کسب کنید. با ایجاد یک نمونه کار شروع کنید و سپس با LinkedIn با تأثیرگذار در شرکتهای ذیربط تماس بگیرید تا ببینید که آیا آنها علاقه مند به آموزش تیم خود هستند یا خیر.

68. صدای خود را به Voice Over قرض دهید
پول خود را به صورت آنلاین کسب کنید و صدایتان را به صداپیشگان مستقل وام دهید

آیا تا به حال کسی به شما گفته است که صدا برای رادیو دارید؟ آیا شما در خلق شخصیت های اصلی فقط با صدای خود مهارت دارید؟ تعداد زیادی از افراد به دنبال پرداخت هزینه صداگذاری با کیفیت برای فیلم های شرکتی ، مجموعه انیمیشن یا فیلم های آموزشی خود هستند. Fiverr و UpWork را کشف کنید یا در یک سایت تخصصی مانند Voices.com یا The Voice Realm یک نمایه ایجاد کنید تا از طریق صداپیشگی به صورت آنلاین درآمد کسب کنید.

69. مشاور بازاریابی مشاغل کوچک
کسب درآمد آنلاین بصورت مستقل مشاور بازاریابی مشاغل کوچک

اگر شما در زمینه بازاریابی ، سئو یا مهارت در علاقه مند کردن مردم به محصولات و خدماتی که به طور منظم استفاده می کنید ، دارید ، به فکر تقویت مهارت های خود و استفاده از آنها برای کسب درآمد آنلاین به عنوان یک مشاور بازاریابی کسب و کار کوچک در منطقه خود باشید - به ویژه اگر می توانید یک متخصص محلی SEO شوید و به مشتریان محلی کمک کنید نتایج جستجوی بالاتری کسب کنند.

مشاغل در هر اندازه دائماً نیاز دارند مشتری بیشتری جذب کنند و اینجاست که ایده تجاری خود را مطرح می کنید. شروع ایده های خلاقانه بازاریابی مشاغل کوچک را برای مشاغل محلی شروع کنید و حتما اولین گروه از مشتریانی را که شروع به کار در منطقه خود می کنید ، تحت تأثیر قرار می دهد.

70. تجهیزات عکاسی خود را اجاره کنید
چگونه می توان از طریق اجاره تجهیزات عکاسی آنلاین درآمد کسب کرد

با تشکر از وب سایت های بازار آنلاین مانند KitSplit ، اجاره تجهیزات عکاسی خود که زمان بیشتری را برای نشستن در کمد می گذرانید ساده تر از زمینه نیست. از دوربین گرفته تا لنزها و موارد دیگر ، بیش از 40،000 نفر از KitSplit استفاده می کنند تا از اجاره تجهیزات عکاسی که قبلاً در اختیار دارند ، درآمد منفعل بدست آورند.

71. چه چیزی را از دست دادم؟
با انفجار مشاغل آنلاین ، هرگز زمان بهتری برای جستجوی راه هایی برای درآمدزایی آنلاین وجود نداشته است.

از تلاشهای عظیم زندگی در حال تغییر مانند شروع یک تجارت ، استخدام مشاوره و مشاوره به صورت پاره وقت و یا فقط پاسخ دادن به نظرسنجی ها ، مطمئناً روش های مختلفی وجود دارد که بتوانید امروز به صورت آنلاین درآمدزایی کنید و احساس امنیت مالی بیشتری داشته باشید.

من چه چیزی را از دست دادم؟

راه های شخصی خود را برای کسب درآمد آنلاین به من اطلاع دهید (در نظرات) ، آموزش كسب درآمد از اينترنت رايگان جزئیات را به اشتراک بگذارید و آنها را به لیست اضافه می کنم ...

https://www.economia-italia.com/soldi/come-fare-soldi

آموزش كسب درآمد از اينترنت رايگان چگونه می توان از طریق قانونی بدون سرمایه گذاری درآمد اضافی کسب کرد

چگونه می توان بدون سرمایه گذاری پول شخصی و قانونی از طریق اینترنت درآمد کسب کرد؟
آیا می توانید از طریق قانونی و بدون سرمایه گذاری پول ، درآمد جدی کسب کنید؟ ده ها ، شاید هزاران تبلیغ وجود دارد که ما را به راه های کسب درآمد در وب نشان می دهد ، اما آیا آنها قابل اعتماد هستند؟
در زیر ، لیستی از روش های یافتن شغل آنلاین ، ایجاد درآمد از طریق شبکه ، داشتن سود ، مزیت در اینترنت ، سود با مشاغل کوچک بصورت آنلاین ، تجارت ، کسب درآمد از طریق اینترنت ، سرمایه گذاری اندک پول ، یا ایده هایی برای مشاغل جدید که ممکن است با پیشرفت جامعه ما بدست آید.

اقتصاد ایتالیا در بحران از زمان حداقل 2008 است و تا کنون هیچ پایانی برای آن وجود دارد ، وعده های سیاسی را کنار بگذاریم، تنها راه برای پیدا کردن یک شغل - به روز - به نظر می رسد ابداع شد یک. همچنین روش هایی برای کسب درآمد وجود خواهد داشت ، اما من شخصاً آن را سخت می دانم ، به خصوص به این دلیل که راه های آسان بسیاری برای کسب درآمد وجود دارد ، بسیار تبلیغاتی ، افرادی که "راه را نشان می دهند" ، گویا آنها واقعی گوروس معنوی هستند ، اما چه زمانی بیایید برویم ببینیم که فقط حروف زنجیره ای (یعنی فروش هرم یا بازاریابی هرمی) را پیدا می کنیم) که علاوه بر غیرقانونی بودن در کشور ما ، بسیار خطرناک ، منفی است و با آن می توانید به راحتی آموزش كسب درآمد از اينترنت رايگان برای کسانی که سعی می کنند با این روش در اینترنت کار کنند ، پول خود را از دست بدهید.

مرتبط >>> 101 ایده برای افتتاح یک تجارت سودآور -

نحوه کسب درآمد اضافی: دشوار اما غیرممکن نیست
بنابراین ، با ایده پیدا کردن شغل پردرآمد شروع نکنید ، یا اینکه بهترین شغل جهان را پیدا خواهید کرد ، و همچنین اگر هرگز سعی نکرده اید روی اینترنت کار کنید ، انتظار دارید که ثروتمند شوید ، و واقعاً در همان ابتدای کار هستید ، اما می خواهید بدانید در اینجا بیشتر از این دنیای جذاب ، در اینجا چند نمونه از مشاغل آنلاین و روش های کسب درآمد آنلاین آورده شده است که در سال های اخیر بسیار محبوب بوده و با جوانب مثبت و منفی مختلف بیشترین استفاده را در بین جوانان و پیران داشته است.
همچنین نباید به کسانی که می گویند تحصیل مهم نیست ، اعتبار زیادی بدهیم ، داشتن مدرک امروز برای یافتن شغل ضروری است.



نحوه کسب درآمد از طریق اینترنت با تجارت آنلاین. اما مراقب کلاهبرداری باشید :
تجارت آنلاین به آسانی نوشیدن یک لیوان آب نیست ، بلکه یک سرمایه گذاری در بازار سهام است که می توانید همه چیز را از دست بدهید. از بین همه روش ها ، دشوارترین آنها است ، حتی اگر یکبار روشهای مختلف تجارت را مطالعه کرده باشید ، می تواند به سودآورترین روش تبدیل شود، اما باید مراقب کلاهبرداری باشید ، به سایتهایی مانند The Real Dream Maker یا Pjs اعتماد نکنید. برای کسانی که با امور مالی آشنا نیستند ، برای کسانی که توصیه های ما را مطالعه نکرده اند این است که قبل از آموزش كسب درآمد از اينترنت رايگان انجام هر نوع سرمایه گذاری مالی ، منصرف شوند و به دنبال چیز دیگری باشند یا به طور جدی تحصیل کنند .

بهترین سایت های معاملاتی
بهترین حساب نمایشی رایگان برای شروع معاملات فارکس چیست؟
چقدر پول برای شروع معاملات می برد
مراقب کلاهبرداری باشید
چرا با یک حساب آزمایشی آنلاین تمرین کنید
بررسی و نظرات BANCOPOSTA
FINECO
PLUS 500 بررسی و نظرات
گزینه IQ
نظرات eTORO و بررسی کارگزار آنلاین
نظرات تجارت تجاری و بررسی کارگزار آنلاین
نظرات Avatrade و بررسی کارگزار آنلاین
24 نظرات و بررسی گزینه ها
TRADEO
بروکر آنلاین آلوکسو
تجارت آسان
نظرات کارگزار FXGlobe
آینده چیست؟


تجارت آنلاین یکی از ساده ترین اما خطرناک ترین راه برای کسب درآمد آنلاین است.
چگونه می توان از ابتدا درآمد کسب کرد : یک شرکت انحصاری باز کنید :
اگر می خواهید درآمد خود را از طریق اینترنت شروع کنید ، باید بلافاصله به فکر تنظیم موقعیت مالیاتی خود باشید . در پیوند بالا ، تمام توضیحات و مراحلی که باید برای باز کردن انگشتان دست ما انجام شود ، وجود دارد که امروزه بسیار ساده تر از چند سال پیش است.

ایده هایی برای افتتاح مشاغل سودآور
نحوه نوشتن یک طرح تجاری
کدام رژیم مالیات را برای یک شرکت انتخاب کنید
چگونه می توان درآمد کسب کرد - ایده ها
چگونه یک شرکت انحصاری باز کنیم
هزینه افتتاح سالن ورزشی چقدر است
دکه روزنامه فروشی را باز کنید
نحوه باز کردن یک SRL ساده شده
تأسیس تعاونی خدمات اجتماعی
یک مزرعه باز کنید
حق رای دادن موفق است
اجاره خانه به پناهندگان
نحوه افتتاح پیتزا فروشی برش و بدون پول
برای افتتاح یک کارخانه آبجو باید چه کنم؟
چگونه میله باز کنیم

نحوه کسب درآمد یک شبه با سرمایه گذاری در بیت کوین یا پول الکترونیکی :


در 2 یا 3 سال گذشته خرید بیت کوین ، ثابت شده است که یک روش کاملاً سودآور است ، اما. شخصی ، به ویژه در ماه های اخیر ، پس از سرمایه گذاری صدها یورو در بیت کوین ، خود را با مشت مگس در دست پیدا کرده است ، پس از پیدا کردن هزاران هزار چیز دیگر در دست او نیست زیرا آموزش كسب درآمد از اينترنت رايگان بسیاری از سکه های الکترونیکی نزدیک به ارزش اولیه خود بازگشتند: صفر

نقل قول بیت کوین در زمان واقعی
از کجا می توان با خیال راحت بیت کوین خریداری کرد
از کجا بی نام BTC بخرید
BTC چیست
Blockchain چیست و چگونه کار می کند
سکه Facebook
از کجا بیت کوین بخرید
نقل قول های رمزنگاری و بیت کوین
چرا اگر محتاط هستید در بیت کوین سرمایه گذاری نکنید
کیف پول برای بیت کوین
نحوه ایجاد حساب Ethereum
دی مایو و الون ماسک روی بیت کوین سرمایه گذاری نکردند
بنیانگذار Ripple
تاریخ بیت کوین

چگونه می توان از طریق اینترنت با رسانه های اجتماعی درآمد کسب کرد
ساخت فیلم های YouTube به عنوان یک کار :
در سالهای اخیر ، هم کاربران این شبکه اجتماعی خارق العاده و هم Youtubers ، یعنی افرادی که ویدیو می سازند ، ویرایش و منتشر می کنند و در واقع با فیلم در یوتیوب درآمد کسب می کنند ( قسمت دوم راهنما) افزایش چشمگیری داشته است. در مورد نحوه کسب درآمد از ویدیوهای YouTube) (معمولاً از طریق تبلیغات) این روشی است که می تواند به شما کمک کند چیزی بدست آورید ، اما نه زیاد ، شما باید هزاران بازدید داشته باشید و اگر فقط به ایتالیایی صحبت کنید ، موضوع کاملاً پیچیده می شود ، در حالی که اگر شروع به صحبت کنید ساده تر (بلکه رقابتی تر است) به انگلیسی. بدیهی است همانطور که گفتیم ، رقابت بسیار زیاد است و مگر اینکه مهارت های طبیعی داشته باشید ، یعنی استعداد واقعی و همچنین ایده های روشنی در مورد اینکه چه کاری باید انجام شود ، بهتر است روش دیگری برای کسب درآمد پیدا کنید.

نحوه کسب درآمد از سایت های تبلیغاتی :
که از تبلیغات رایگان یک روش بسیار شیک تا چند سال پیش به پول را بر روی اینترنت است، اما در حال حاضر با ظهور فیس بوک و دیگر شبکه های اجتماعی، کاربران اینترنت از سایت ها و وبلاگ به انواع دیگر منتقل شده است. از سکوهایی که امکان تبلیغات در آنها وجود ندارد. بنابراین ، مگر اینکه از نظر فنی هم مهارت بالایی داشته باشید (به مهارت های نوشتن متن نیاز دارید) و هم به عنوان انگیزه ، بهتر است آن را تنها بگذارید ، مگر اینکه دوست داشته باشید با روزنامه های ملی رقابت کنید ...


اینستاگرام
این آخرین روند در اینترنت است: عکس بگیرید ، آنها را به اشتراک بگذارید ، دوستان جدید پیدا کنید ، پیروان جدید پیدا کنید ، هشتگ ها و voilà زیادی قرار دهید ، در اینجا ، انگار با افسون ، روزی ما یک ایمیل از یک شرکت پیدا می کنیم که می خواهد همکاری ما برای تبلیغ محصولات باشد .

شما برای فکر کردن در مورد کسب درآمد از این شبکه اجتماعی ، باید ده ها هزار دنبال کننده در اینستاگرام داشته باشید ، اما این کار همیشه امکان پذیر است ، حتی اگر خیلی ساده نباشد.

نوشتن آنلاین
این شاید بیشترین مورد جستجو در اینترنت باشد ، این نویسنده متن است ، نه تنها روزنامه های بزرگی که به دنبال روزنامه نگار هستند ، بلکه روزنامه های کوچکی نیز هستند که به دنبال نویسندگان ارواح هستند ، یا سیستم عامل های واقعی هستند که به دنبال افرادی هستند که مانند Melascrivi ، سایتی که تقاضا و عرضه مقالات برآورده می شود.

کار در فیس بوک :
راه های زیادی برای کسب درآمد از فیس بوک وجود دارد ، از مدیر رسانه های اجتماعی گرفته تا باز کردن یک صفحه برای فروش مجدد آن در صورت داشتن هزاران کاربر یا شروع فروش محصولات ، از طریق وابستگی . فیس بوک یکی از اولین ابزاری است که فرد به آن نزدیک می شود و نحوه کسب درآمد آنلاین را می یابد.

ترجمه ها :
در اینجا نیز ، پیشنهاد شغل زیاد است ، اما در اینجا شما واقعاً باید متخصص باشید ، اگر می توانید خود را شناخته و در برخی از سایت های مهم علمی یا فناوری که این مقالات ترجمه شده بسیار دشوار را چاپ می کند ، کار کنید ، می توانید پول خوبی کسب کنید. افراد با آموزش خاص لازم هستند.

به عنوان یک مدرس وبلاگ نویس :
چگونه می توان با تبدیل شدن به یک Fashion Blogger درآمد کسب کرد؟ ده ها میلیون دختر در سراسر جهان وجود دارند که با اطمینان از اینکه پول زیادی می گیرند ، تصمیم گرفتند که تبدیل به یک مداح وبلاگ شوند. اگر درست باشد که 99.99٪ از آنها ناامید شده اند ، درست است که از هر هزار نفر این کار را انجام می دهد ، نویسنده چندین مورد را می شناسد ، آنها وبلاگ نویسان هستند که رضایت زیادی را در سطح شخصی و اقتصادی جمع می کنند. پس چرا امتحان نمی کنید؟ اینجا: کیارا فرگنی معروف ترین وبلاگ نویس مد ایتالیایی .


کار آنلاین ، فروش محصولات در اینترنت :
این یکی از فعالیت هایی است برای نحوه کسب درآمد ، که هرگز در اینترنت نمی میرد و فقط می تواند بیشتر و بیشتر توسعه یابد ، به ویژه در ایتالیا. برای فروش محصولات در اینترنت به تخصص خاصی نیاز ندارید ، اما بیش از هر چیز دیگری به سرمایه زیادی برای سرمایه گذاری اولیه نیاز دارید. برای پرداخت یک مدیر وب خوب پول لازم است ، و انجام معاملات تجاری با تامین کنندگان و توزیع کنندگان نیز به پول نیاز دارد. آنچه مسلم است این است که این تجارت بسیار در حال گسترش است: ایتالیا کشوری است که همه ساکنین دارای DASY ADSL و اینترنت در خانه هستند و از فروش آنلاین بسیار کمتری نسبت به سایر کشورهای پیشرفته فناوری برخوردار است ، فقط بحث بارورسازی این بخش است که دیر یا زود در ایتالیا منفجر خواهد شد: آنگاه رودخانه های پول می رسنددر جیب صاحبان سایت های فروش آنلاین .


مشاغل غیرمتعارف: جوینده طلا در رودخانه ها :
نه ، ما در مورد کمیک Scrooge de Scrooge (که بت ما نیز هست) صحبت نمی کنیم بلکه درباره "واقعیت محکم" است ، روشی متفاوت برای کسب درآمد .

حتی در ایتالیا می توانید به دنبال طلا در رودخانه ها بروید ، دقیقاً مانند آنچه در اوایل دهه 1900 در Klondike ، آلاسکا انجام می شد ، فقط شما باید این کار را در Piedmont انجام دهید و انجام یک کار بسیار دشوار است ، اما یک ایده خوب برای گذراندن یکشنبه در بیرون از منزل ، با دوستان آموزش كسب درآمد از اينترنت رايگان و شاید چند یورو درآمد کسب کنید.


مشاغل جدید که به دنبال طلا در زباله های الکترونیکی هستند :
شرکتهای تخصصی دفع زباله وجود دارند که این نوع کارها را انجام می دهند.

در واقعیت ، شرکت ها نه تنها به دنبال طلا هستند ، بلکه مواد نجیب دیگری مانند نقره ، مس و غیره را نیز دنبال می کنند ، همچنین انواع مختلفی از زباله ها را جدا کرده و سپس آنها را دور می کنند.

با این حال ، آنچه شما احتمالاً نمی دانید این است که شما نیز می توانید با استفاده از تکنیک های ساده استخراج ، چند یورو درآمد کسب کنید.


هرگز حتی به عنوان بازنشسته کار را متوقف نکنید :
بازنشستگی به معنای گرفتن پول از چک بازنشستگی نیست ، روش های زیادی برای کسب درآمد بیشتر وجود دارد ، از بازگشت به کار به روش های دیگر که در مقاله در لینک توضیح داده ایم.


کار هنگام تعطیلات :
البته ما در مورد کار دانشجویی صحبت می کنیم. از کارهایی که قبل از هر چیز به به دست آوردن تجربه کمک می کند ، و این می تواند چند یورو درآمد داشته باشد ، نه بسیاری ، اما به نظر می رسد برای یک کودک خوش آمدید.

زمانی شاگردی نامیده می شد و در بین جوانان بسیار مورد توجه بود ، عملا هیچ کس در تابستان کاری نمی کرد که کاری انجام دهد ، همه برای تعطیلات تابستانی شغلی پیدا کردند ، اکنون دیگر. والدین با فرزندان خود بیش از حد نرم شده اند؟


ایده های شغلی: شکارچی ترافل .
در اینجا یک کار باستانی ، سرگرم کننده و بسیار با ارزش است ، یک بار که آن را یاد گرفتید.

قارچ هستند یک ظرف بسیار گران است، هنگامی که شما مقداری پول برای شروع به دنبال آنها صرف کرده اند، شما همچنین می توانید سکه! خوش تیپ است.


فروش قوطی های خالی و بطری های خالی :
در برخی از شهرداری های ایتالیا ، به عنوان مثال از برخی مناطق شمال اروپا ، برای بازیافت قوطی ها و بطری ها ، آنها آنها را پس می خرند ، مطمئناً ثروتمند نخواهید شد اما می تواند به عنوان یک کمک اقتصادی برای تأمین هزینه های روز تبدیل شود.

چگونه می توان با استفاده از مواد مخدر پول درآورد:
درست است ، در ایتالیا این یک کار شناخته شده نیست اما امتحان مواد مخدر ، یعنی خوکچه هندی بودن یک کار خوب است و حقوق خوبی دارد.

فروش غذا در ساحل در تابستان .
"Coccobello" ، جیغ زدن را در سواحل ایتالیا می شنوید. آیا تا به حال به انجام این نوع کارها فکر کرده اید؟ به لینک بروید و دریابید که در یک روز چقدر می توانید درآمد کسب کنید ، خواهید دید که حیرت زده خواهید شد.

سرمایه گذاری در اوراق بهادار پستی ،
درآمد زیادی نخواهید داشت و مطمئناً ثروتمند نخواهید شد ، اما حداقل هم سرمایه و هم عملکرد 100٪ تضمین شده اند. یک راه عالی برای صرفه جویی در پول .

با سهام و یا با خرید و فروش از خانه ثروتمند شوید :
چه کسی ریسکا نمی دهد ، رسیکا نیست ، گفت: تبلیغات یک بازی ، در واقع سرمایه گذاری پول برای کسب درآمد در بازار سهام و به خصوص در سهام بله خطرناک است ، اما می تواند منجر به رضایت مندی شود ، به شرط رعایت قوانین خاص مانند تنوع.

در این دوره گذشته سهام Poste Italiane ، Ferrari ، Fiat FCA بسیار قوی بوده است ، اما برای مراقبت از سهام Monte dei Paschi di Siena ، Volkswagen و Deutsche Bank ، در هوای بسیار ناپایدار و در نتیجه حدس و گمان های بزرگ ، مانند ما را به یاد وارن بوفه خوب می اندازد .

نحوه کسب درآمد از خانه با فارکس :
فارکس فعالیت است که شما می توانید انجام برای همه برای مطمئن است، اما قطعا نه.

خرید و فروش هزاران یورو مواد اولیه یا سکه در عرض چند دقیقه کاری برای مبتدیان نیست ، اما مطمئناً اگر تحصیلات خوبی دارید و وقت زیادی را در آزمون و خطا از دست داده اید ، در اینجا یکی از جالب ترین و همچنین هیجان انگیزترین روش ها وجود دارد برای کار در وب.

مشاغل جدید برای جوانان: پرورش دهنده سگ
در اقتصاد واقعی هنوز فضاهایی وجود دارد ، آنها در فضای مجازی نیستند ، به عنوان مثال امروز افتتاح یک مزرعه سگ کوچک بسیار مدرن است ، بهتر است اگر سگ های کوچک پرورش می دهید ، بسیار مناسب آپارتمان و بسیار محبوب ، همیشه اگر آنها شجره خود را داشته باشند .

چه کسانی به کسانی که تصمیم به کار آنلاین دارند توصیه کنند؟
تلاش مضر نیست ، اما باید سعی کنیم همان کاری را انجام دهیم که وقتی برای سرمایه گذاری می رویم : باید تنوع ایجاد کنیم .

در یک دوره اقتصادی که در آن کارهای ناعادلانه عادی شده است ، خوب است که سعی کنید از طریق اینترنت درآمد کسب کنید ، اما این کار را به عنوان شغل دوم یا سوم انجام دهید. با گذشت زمان ، این فعالیت می تواند به فعالیت اصلی تبدیل شود ، اگر شرایط کاملاً خوب پیش می روند ، اما همچنان توصیه می شود که شغل دوم را به عنوان لوازم یدکی نگه دارید یا بالعکس. از طرف دیگر ، اگر بعد از 1 یا 2 سال دیدید که به خوبی موفق نشده اید ، پس تجربه بیشتری داشته اید و سعی می کنید کار دیگری انجام دهید.

65 راه دیگر برای کسب درآمد آنلاین در حالی که تمام وقت کار می کنید
بریم به کسب و کار برسیم. شما اینجا هستید زیرا می خواهید یاد بگیرید چگونه می توانید از طریق اینترنت درآمد کسب کنید. این یک راهنما است که از یک سایت آمریکایی گرفته شده است و برای دنبال کردن آن باید انگلیسی بلد باشید .

خوب ، اگر به دنبال راه های قانونی برای کسب درآمد اضافی آنلاین و بدون خرید دوره آموزشی عمیق (که به نظر می رسد همیشه 97 دلار هزینه دارد) در مورد نحوه کسب درآمد آنلاین هستید ، پس به جای مناسب رسیده اید!

این راهنمای نهایی من در مورد چگونگی کسب درآمد آنلاین و کاملاً رایگان است.

👋 تاکنون احتمالاً از قبل می دانید ... یکی از بهترین راه ها برای شروع کسب درآمد آنلاین اکنون راه اندازی وبلاگی برای خودتان است.

من اینجا هستم تا به شما بگویم شما هم می توانید - می توانید (نسبتاً سریع) یاد بگیرید که چگونه از طریق اینترنت درآمد کسب کنید.

همیشه آسان نخواهد بود و مطمئناً باید در این راه سخت تلاش کنید ، بر اشتباهات و شکستها غلبه کنید.

اما واقعیت این است؛ اینترنت بدون در نظر گرفتن سن ، موقعیت مکانی و سابقه ، امکانات بسیاری را برای افراد ایجاد کرده است تا بتوانند یک تجارت آنلاین پایدار یا یک پروژه جانبی ایجاد کنند که می تواند هر ماه درآمد بیشتری به صورت آنلاین کسب کند.

و همانطور که گفتم ، من این دست اول را تجربه کردم.

طی چند سال گذشته ، من به این مأموریت مشغول آزمایش بهترین روشها برای ایجاد درآمد پایدار آنلاین و تعقیب رویاهای خود اشتغالی هستم. و در حالی که من سهم منصفانه ای از موفقیت خود را دیده ام ، همیشه چیزها آسان نبوده اند.

هیچ زمانی بهتر از اکنون برای ایجاد مشاغل و کسب درآمد اینترنتی نیست.
با بیش از 3.2 میلیارد نفر که اکنون به طور فعال از اینترنت استفاده می کنند ، ما در تحول بزرگی در نحوه تجارت جهان هستیم. ما در عصری زندگی می کنیم که دیگر هیچ محدودیتی برای دستیابی به موقعیت جغرافیایی یا فقدان منابع مالی وجود ندارد.

اگر اتصال اینترنتی و چند دلار در حساب بانکی خود داشته باشید ، چیز کمی وجود دارد که در واقع می تواند به صورت آنلاین پول اضافی برای شما ایجاد کند.

به معنای واقعی کلمه صدها روش هوشمندانه برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد. از انجام نظرسنجی های آنلاین ، اجاره یا فروش لباس های قدیمی خود ، انداختن آیفون برای شخصی در کشوری دیگر و حتی خرید محصولات ارزان قیمت به صورت محلی ، فقط برای فروش مجدد آنها با قیمت بالاتر در آمازون. در واقع هیچ کمبود روش منحصر به فردی برای کسب درآمد آنلاین وجود ندارد.

اما در دام "پول آسان" قرار نگیرید.
هیچ برنامه سریع آنلاین برای ثروتمند شدن سریع وجود ندارد.
بیشتر راههای سریع صحبت کردن درمورد کسب درآمد آنلاین از طریق تجارت ، مشاغل واقعی نیستند.

مطمئناً ، برخی از آنها می توانند برای ایجاد چند صد یا حتی هزاران دلار درآمد یکبار مصرف خوب باشند. اما آنها به شما كمك نمي كنند تا آزادي مالي را باز كنيد و كاملاً سبك زندگي خود را به دست آوريد.

این میانبرهایی هستند که برای همیشه دوام ندارند و بسیاری از "فرصتها" مانند غول های بازاریابی شبکه ای Herbife و دیگران ارائه می دهند که اغلب یک کلاهبرداری یا حداقل برای روابط شخصی شما مضر است. و من هرگز از آن دفاع نمی کردم.

اینترنت فرصت های بسیاری را برای کارآفرینان و کارگران آینده نگر باز کرده است. اما همچنین رقابت قابل توجهی را باز کرده است.

حقیقت سخت در اینجا وجود دارد: تنها راههای کسب درآمد آنلاین از هر طریق پایدار ، ایجاد زمان واقعی ، تلاش ، خون ، عرق و اشک است.

این برای ترساندن شما نیست. من به سادگی می خواهم شما بدانید که این راهنما فقط بر راه های ایجاد درآمد اضافی واقعی و پایدار بصورت آنلاین تمرکز خواهد کرد. نه فقط چند دلار. من می خواهم تمام اشتباهاتی را که مرتکب شده ام به جایی که الان هستم تقسیم کنم تا مجبور نشوید از آنها عبور کرده و یک منبع درآمد آنلاین موفق برای خود ایجاد کنید.

اشتباه نکنید ، امروز هنوز فرصت های بسیار خوبی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد. این است که رایج ترین ایده ها بیش از چند سال پیش جمع آوری شده است. برای برجسته سازی باید هوشمند باشید ، به دنبال بهترین فرصت ها بگردید و در نحوه برخورد با درآمد آنلاین بی نظیر باشید. و من برای کمک به اینجا هستم

لطفا توجه داشته باشید که برخی از پیوندهای زیر پیوندهای وابسته هستند و بدون هیچ هزینه اضافی ، کمیسیون دریافت می کنم. بدانید که من فقط محصولات ، ابزارها و منابع یادگیری را که شخصاً از آنها استفاده کرده ام توصیه می کنم و معتقدم که واقعاً مفید هستند ، نه به دلیل کمیسیونهای کوچکی که در صورت تصمیم به خرید آنها می گیرید. مهمتر از همه ، من هرگز نمی خواهم از خرید چیزی که نمی توانید آن را بپذیرید یا هنوز آماده اجرای آن نیستید ، دفاع کنم.



بنابراین اگر به اندازه من الان هیجان زده اید ، به 65 روش برای کسب درآمد آنلاین واقعی و واقعی بروید.

به دنبال الهام برای به دست آوردن سریع پول نقد آنلاین هستید؟ برای فهرست طولانی تر "ایده های طولانی مدت تجاری" به شماره 11 بروید و در عوض از راه های دیگر (واقعی) کسب درآمد آنلاین که شامل کار مستقیم کمتری است الهام بگیرید.

ابتدا با ده راه برتر برای کسب درآمد جدی در اینترنت (با تمرکز بلند مدت) ابتدا شروع خواهیم کرد.

اگر می خواهید یک تجارت آنلاین واقعی ایجاد کنید ، یا یک ایده شغلی را شروع کنید که توانایی تغییر واقعی زندگی شما را دارد (و نمی توانید از ماه ها و سال ها کار در این کار سرمایه گذاری کنید) ، این همان جایی است که باید شروع کنید.

آخرین نکته سریع که باید قبل از غواصی به آن توجه کنید: من برای همه روش های کسب درآمد آنلاین که در اینجا پوشش می دهیم ، در مورد جایگاه شما زیاد صحبت خواهم کرد. اگر با این اصطلاح آشنایی ندارید ، معنای منحصر به فرد ، زاویه ، بازار ، مخاطب یا صدای منحصر به فرد شماست که آموزش كسب درآمد از اينترنت رايگان باعث ایستادن و توجه به تجارت شما می شود.

این یک فضای رقابتی بصورت آنلاین است و هرچه بیشتر بتوانید آنچه را که انجام می دهید از آنچه در آنجا وجود دارد متمایز کنید ، شانس بیشتری برای موفقیت خواهید داشت.

خوب ، حالا بیایید به راهنمای نهایی من در مورد نحوه کسب درآمد آنلاین بپردازیم.

1. ایجاد یک وبلاگ طاقچه (یا وب سایت) و استفاده از بازاریابی سهامداران
کسب درآمد آنلاین ایجاد یک وب سایت مستقل مستقل (اینجا: هزینه یک وب سایت چقدر است )

اگر طاقچه ای وجود دارد که به آن علاقه دارید و می توانید مخاطبان مناسبی را در اطراف خود ایجاد کنید ، شروع به ایجاد یک وبلاگ و استفاده از بازاریابی وابسته برای تولید درآمد راهی باورنکردنی برای کسب درآمد آنلاین است.

من از نزدیک می دانم که یادگیری راه اندازی یک وبلاگ (چه رسد به کسب درآمد) می تواند یک کار بزرگ باشد.

بنابراین ، من یک دوره رایگان کارشناسی ارشد را برای شما قرار داده ام که در همه درسهایی که همه کارهای لازم برای راه اندازی یک وبلاگ را گسترش می دهد ، در یک سری درسهای پرتحرک برگزار می کند. دوره رایگان من ، کل فرآیند راه اندازی یک وبلاگ را در یک فرآیند 7 روزه فوق العاده ساده از بین می برد تا از 0 به ایده های بهتر ارسال پست وبلاگ بروید ، اولین پست وبلاگ خود را فقط در 1 منتشر کنید (و تبلیغ کنید) هفته ما همچنین روشهای مبتدی و پیشرفته ای را برای یادگیری چگونگی کسب درآمد در بلاگ در طول دوره را پوشش می دهیم. نمی توان آن را به اندازه کافی توصیه کرد.

پس از راه اندازی وبلاگ خود (یا وب سایت طاقچه) ، مرحله بعدی مشخص کردن این که با کدام شرکت ها و شرکت هایی می توانید به عنوان یک شرکت وابسته همکاری کنید تا فروش کالای مرتبط و مفید را برای مخاطبان خوانندگان آینده تسهیل کند.

به بیان ساده ، بازاریابی شرکت های وابسته فروش محصول شخص دیگری با ارجاع مشتری به فروشگاه آنلاین وی است. اگر بتوانید محتوا (در وبلاگ) یا چنین منبع ارزشمندی برای افرادی که به دنبال کالای خاصی هستند ایجاد کنید و سپس آن را به جایی که واقعاً می توانند آن را خریداری کنند ارسال کنید ، از هر فروش یک درصد از پیش تعیین شده دریافت خواهید کرد.

این به زمان و تلاش نیاز دارد ، اما صاحبان وب سایت هایی مانند من و پت فلین از Smart Passive Income از طریق بازاریابی وابسته مشاغلی را برای زندگی تغییر داده اند . در واقع ، پت گزارش های درآمد خود را به صورت آنلاین نیز ارسال می کند که نشان می دهد تنها در 12 ماه گذشته بیش از 2 میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

بیایید با اصول اولیه ساخت وب سایت و وبلاگ طاقچه خودتان شروع کنیم ، سپس دریابیم که بازاریابی وابسته چگونه برای شما کار می کند.

اول ، شما باید در مورد یک طیف وابسته سودآور تحقیق و تأیید کنید. این بدان معنی است: آیا شرکت هایی در جایگاه شما وجود دارند که به شما پول می دهند تا مشتری را به روش خود بفرستید؟

می توانید این کار را از چند طریق بررسی کنید:

عضو آمازون شوید و از برنامه ریز کلمات کلیدی برای یافتن طاقچه تقاضا استفاده کنید: با بیش از یک میلیون محصول مختلف برای انتخاب و تا 10٪ کمیسیون در فروش شما ، برنامه وابسته آمازون نکته مهمی است عزیمت محصولات موجود آنها را مرور کنید و ببینید چه چیزی شما را به هم متصل می کند. یا یک قدم جلو بروید و از Keyword Planner گوگل برای بررسی سریع تعداد افرادی که به دنبال یک اصطلاح خاص هستند استفاده کنید. با بازاریابی وابسته ، هرچه ترافیک مربوطه تری وارد شود ، می توانید سایت خود را بیرون بیاورید.
به یک شبکه وابسته معتبر بپیوندید: علاوه بر آمازون ، ده ها شبکه وابسته بزرگ و معتبر مانند Share-A-Sale ، Clickbank و Skimlinks وجود دارد که در ارتباط با بازرگانانی که به دنبال شرکت های وابسته برای فروش محصولات خود هستند تخصص دارند. آنها حق امتیاز برقراری ارتباط با بازرگانان را از حق کمیسیون نسبتاً کم دریافت می کنند و بازرگانان در این سایتها نرخ های کمیسیون بسیار بیشتری را ارائه می دهند و یا پرداخت خود را به دلار تعیین می کنند.
جستجوی شرکتهای منفرد در جایگاه مورد نظر خود: در صورت امکان ، همیشه بهتر است مستقیماً به یک شرکت وابسته شوید (اگر آنها یک برنامه وابسته داخلی دارند) ، زیرا هیچ کس دیگری در کمیسیون شما فرو نمی رود. این مسیر ترجیحی برای بسیاری از فروشندگان برجسته وابسته ، از جمله پت فلین است. متأسفانه ، این همچنین چالش برانگیزترین کار است ، زیرا شما مجبورید خودتان تحقیق کنید تا ببینید چه کسی برنامه ها را ارائه می دهد (آنها معمولاً در پاورقی وب سایت ذکر می شوند).
اکنون که جایگاه خود را شناختید و برای برنامه های وابسته مرتبط ثبت نام کرده اید ، وقت آن است که سایت و وبلاگ خود را ایجاد کنید تا ترافیک را شروع کنید.

با پیدا کردن و خرید نام دامنه (مانند www.myaffiliatesite.com) که برای طاقچه شما در یک ثبت دامنه مانند Bluehost ، NameCheap یا GoDaddy کار می کند ، شروع کنید.

Bluehost همچنین دارای یک کنترل کننده در دسترس بودن نام دامنه بسیار خوب است که می توانید در اینجا از آن استفاده کنید تا به سرعت بفهمید که URL وب سایت شما در دسترس است یا خیر (و در صورت عدم وجود ، آنها به شما ایده های بهترین ایده بعدی را می دهند).

آیا می خواهید یک وبلاگ را شروع کنید؟ ابتدا باید دامنه ای را ثبت کنید.
با ثبت نام دامنه خود و میزبانی در Bluehost ، ارزان ترین و معتبرترین ارائه دهنده میزبانی وبلاگ که در طول این سال ها با چندین وب سایت استفاده کرده ام ، بلافاصله 30 ثانیه وقت بگیرید تا 65٪ تخفیف بگیرید.

دامنه و میزبانی را اکنون دریافت کنید
هنگامی که نام دامنه خود را دریافت کردید ، به یک بستر نیاز دارید تا بتوانید سایت خود را در آن ایجاد کنید. اگرچه می توانید یک گزینه رایگان مانند Tumblr ، Blogger ، WordPress.com یا یک وب سایت ساز دیگر انتخاب کنید ، اما این قابلیت ها به شما امکان انعطاف پذیری یا اقتدار لازم برای ایجاد یک سایت وابسته موفق را نمی دهد.

در عوض ، با یک سایت خود میزبان همراه شوید (مانند وبلاگ من در اینجا) - این بدان معنی است که وبلاگ شما بر روی سرور شما میزبانی می شود و شما کنترل کاملی بر آن خواهید داشت. تعداد زیادی شرکت معتبر و بسیار معتبر وجود دارد که می توانید برای میزبانی وب سایت خود انتخاب کنید ، مانند Bluehost ، Kinsta یا A2 Hosting.

بنابراین ، زمان حل نام دامنه و میزبانی شما ، زمان آن فرا رسیده است که یک سیستم مدیریت محتوا یا CMS را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد صفحات را به روز کنید ، وبلاگ خود را ایجاد کنید و آن را با سایر خدمات مورد نیاز خود ادغام کنید. اشتباه با WordPress دشوار است - CMS نزدیک به یک چهارم از اینترنت است. به خاطر داشته باشید که در نهایت وقتی شروع به افزایش بازدید از وبلاگ خود می کنید ، عاقلانه خواهید بود که در یک برنامه میزبانی وردپرس که توسط یک شرکت خدمات عالی مانند Kinsta اجرا می شود ، سرمایه گذاری کنید ، جایی که تمام تنظیمات به طور خاص تنظیم شده و بهینه می شوند تا عملکرد بسیار خوبی داشته باشند. با وب سایت های مبتنی بر وردپرس.

بعد از آن ، ما توصیه می کنیم که یک قالب وردپرس را در جایی مانند ThemeForest ، Elegant Themes یا OptimizePress انتخاب کنید. این طرح استخوان بندی سایت شماست ، که می توانید آن را با مارک تجاری ، کپی و تصاویر خود سفارشی کنید. گفت: شما نمی خواهید بفروشید. کمتر از 100 دلار برای خرید موضوعی هزینه می شود که وب سایت شما را حرفه ای نشان دهد (و پس از اتمام کار می توانید به یک طراحی کاملاً سفارشی ارتقا دهید).

همانطور که گفتم ، این روند می تواند کمی طاقت فرسا باشد. و به همین دلیل این دوره رایگان کارشناسی ارشد را برای کمک به شکستن کل این فرایند در مراحل آسان دنبال کردن قرار داده ام که در کمتر از 1 هفته وبلاگ شما را از بین می برد و باعث ایجاد خواننده می شود.

دوره رایگان من را می خواهید: چگونه یک وبلاگ سودآور را در 7 روز شروع کنیم؟
نام و آدرس ایمیل خود را وارد کنید و به دوره من که در Forbes ، Business Insider و کارآفرین نشان داده شده است ، دسترسی فوری خواهید داشت.

سرانجام ، هنگامی که وبلاگ شما به طور رسمی راه اندازی شد ، وقت آن است که شروع به ایجاد محتوایی کنید که بازدیدکنندگان را به سایت شریک وابسته شما هدایت کند. منظورم از این چیست:

بیایید بگوییم من وابسته به آمازون برای وسایل کمپینگ هستم و می خواهم یک پست وبلاگ کامل و عمیق بنویسم و "50 بهترین کوله پشتی پیاده روی برای ماجراجویی در فضای باز" را مرور کنم. در حال انجام بررسی سریع کلید واژه Keyner روی حجم جستجوی ارگانیک ، می توانم ببینم که در حدود 5،500 جستجو ماهانه برای کلمه کلیدی "کوله پشتی های پیاده روی" به تنهایی وجود دارد.

اگر محتوای من در مورد توصیه های کوله پشتی بسیار منحصر به فرد و با ارزش باشد ، سایر وب سایت های معتبر در فضای باز مایل به پیوند دادن به آن و ایجاد مرجع صفحه هستند ، بنابراین من یک فرصت واقعی برای دریافت جستجوی ارگانیک برای این عبارات جستجو (یعنی وقتی کسی کوله پشتی های کوه نوردی را جستجو می کند صفحه من ابتدا ظاهر می شود).

از آنجا که می توان تصور کرد که قصد خرید در جستجوی کوله پشتی کوهنوردی بسیار زیاد است ، گام منطقی بعدی این است که تعداد معقولی از بازدید کنندگان سایت بر روی پیوندهای وابسته من کلیک کرده و با گذشت زمان خرید را انجام دهند.

اگرچه برای افزایش درآمد شرکت وابسته خود غالباً به مقدار قابل توجهی از زمان و کار سخت نیاز دارید ، اما اگر توانایی ارسال منظم محتوای با کیفیت بالا را که باعث هدایت بازدید به وب سایت شما می شود داشته باشید ، این منبع درآمد آنلاین می تواند قابل توجه باشد. آزمایش من را با رشد یک وبلاگ مالی کاملاً جدید ، MoneyTalk ، به یک درآمد اضافی برای تجارت من دنبال کنید.

راهنمای نهایی من را بررسی کنید: 10 مرحله برای شروع یک طرف وبلاگ نویسی برای راهنمای رایگان 20،000 کلمه ای من برای راه اندازی یک وبلاگ و تبدیل آن به یک تجارت سودآور امروز. پس از آن و پس از آمادگی برای جدی گرفتن وبلاگ خود ، در یکی از این دوره های وبلاگ نویسی سرمایه گذاری در آموزش خود را در نظر بگیرید.

اوه و اگر شما به طور خاص علاقه مند به ایجاد یک وبلاگ برای خود هستید ، این راهنمای دقیق از دوست من سوزی را در Start a Mom Blog بررسی کنید و او به شما توصیه های بسیار منظمی برای آن مکان ارائه می دهد ...

2. شروع کنید و سعی کنید خود را شناخته کنید
درآمد آنلاین کسب کنید و یک مترجم آزاد راه اندازی کنید

آیا آرزو دارید روزی تجارت خود را اداره کنید؟ ایجاد و مقیاس گذاری یک استارت آپ با رشد بالا ، گرچه سخت ترین راه برای کسب درآمد آنلاین ، مسلماً بیشترین پتانسیل را دارد.

تا سه ماهه سوم سال 2017 ، سرمایه گذاران خطرپذیر فقط در ایالات متحده بیش از 61 میلیارد دلار در تقریبا 6000 استارت آپ سرمایه گذاری کرده بودند.

پول در هوا وجود دارد و اگر شما می توانید یک سرویس ، ابزار یا بازاری آنلاین ایجاد کنید که نیاز فوری در بازار را برآورده کند ، ممکن است در ایجاد یک کسب و کار بسیار ارزشمند در راه باشید. با این حال ، بدون شک وقف شدید زمان ، تلاش و منابع مالی لازم خواهد بود.

برخلاف بسیاری از مشاغل دیگر که تحت پوشش آنها خواهیم بود ، بنیان گذاران استارتاپ با تعداد زیادی متغیر و موانع روبرو هستند که می توانند مانع موفقیت شوند.

برای اولین بار ، شما می خواهید سطح بالایی از تجربه دامنه را در صنعتی که شرکت راه اندازی در آن فعالیت می کند داشته باشید. این بدان معناست که درک عمیقی از مشتریان خود ، مشکلاتی که با آنها روبرو هستید ، و ایده ای از راه حل های بالقوه ای که مایل به پرداخت آنها خواهید بود. این حداقل حداقل برای شروع کار است.

پس از آن ، شما باید سایر بازیکنان اصلی موجود در این فضا را که می توانند شرکای خوب یا فرصت های کسب و کار باشند ، بشناسید و همچنین درک کاملی از نحوه جمع آوری سرمایه ، بازاریابی محصول خود ، استخدام و مدیریت استعدادهای برتر و همچنین حفظ وضعیت مالی بالاتر از آنها را داشته باشید. از آب.

حالا ممکن است این خیلی به نظر برسد ، اما جوایز ارزش آن را دارند.

بنابراین هنگام ساخت یک استارتاپ ، از کجا شروع می کنید؟

مهمترین کاری که قبل از انجام هر کار دیگری نیاز دارید یک مشکل است. افرادی که نیازی به آن ندارند چیست؟ راه حل موجود در حال حاضر چیست که می توانید به بهترین شکل انجام دهید؟ این به تنهایی پایه و اساس هر استارتاپ عالی است.

هنگامی که با چنین مشکلی روبرو شدید یا نیاز به میخ زدن دارید ، مرحله بعدی اعتبار سنجی این ایده است و مطمئن شوید که در واقع مشتریانی دارید که هزینه آن را پرداخت می کنند. این به معنای ساختن حداقل کالای مناسب ، دریافت بازخورد عینی از مشتریان واقعی ، درج به روزرسانی ها ، آزمایش بازار برای تقاضا و دریافت بازخورد قیمت است تا اطمینان حاصل شود که فضای کافی بین هزینه ها و آنچه مصرف کنندگان تمایل به پرداخت دارند وجود دارد.

در آخر ، برای پول درآوردن به پول نیاز دارید. هزینه های تاسیس شرکت های نوپا بسیار زیاد است. بنابراین با ایجاد ایده و اعتبار بازار ، چند مسیر مختلف وجود دارد که می توانید برای به دست آوردن "بذر" اولیه خود طی کنید:

بوت استرپ: به این معنی است که برای تجارت خود سرمایه خود را تأمین خواهید کرد. در حالی که هرکسی بودجه لازم برای پرداخت هر آنچه را که برای راه اندازی یک شرکت راه اندازی نیاز دارند ، ندارد ، بوت استرپینگ به معنای کنترل 100٪ شما بر شرکت خود است. اگر بتوانید شرکت خود را به سمت خروج یا IPO بوت کنید ، به احتمال زیاد هرگز مجبور نخواهید شد روز دیگری در زندگی خود کار کنید.
Pitch to VC / Angels / سایر سرمایه گذاران: اگر برای رشد شرکت خود به مقداری پول احتیاج دارید ، می خواهید یک زمین را جمع کنید و با سرمایه گذارانی تماس بگیرید که ممکن است بخواهند در ازای علاقه به شما پول مورد نیاز را بدهند شرکت شما.
شرکت در شتاب دهنده راه اندازی - گزینه عالی دیگر این است که برای شتاب دهنده راه اندازی مانند Y Combinator ، 500 استارت آپ یا TechStars اقدام کنید ، جایی که گروهی از سرمایه گذاران به شما کمک می کنند تا به شما آموزش دهند ، با شرکای بالقوه خود ارتباط برقرار کنید و در ازای آن پول نقد دریافت کنید. با سهام اندک در شرکت خود مبادله کنید. کنار آمدن با رقابت دشوار است ، بنابراین به عنوان تنها راه پیش رو به آنها اعتماد نکنید.
پس از آنکه کار کرد ، همه چیز در مورد جذب مشتری ، اعتبار سنجی بازار ، بودجه و رشد بیشتر است.

البته ، این یک نسخه ساده از همه چیزهایی است که برای ساخت استارتاپ خود نیاز دارید. خوشبختانه اکنون بیش از هر زمان دیگر حمایت ، آموزش و دسترسی به منابع مالی برای استارت آپ های نوپا وجود دارد. و یک مکان عالی برای شروع با این لیست 101 دوره آنلاین رایگان و ارزان کسب و کار برای کارآفرینان است که گردآوری کرده ام.

3. ساخت و فروش نرم افزار
کسب درآمد آنلاین نرم افزار ساخت و فروش آنلاین

در حال حاضر نیاز سیری ناپذیری به نرم افزار مفید وجود دارد.

این که چه یک برنامه اصلی مصرف کننده باشد ، چه یک برنامه تخصصی برای حل یک مشکل خاص و یا یک بازی اتلاف وقت ، اگر نرم افزاری بسازید که به مردم کمک کند ، می توانید یک تجارت بسیار موفق ایجاد کنید. (به ظهور Slack ، نرم افزار ارتباطات تیم که فقط از 2 سال از یک پروژه جانبی به یک شرکت میلیارد دلاری رسیده است ، مراجعه کنید).

حالا ، من می دانم که شما چه فکر می کنید. بیشتر نرم افزارها و برنامه هایی که به طور منظم استفاده می کنید توسط شرکت های بزرگ یا استودیوهای توسعه یافته تاسیس شده ساخته شده اند. خب بله. اما بسیاری از برنامه های موفق ، به ویژه برنامه های موجود در فروشگاه های اپل و گوگل ، توسط افراد و مشاغل کوچک ایجاد و به بازار عرضه می شوند. در حقیقت ، توسعه دهندگان مستقل به تنهایی 20 میلیارد دلار در فروشگاه App در سال 2016 ساخته اند.

با ساختن محصولات نرم افزاری دو راه اساسی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد.

اولین مورد راه اندازی را که در بالا توضیح داده شد دنبال می کند: شما یک ایده مختل کننده برای یک برنامه یا نرم افزار دارید ، ایده را با مشتریان واقعی تأیید می کنید و سپس برای استخدام توسعه دهندگان یا یک استودیوی توسعه برای ایجاد ، راه اندازی و مقیاس بندی سرمایه جمع می کنید نرم افزار شما اگر همه کارها را به درستی انجام داده باشید ، نرم افزار شما توسط اپل و فروشگاه Google پذیرفته می شود و هر بار کسی آن را بارگیری کند یا هزینه یک ویژگی برتر را پرداخت کند ، درآمد کسب خواهید کرد.

مسیر دوم (و گرانتر) فرض می کند که شما طراحی و توسعه دنده هایی برای ساخت نرم افزار رویایی خود دارید. بدیهی است که خارج کردن محصول شما از زمین بیشتر طول خواهد کشید ، اما قادر به شروع توسعه نرم افزار خود به شما این امکان را می دهید تا در کسب و کار خود مالکیت بیشتری حفظ کنید و کنترل بیشتری در سفر داشته باشید و این امر باعث می شود هزینه کمتری اما سرمایه گذاری داشته باشید. زمان بالاتری برای درآمدزایی از طریق فروش برنامه ها دارید.

اگر می خواهید وقت بگذارید و مهارت های توسعه مورد نیاز برای ایجاد محصولات نرم افزاری با کیفیت بالا (یا حتی MVP برای کمک به شما در دریافت بودجه) را بیاموزید ، لیستی در حال رشد از سیستم عامل های یادگیری آنلاین مورد اعتماد مانند Treehouse ، CodeAcademy و Skillcrush وجود دارد. برای به دست آوردن مهارت های لازم

4- یک سایت تجارت الکترونیک راه اندازی کنید و محصولات فیزیکی را بفروشید
کسب درآمد آنلاین یک سایت تجارت الکترونیکی را راه اندازی کرده و محصولات فیزیکی آزاد را بفروشید

اگر یافتن راه حل بهتر برای مسئله ، صدها یا هزاران نفر در حال حاضر گزینه ای به نظر نمی رسند ، شاید بهترین راه اندازی فروشگاه مجازی و فروش اقلام فیزیکی باشد.

این روزها ، این نمی تواند آسان تر باشد. سایتهایی مانند Shopify ساخت یک سایت تجارت الکترونیکی قدرتمند و قابل تنظیم در آخر هفته و شروع فروش محصولات از هم اکنون را بیش از هر زمان دیگری آسان کرده است.

این احتمالاً یکی از قدیمی ترین و اثبات شده ترین روش های کسب درآمد اینترنتی است. بسیاری از کارآفرینان دیجیتال مشاغل پایدار ایجاد کرده اند:

ایجاد کالاهای بدنی که مردم در آن طاقچه خود بدانند ، عاشق
خرید کالاهای ارزان قیمت ساخته شده در کشورهای خارجی ، بسته بندی مجدد یا ترکیب آنها با سایر محصولات و فروش آنها با قیمت های بالاتر در بازارهای داخلی داخلی هستند
در حالی که مطمئناً اگر بتوانید مدیریت کنید سطح موفقیت بالاتری خواهید داشت. من از تجربه من (و بسیاری از کارآفرینان دیگر) محصول بی نظیر خود را ایجاد و به بازار عرضه کنید ، من می دانم که هزینه ها و خطرات بسیار بالایی با شروع محصول مبتنی بر مشاغل مرتبط است.

در عوض ، اگر می توانید محصولی جامد را پیدا کنید که قبلاً با قیمتی مناسب از بازاری مانند AliExpress ، LightInTheBox یا DinoDirect تولید شده و آن را برای فروش به مخاطبان خود عرضه کرده اید ، شروع یک ماشین تجارت الکترونیکی سودآور را خواهید داشت.

حال ، بیایید وارد هسته اصلی نحوه کار فروشگاه آنلاین شما شویم.

چه محصولات جدید خود را بفروشید و چه کالاهای دیگر را مجدداً به فروش برسانید ، هنوز باید در نظر داشته باشید که چه مقدار موجودی حمل می کنید ، چگونه می خواهید هزینه های اولیه خرید را تأمین کنید و موجودی خود را در کجا نگه دارید. به یاد داشته باشید ، حتی اگر از پرداخت اجاره در فروشگاه خودداری کنید ، باز هم باید موجودی خود را در جایی نگه دارید.

خوب. نه همیشه. گزینه دیگری نیز وجود دارد که در سالهای اخیر به طرز باورنکردنی آموزش كسب درآمد از اينترنت رايگان ای محبوب شده است (و این روش مورد علاقه من برای راه اندازی تجارت کالا است) ، به نام حمل و نقل قطره ای.

با حمل و نقل قطره ای ، شما در واقع با یک تولید کننده یا عمده فروش برای فروش محصولات آنها همکاری می کنید. به این ترتیب ، شما هزینه های مقدماتی را برای خرید موجودی پرداخت نمی کنید ، روی اجناس فروخته نشده که فضای گران قیمت انبار را اشغال می کنند ، نشوید و خودتان مجبور نیستید که با کالاهای حمل و نقل مقابله کنید. شما به سادگی باید سایت خود را ایجاد کنید ، آن را با محصولات قابل حمل قابل پر کردن پر کنید و مشتریان را تقریباً با تمام کارهای دیگری که برای شما انجام می شود ، سوق دهید.

البته ، قیمت بالاتری برای هر محصول وجود دارد و حاشیه شما نیز کمتر است ، اما شما می توانید فروشگاه اینترنتی خود را با اندکی بیشتر از تم Shopify و چند تصویر میزبان از محصولات خود راه اندازی کنید. هنگامی که مشتری اقدام به خرید می کند ، به نوبه خود محصول را از تأمین کننده خریداری می کند که سپس مستقیماً آن را به مشتری ارسال می کند.

موجودی نیست محصولی برای جابجایی وجود ندارد. حمل و نقل دستی ندارد. کاملاً تعجب آور به نظر می رسد.

اگر می خواهید فروش در فروشگاه Shopify خود را با بازارهای دیگر ادغام کنید ، در اینجا چند گزینه بسیار سودآور دیگر آورده شده است:

رضایت از آمازون: به جای ترك حمل و نقل ، آمازون به شما اجازه می دهد تا محصولات خود را در انبارهای خود ذخیره كنید و آنها را به صورت رایگان برای حمل و نقل 2 روزه به اعضای نخست در دسترس قرار دهید. که نشان داده شده است به طور قابل توجهی فروش را افزایش می دهد.
Etsy: اگر محصولات دستباف یا زیرکی دارید ، Etsy یک بازار عالی برای فروش و فروش است (امتیاز جایزه اگر محصول شما به سمت مخاطبان زن بیشتری در نظر گرفته شده باشد)
eBay: غول حراج آنلاین هنوز در بازی و به خصوص مناسب است. برای فروش لوازم الکترونیکی ، اسباب بازی ، پوشاک ، پوشاک و لوازم جانبی.
Craigslist: اگرچه کمترین مقیاس پذیری را دارد اما فروش آن به مردم به صورت محلی بسیار سودآور و مقرون به صرفه است.
اطمینان حاصل کنید که به لیست محصولات خود بسیار توجه داشته باشید. همه چیز از عناوینی که استفاده می کنید ، تا چه اندازه توضیحات در متقاعد کردن خریداران بالقوه است که محصول شما از بقیه بهتر است و حتی مراقبت در گرفتن عکس با کیفیت بالا می تواند تأثیر چشمگیری در فروش شما بگذارد. من توصیه می کنم از ابزارهای ویرایش عکس مانند Fotor استفاده کنید که به شما امکان ویرایش تصاویر ، ایجاد طرح های گرافیکی چشم نواز و موارد دیگر را می دهد.

5- مشتری های آزاد پیدا کنید و خدمات خود را بفروشید
کسب درآمد آنلاین مشتری های مستقل پیدا کنید و خدمات آزاد خود را بفروشید

اگر مهارت های شغلی مانند نوشتن ، طراحی ، توسعه وب ، بازاریابی ، مدیریت پروژه یا موارد دیگر را دارید ، یکی از ساده ترین راه ها برای کسب درآمد آنلاین با ثبات بیشتر ، شروع به کار آزاد است.

و گرچه ممکن است آزاد کاری به اندازه برخی از ایده های دیگر که در مورد آنها صحبت کردیم مقیاس پذیر نباشد ، اما برای solopreneurs ساخت شرکتهای آزاد شش شکل سالم برای خود غیر معمول نیست. (در واقع ، من با تعداد زیادی از آنها در پادکست خود مصاحبه کرده ام!)

امروز ، بیش از 54 میلیون آمریکایی تصمیم به کنار گذاشتن مشاغل سنتی و شروع یک تجارت مستقل دارند.

کارهای زیادی وجود دارد و مشتریانی پیدا می شوند. اگر می دانید کجا را جستجو کنید. برای شروع ، باید بدانید که آیا مهارت شما به اندازه کافی تقاضا می کند تا ارزش جستجوی کار را داشته باشد. جستجوی لیست های شغلی مستقل خود را در سایتهایی مانند Flexjobs ، SolidGigs ، Contena ، greatcontent یا یکی از دهها تابلوی مشاغل آزاد ویژه مهارت شروع کنید.

چند پست برای مشاغل مشابه آنچه شما انجام می دهید وجود دارد؟ اگر مقدار مناسبی وجود دارد و به نظر می رسد تقاضای مداوم وجود دارد ، این مهارت ها را در لیست کوتاه قرار دهید و تحقیق در مورد شرکت ها و صنایعی را که استخدام می کنند شروع کنید.

من یک راهنمای کامل برای شروع کار مستقل خود نوشتم ، اما در اینجا یک لیست کوتاه برای شروع وجود دارد:

تصمیم بگیرید که هدف شما چیست: آیا می خواهید درآمد اضافی داشته باشید یا به دنبال یک کار آزاد به طور تمام وقت هستید؟ رشد یک شرکت مستقل که از خانه کار می کند زمان بر است ، بنابراین مهم است که اهداف خود را از همان ابتدا بدانید.
یک طاقچه سودآور پیدا کنید - ما در مورد آن بسیار صحبت کرده ایم. اما در کجا بیشتر احساس راحتی می کنید. مهارت ها ، ارزش ها و علایق شما با کدام طاقچه تلاقی می یابد؟ آیا شما به عنوان نویسنده فنی 10 سال تجربه دارید؟ آیا روابط عمومی طولانی مدت دارید که در راه اندازی یک کمپین موفق سرمایه گذاری جمعی بسیار مفید خواهد بود؟ مشخص کنید که چه چیزی ارزش شما را منحصر به فرد می کند و به شدت نشان می دهد که قدرت آن را به چشم انداز خود نشان می دهد.
مشتری های هدف را مشخص کنید: دقیقاً چه کسی را به عنوان مشتری می خواهید بنویسید و سپس تحقیق در مورد آن شرکت ها را آغاز کرده و لیست خود را ایجاد کنید. برای هماهنگی با شرکت هایی که هدف قرار داده اید ، به کیف پول و ایمیل های سرد خود احتیاج دارید
تنظیم قیمت گذاری استراتژیک - 37.50 دلار در ساعت که در طول روز کار می کنید حتی به نرخ ساعتی که باید شارژ کنید نزدیک نمی شود. ، به منظور ایجاد درآمد خالص سالانه یکبار خود اشتغالی. این محاسبه نرخ ساعت آزاد مستقل می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که چه اتهامی را شارژ کنید.
ارسال سریع ، ارسال ایمیل سریع و ثبت نام اولین مشتریان خود: اکنون زمان پیگیری مشتریان است. آنها را در محتوای خود ذکر کنید از طریق ایمیل یا LinkedIn با آنها تماس بگیرید. قدم خود را سفارشی کنید تا نشان دهید چه نوع ارزشی را به جدول آورده اید. (می توانید الگوهای ایمیل شخصی من را نیز بخوانید).
سرانجام ، به یاد داشته باشید که همیشه یک قرارداد مستقل فریلنسر منعقد کنید.

ممکن است کار در مشاغل کوچک را شروع کنید ، اما ایجاد عادت برای شروع به کار خود بدون قرارداد نمی تواند در وقت شما صرفه جویی کند.

6. مربیگری را بصورت آنلاین شروع کرده و مشاوره خود را بفروشید
کسب درآمد آنلاین شروع به مربیگری آنلاین کنید و مشاوره مستقل خود را بفروشید

مشابه فروش خدمات آزاد ، می توانید در زمینه ای که به عنوان مربی یا مشاور نیز تخصص دارید ، فروش دانش و مشاوره خود را شروع کنید. اگر می توانید به عنوان کارشناس صورتحساب دهید ، افراد زیادی وجود دارند که مایل به پرداخت هزینه وقت شما هستند.

مربی یا مشاور آنلاین بودن یک روش عالی برای کسب درآمد آنلاین است ، زیرا به جای اینکه به مشتری نتایج ملموسی بدهید (مانند وقتی که شما یک متخصص آزاد هستید ) ، به او می آموزید که بهتر ، سریعتر ، قوی تر از رقابت باشد. تجربه شما محصولی می شود که می فروشید.

حتی بهتر ، اگر می توانید راه هایی برای تجربیات و مهارت های مربیگری خود در یک برنامه آسان هضم پیدا کنید ، این امکان را دارید که به طور قابل توجهی این مدل تجاری را مقیاس بندی کنید.

اکنون ، اگر افرادی را که ممکن است خدمات مربیگری شما را بخواهند نمی شناسید ، تعدادی ابزار و انجمن آنلاین وجود دارد که یافتن مشتری و آموزش آن را در مورد هر موضوعی که فکر می کنید فوق العاده آسان می کند. سیستم عامل های مبتنی بر جامعه مانند Savvy.is ، Clarity.fm و Coach.me شبکه ای از مشتریان بالقوه را برای تعامل و همچنین یک راه حل پرداخت یکپارچه ارائه می دهند.

و گرچه این یکی از فعالیتهای محدودتر است زیرا شما فقط می توانید برای زمانی که می توانید هزینه کنید هزینه کنید ، بسیاری از مربیان آنلاین صدها یا حتی هزاران نفر از آنها را برای بسته های خود تهیه می کنند.

این روش همچنین یکی از سریع ترین راه ها برای شروع درآمدزایی است. آنچه شما واقعاً نیاز دارید یک حساب کاربری در یکی از انجمن های مربیگری آنلاین است که در بالا ذکر کردم و تجربه به اشتراک گذاری.

7. دوره های آنلاین را برای تولید دانش خود ایجاد کنید
کسب درآمد آنلاین برای تولید دانش فریلنسر خود دوره های آنلاین ایجاد کنید

اگر از قبل در زمینه ای تخصص دارید - از طریق شغل فعلی ، شغل آزاد یا مربیگری - می توانید این دانش را در یک دوره با ارزش بسته بندی کرده و برای سالهای آینده بفروشید.

و در حالی که ساختن ، راه اندازی و بازاریابی یک دوره آنلاین نیاز به تلاش اولیه دارد ، پتانسیل درآمدی آنها در اوج خود قرار دارد (به ویژه در مقایسه با بسیاری از راه های آنلاین دیگر برای کسب درآمد در مورد ما صحبت می کند).

دوره ها و سایر محصولات دانش مانند کتاب الکترونیکی همان چیزی است که درآمد منفعل خوانده می شود. این بدان معنی است که پس از اتمام زمان و تلاش اولیه ، با مقداری نگهداری و بازاریابی منظم ، شما قادر خواهید بود برای ماه ها و سال ها به فروش و درآمدزایی از آنها ادامه دهید.

بنابراین چگونه می توانید دوره خود را کنار هم تنظیم کنید؟ یکی از داستانهای موفقیت آمیز در دوره های آنلاین مورد علاقه من ، مربوط به برایان هریس از ویدئو فروت است که فقط در مدت 10 روز یک دوره آنلاین ایجاد و راه اندازی کرد که 220750 دلار برای او درآمد!

برای رسیدن به این هدف ، برایان یک فرایند چهار مرحله ای را برای کشف ، اعتبار سنجی و راه اندازی دوره خود دنبال کرد:

مرحله 1 : بر اساس محبوب ترین پست های وبلاگ خود ، بهترین موضوع را برای دوره خود کاوش و کشف کنید. این تضمین می کند که او می داند که این محتوا قبلاً برای مخاطبانش ارزشمند است.
مرحله 2 : تأیید کنید که افراد با بررسی خوانندگان و تنظیم پیش سفارش ها ، در واقع هزینه دوره شما را پرداخت می کنند. (این قسمت مهمی است که بسیاری از مردم فراموش می کنند. هرگز وقت زیادی را صرف ساخت چیزی نکنید مگر اینکه بدانید مخاطبان پرداختی برای آن وجود دارد.)
مرحله 3 : به سرعت محتوای دوره را بنویسید ، ضبط و ویرایش کنید. از آنجا که او قبلاً می دانست تقاضا وجود دارد ، معقول است که محتوا را در اسرع وقت ایجاد کنیم. او همیشه می توانست بر اساس بازخورد دانش آموزان اولیه خود ، به عقب برگردد و آن را بروزرسانی یا ویرایش کند.
مرحله 4 : دوره را به لیست ایمیل خود راه اندازی کنید. موفقیت دوره شما به جلب آن در برابر افراد مناسب برمی گردد. و مخاطب شما ، هر چقدر هم که کوچک باشد ، معمولاً بهترین مکان برای شروع است. گفته می شود ، شما باید قبل از اجرای برنامه ، ایده روشنی داشته باشید.
حال ، اگر وبلاگی با پست های محبوب ندارید ، چه می کنید؟ یا لیست پستی به بازار؟ بیایید نگاهی به چگونگی ایجاد دوره آنلاین خود بدون تجربه قبلی بیندازیم:

با گذراندن دوره های دیگری که مورد علاقه شما هستند ، شروع کنید - نه تنها این رقیب مهم و تجزیه و تحلیل فرصت ، بلکه به شما ایده می دهد که چگونه یک دوره ممکن است یا باید نگاه کند و احساس کند. سرعتش چطوره؟ آیا از طریق ایمیل ، ویدئو ، چت حضوری است؟ هنگامی که شما درک کردید که چگونه دوره شما به نظر می رسد ، وقت آن است که تصمیم بگیرید که شامل چه مواردی باشد. همان دوره ها مکان بسیار خوبی برای شروع هستند. چگونه می توانید دوره خود را بهتر یا جالب تر کنید؟ آیا شما با دیگران تجربه دارید ، نه؟
جایگاه خود را انتخاب کنید و تقاضا را بررسی کنید: ترکیب دوره طلایی زمانی است که می توانید طاقچه ای را پیدا کنید که مطابق با مهارت ها و تجربیات منحصر به فرد شما باشد. یک روش عالی برای این کار استفاده از Google Trends و Google Keyword Planner برای جستجوی متوسط حجم جستجوی ماهانه کلمات کلیدی مرتبط با محتوای دوره پیشنهادی است. آیا مردم به طور فعال به دنبال اطلاعات با کیفیت بالا در مورد این موضوع هستند؟ مطمئناً ، اگر قبلاً برای وبلاگ ، سرویس مربیگری یا سایتی مانند Medium محتوا ایجاد کرده اید ، می توانید این س questionال را به صورت رایگان تست کنید ، درست مثل برایان.
شرکا ، مشارکت کنندگان و قهرمانان ویژه را پیدا کنید: همانطور که دوره خود را ایجاد می کنید ، به دنبال افراد برجسته ای بگردید که در فضا محتوا ایجاد می کنند. نحوه عملکرد شرکت های آنها را ببینید و آنها را در برنامه خود بگنجانید. شما همچنین می توانید با همه تأثیرگذاران تماس بگیرید و آنها را برای دوره خود وابسته کنید. به این ترتیب ، به آنها انگیزه داده می شود که محتوای شما را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند (که این می تواند یک روش مهم برای تولید اولین فروش شما باشد - اگر از یکی از بهترین CRM ها برای مشاغل کوچک استفاده می کنید و شروع به ایجاد جامعه می کنید به شما کمک می کند. !)
ایجاد یک دوره دوره قاتل: با اعتبارسنجی دوره خود و در دست اجرا ، باید بفهمید که مردم چگونه آن را می گذرانند. بیشتر سازندگان دوره ها انتخاب می کنند که دوره های خود را از طریق وب سایت های خودشان برگزار کنند. از این طریق ، آنها تمام ارزش بازگشت مشتری به سایت خود را به طور منظم بدست می آورند. من دوره های خود را از زیر دامنه ای در سایت خود میزبانی می کنم ، بنابراین می توانم به راحتی موارد بیشتری را اضافه کنم. تجربه دوره نیز فوق العاده مهم است. و بعد از امتحان کردن بیشتر راه حل ها ، من به شدت Teachable ، یک بستر آنلاین را که به طور خاص برای دوره ها طراحی شده است ، توصیه می کنم.
مخاطبان خود را در یک انجمن دوره ای بسازید: اگر تازه شروع به ایجاد مخاطب برای خود کرده اید و می خواهید از جوامعی استفاده کنید که از قبل به دنبال محتوا هستند ، می توانید دوره خود را بصورت آنلاین در سایتی مانند Skillshare یا Udemy میزبانی و بفروشید. اینها روشهای آسان و ارزان برای ایجاد مخاطب و آزمایش طاقچه شما هستند تا ببینید آیا تقاضای آن وجود دارد یا خیر.
دوره خود را بازاریابی کنید: زیبایی استفاده از یک دوره پولساز آنلاین این است که می توانید تا زمانی که می خواهید به فروش آن ادامه دهید. در Facebook ، LinkedIn یا Reddit به دنبال جوامع خاصی باشید که بتوانند از مطالب شما بهره مند شوند. پست های مهمان در وبلاگ ها و سایت های مربوطه. در هر کجا که بتوانید در مقابل افراد مناسب قرار بگیرید ، جستجو کنید. فقط با چند ساعت در ماه می توانید به تولید خود ادامه دهید.

8. یک کانال YouTube برای سرگرمی و آموزش راه اندازی کنید
Earn Money Online یک کانال YouTube برای سرگرمی و آموزش فریلنسرها راه اندازی می کند

در حالی که یوتیوب اخیراً برنامه درآمدزایی خود را تغییر داده است ، اگر در 12 ماه گذشته توانسته اید حداقل میزان جدید 1000 مشترک و 4000 ساعت تماشای آنها را کنترل کنید ، هنوز هم مکانی باورنکردنی برای کسب درآمد اضافی آنلاین است.

یوتیوب احتمالاً دومین موتور جستجوی بزرگ جهان (بعد از گوگل) است و سومین سایت پربازدید در جهان است. در سال 2017 ، هر روز نزدیک به 5 میلیارد فیلم در YouTube تماشا می شد!

کانال های YouTube به جای کسب درآمد از طریق اشتراک ، به یک سیستم تبلیغات سنتی متکی هستند. این بدان معناست که هرچه بیننده بیشتری کسب کنید ، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد. هنگامی که برای YouTube Partner Program تأیید شدید و می توانید تبلیغات خود را در ویدئوهای خود بگنجانید ، از هر 1000 بازدید ، حدوداً 2 تا 4 دلار درآمد کسب خواهید کرد. هر کدام ، در حال حاضر 1000 تا 2000 دلار خواهد بود. فقط تصور کنید اگر فیلم های شما شروع به بازدید میلیون ها بازدید کنند!

ساختن کانال YouTube مانند شروع یک وبلاگ یا وب سایت است ، به جز اینکه در فیلم کار می کنید ، نه در نوشتن. اولین قدم انتخاب نوع ویدیویی است که می خواهید ایجاد کنید. موفق ترین کانال های YouTube به یکی از دو دسته تقسیم می شوند:

محتوای آموزشی: مردم همیشه می خواهند سریعترین راه را برای یادگیری چیز جدید پیدا کنند. و جستجوهای YouTube ، از جمله عبارت "How To" ، سالانه 70٪ رشد می کند ، و YouTube را به مکانی باورنکردنی برای آموزش آنچه می دانید تبدیل می کند.
سرگرمی: سری وب ، بررسی محصولات ، طرح های طنز و شوخی ، vlog ها و حتی پیشرفت های بازی های ویدیویی - راه های مختلفی برای سرگرمی مردم از طریق کانال YouTube شما وجود دارد .
در مرحله بعدی ، باید کانال YouTube خود را راه اندازی و ایجاد کنید. کانال YouTube شما پایه و اساس کلیه مطالب شما است. اگر از قبل یک حساب Google برای Gmail یا Google Drive دارید ، می توانید با استفاده از آن وارد YouTube شوید و راه اندازی کانال خود را شروع کنید. یک نام کاربری انتخاب کنید که برای شما مناسب باشد و به یاد ماندنی باشد (اگر از حساب Google موجود استفاده می کنید باید نام کاربری خود را در + Google تغییر دهید).

همچنین توصیه می کنیم با افزودن کلمات کلیدی مرتبط در بخش "Advanced" و انتخاب کشور هدف خود (جایی که فکر می کنید بیشتر بینندگان شما هستند) ، کانال YouTube خود را آسان تر پیدا کنید. اگر وبلاگ یا سایت شخصی دارید ، آن را به عنوان "وب سایت مرتبط" اضافه کنید.

اکنون زمان شروع تولید و بارگذاری محتوا است. اطمینان حاصل کنید که از یک دوربین با کیفیت بالا استفاده می کنید (اکثر تلفن های هوشمند کار خواهند کرد ، اما من پیشنهاد می کنم حداقل یک سه پایه داشته باشید تا فیلم لرزان نباشد) ، اما در ابتدا از ایده آل بودن آن نگران نباشید. زیبایی YouTube این است که می توانید محتوا و سبک های مختلف را امتحان کنید وقتی که موارد مناسب را پیدا کردید. درعوض ، برای ساختن عضویت خود به برنامه منظم بمانید.

می توانید فیلم های خود را برای رتبه بندی بالاتر ، آزمایش توصیف ها و پیش نمایش های جلب توجه کننده و استفاده از برچسب های مربوطه ، بهینه کنید. شما باید بایستید و مردم را وادار به کلیک بر روی ویدیوی خود کنید.

وقتی شروع به ارسال منظم محتوا می کنید ، امیدوارم مخاطبان خود را ایجاد کنید. اما برای شروع دیدن پول واقعی از YouTube ، باید فیلم های خود را در جای دیگر تبلیغ کنید. کانال خود را در توییتر و فیس بوک به اشتراک بگذارید. ویدیوها را در هر جای دیگری که فکر کنید توزیع کنید. همچنین ، با نظرات تعامل داشته باشید و درمورد ویدئوهایی که ایجاد می کنید جامعه ای ایجاد کنید تا افراد با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

پس از رسیدن به آستانه 1000 مشترک / 4000 ساعت ، می توانید با انتخاب "کسب درآمد با تبلیغات" در برگه درآمدزایی کانال خود ، از ویدیوهای خود کسب درآمد کنید. اگرچه ایجاد یک دنباله رو مناسب برای کانال YouTube شما ممکن است مدتی طول بکشد ، اما انجام این کار می تواند بسیار سرگرم کننده باشد و به یک منبع درآمد اضافی ثابت تبدیل شود.

9. پادکست ضبط کنید و داستانهای الهام بخش را به اشتراک بگذارید
کسب درآمد آنلاین ضبط پادکست و داستانهای الهام بخش آزاد را به اشتراک بگذارید

پادکست ها در حال حاضر بسیار داغ هستند و به دلایل خوبی. با هر چه زندگی ما انجام می دهد ، افراد بیشتری به دنبال راه های انفعالی برای در نظر گرفتن هستند. این باعث می شود تا فرصتی عالی برای ایجاد مخاطب و کسب درآمد آنلاین باشد.

و در حالی که ساخت مخاطبان به اندازه کافی بزرگ خواهد بود تا بتواند تبلیغ کننده و روش های دیگر برای جذب درآمد اضافی از پادکست شما را جذب کند ، فرصت وجود دارد. جان لی دوماس هفت روز در هفته با کارآفرینان خود در پادکست فایر مصاحبه می کند و اکنون بیش از 200000 دلار در ماه می کند. در حقیقت ، جان تمام درآمد خود را بصورت آنلاین ارسال می کند و نشان داده که از زمان راه اندازی در سال 2012 تاکنون نزدیک به 13 میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

بازار پادکست مدام به دنبال محتوای با کیفیت جدید است. و خوشبختانه برای هر کسی که سعی در شروع کار دارد ، اکنون این کار از همیشه آسان تر است.

شروع یک پادکست ، مانند ایجاد یک کانال یا وبلاگ YouTube ، به بیان داستان های جالب و ایجاد مخاطبان جذاب برمی گردد. در این مرحله ، من احتمالاً به نظر می رسد که یک رکورد شکسته است ، اما شما به یک طاقچه نیاز دارید که مورد علاقه شما باشد و تقاضای شما هم اکنون وجود دارد. لیستی از مباحثی را که می خواهید در مورد آنها صحبت کنید تهیه کنید و سپس نمودار iTunes ، Google Trends و دیگر سایتهای جستجوی پادکست مانند cast.market را جستجو کنید تا ببینید چه چیزی در حال حاضر موجود و محبوب است.

در مرحله بعدی ، شما به ابزار مناسب نیاز خواهید داشت. بسته به راحتی خود با تجهیزات صوتی ، می توانید به اندازه دلخواه خود پیچیده یا ساده باشید ، اما حداقل برای ضبط صدای خود به یک میکروفون و نرم افزار احتیاج دارید. شرکت هایی مانند Behringer ، Blue ، Focusrite و دیگران مجموعه های پادکست پلاگین و بازی با کیفیت حرفه ای را می فروشند که می توانند امروز شما را ضبط کنند.

اکنون زمان برنامه ریزی نمایش شما است. اگر در حال اجرای یک نمایش آموزش كسب درآمد از اينترنت رايگان به سبک مصاحبه هستید ، اکنون می خواهید برخی از مهمانان را درگیر کنید. می توانید از شبکه اجتماعی موجود خود برای تماس با افرادی که قبلاً آنها را می شناسید یا در توییتر یا فیس بوک متصل هستند استفاده کنید. همچنین می توانید برای یافتن نویسندگان یا متخصصان موضوعات خاص در طاقچه خود به Medium یا Amazon بروید.

پس از جمع آوری لیست ، ایمیلی را برای افشای مدل قرار دهید (همانطور که بارها و بارها تکرار خواهید کرد) که با انتظارات کوتاه و واضح است. به مصاحبه شونده بالقوه خود بگویید که شما چه کسی هستید ، پادکست شما درمورد چه چیزی است و از آنها می پرسید. چند مصاحبه آزمایشی با دوستان و خانواده انجام دهید تا مطمئن شوید همه چیز با کیفیتی که می خواهید ضبط شده است و سپس قسمت اول خود را رزرو کنید.

اگر از یادگیری نرم افزار جدید لذت می برید یا تجربه ای در زمینه ویرایش صوتی دارید ، می توانید نمایش را به تنهایی تنظیم کنید. در غیر این صورت ، سرویس های زیادی وجود دارد که می توانید به آنها کمک کنید تا برنامه های خود را مانند UpWork و Fiverr تغییر دهند و برنامه خود را ایجاد کنند.

تبریک می گویم! اکنون یک قسمت پادکست آماده بارگذاری در iTunes ، SoundCloud یا هرجای دیگر و تبلیغ در کنار بقیه مطالب خود دارید!

آخرین مرحله تصمیم گیری در مورد نحوه بازاریابی و کسب درآمد از پادکست شما است. هرچه مخاطب شما بیشتر باشد ، شانس بیشتری برای کسب درآمد از آن دارید. برای نمایش خود یک وب سایت اساسی ایجاد کنید و اشتراک قسمت ها را در شبکه خود شروع کنید. هنگامی که آماده درآمدزایی هستید ، چند گزینه وجود دارد که می توانید انتخاب کنید:

تبلیغات سنتی (حامی مالی)
فروش محصولات شما به عنوان
کمک مالی و تأمین مالی Crowdfund
فقط به مشترکان مشترک محتوا
می
پردازد که نمایش های زنده را ارائه می دهد همانطور که آرون ماهنکه ، خالق پادکست لوره می گوید:

"من همیشه به پادکست ها می گویم که تا آنجا که ممکن است از جریانات استفاده کنند. فقط تبلیغات مربوط به نمایش خود را بفروشید. فقط تی شرت نفروشید. خود را محدود نکنید تا بتوانید از طریق شلوغی جمع کنید. همه کارها را انجام دهید آن را ترکیب کنید و ترکیب مناسبی پیدا کنید و با هم به چیزی قوی تر و قابل اعتمادتر اضافه می شود. "

10. به یک شرکت از راه دور به صورت نیمه وقت (یا تمام وقت) بپیوندید
کسب درآمد آنلاین به یک کار مستقل بصورت نیمه وقت یا تمام وقت بپیوندید

اگرچه بیشتر ایده های ساخت آنلاین پول که تاکنون پرداخته ایم ، قابل انجام است ، اما اگر می خواهید کار خود را کاملاً تغییر دهید و کار آنلاین را شروع کنید ، هزاران شرکت وجود دارد که می خواهند کسانی را که برای شما مهم نیستند استخدام کنید.

تعداد بیشتری شرکت و شرکت های نوپا مشغول به کار از راه دور هستند ، جایی که از ابزارهای ارتباطی و ارتباطی آنلاین برای انجام کار خود در هر کجا که بخواهند استفاده می شود. و نیازی نیست که یک طراح یا برنامه نویس hotshot 20 چیزی باشید تا از مزایای کار از راه دور بهره مند شوید. بسیاری از موقعیت های از راه دور برای موقعیت های پشتیبانی مشتری یا سایر موقعیت های مشتری روبرو هستند که نیازی به مجموعه مهارت های تخصصی ندارند.

بهتر از این ، همه آنها تمام وقت نیستند ، به این معنی که شما می توانید یک شرکت از راه دور و شغلی پیدا کنید که به عنوان راهی برای کسب درآمد اضافی آنلاین باشد.

اگر علاقمند هستید ، در اینجا لیستی از برخی از بهترین مکان ها برای یافتن شغل از راه دور امروز آورده شده است:

Flexjobs
SolidGigs
ما از راه دور کار می کنیم
Remote.co
از راه دور
دیسک را رد کنید
مکانهای مجازی
تأیید از راه دور
Staff.com
عشایر شاغل
Jobspresso
اروپا از راه دور
مشاغل
WFH.IO
برون سپاری
PowerToFly
فرود. کارها
AngelList
آثار معتبر
موزه
ایده آلیست
در اینجا حتی بیشتر گزینه های من برای بهترین سایتهای کار از راه دور وجود دارد که در آن می توانید حواشی انعطاف پذیر تمام وقت با کیفیت بالا را پیدا کنید.

...

حال بیایید در مورد بقیه گزینه ها برای بهترین راه های کسب درآمد آنلاین صحبت کنیم.

اگر می خواهید یک شغل جدید بصورت آنلاین ایجاد کنید ، ده راهی که در بالا معرفی کردیم بهترین بازی های بلند مدت برای کسب درآمد آنلاین هستند. با این حال ، برای بسیاری از افراد (شامل خودم نیز هستم) ، احتمالاً می خواهید فرصتهای شغلی سریع آنلاین دیگری را پیدا کنید که بتوانید با سرعت بیشتری بازده را شروع کنید.

که ایده بسیار خوبی است. بدیهی است که کسب درآمد اینترنتی نیاز به صبر و تعهد دارد. اما هزاران روش اثبات شده برای شروع کسب درآمد امروز بدون مدت زمان طولانی برای ساختن یک استارت آپ یا از بین بردن تجارت آزاد شما وجود دارد.

همچنین ، مهم نیست که شغل شما چیست ، مهم این است که درآمد شما از کجا تأمین می شود. این به معنای داشتن چندین جریان درآمد از منابع مختلف مانند فروش خدمات آزاد ، وابستگی و درآمد غیرفعال و همچنین مربیگری و سایر مشاغل عجیب و غریب آنلاین است.

این امر نه تنها پولی را که با خود حمل می کنید ، چند برابر می شود ، بلکه شما را از هرگونه تغییر ناگهانی در بازار یا تجارت شما محافظت می کند. این جمله قدیمی را که می خواهید همه تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار دهید به یاد دارید؟ چند ساعت در هفته درگیر کردن تنها در یک یا دو فرصت زیر ، شما را در موقعیت بسیار قوی تری قرار می دهد تا از نظر مالی مطمئن و مستقل باشید.

بنابراین فارغ از اینکه تخصص یا طعم شما چیست ، راهی برای استفاده از مهارت های خود برای آوردن پول اضافی آنلاین برای شما در اینجا وجود دارد:

11. تست وب سایت
سایت های آزمایشی آنلاین آزاد را کسب کنید

شما احتمالاً ایده بسیار خوبی از آنچه باعث ایجاد یک وب سایت خوب می شود دارید. آیا طراحی پاک و آسان برای حرکت است؟ آیا محتوا منطقی است؟ خوشبختانه افراد زیادی در آنجا هستند که می خواهند افکار شما را بشنوند. و آنها مقداری پول مناسب نیز به شما پرداخت خواهند کرد (بسیاری از سایتها 10 دلار برای 20 دقیقه یا هر ساعت 30 دلار پرداخت می کنند!)

برای آزمایش این وب سایت ها ، از شما خواسته می شود که به سایت مورد نظر مراجعه کرده و در هنگام مرور سایت ، واکنش ها و افکار خود را ثبت کنید. برای شروع کسب درآمد اضافی بصورت آنلاین با آزمایش وب سایت ها ، در برخی از سرویس های معروف مانند UserTesting.com ، Userlytics ، TryMyUI ، Userfeel ، TestingTime (برای افراد خارج از ایالات متحده) یا مشاغل درآمد اضافی ثبت نام کنید.

12. کتاب های صوتی روایت
کتابهای صوتی روایت رایگان را به صورت آنلاین کسب کنید

صنعت کتاب صوتی در حال رونق است ، اما تنها 5٪ از کتابها به قالب صوتی تبدیل شده اند. اگر سابقه بازیگری دارید ، یا اگر مردم گفته اند که شما برای رادیو صدا دارید ، می توانید با ضبط نسخه های صوتی کتاب های مستقل و محبوب ، پول اضافی کسب کنید. سایت هایی مانند ACX نویسندگان را با هنرمندان کتاب صوتی ارتباط می دهند. بنابراین ، خواه نویسنده ای باشید که به دنبال راه های بیشتری برای فروش کتاب خود هستید ، یا بازیگر / صداپیشه ای که به دنبال کسب درآمد اضافی است ، می توانید خدمات خود را بصورت آنلاین بفروشید.

13. نوشتن و فروش کتاب الکترونیکی (خودآموز آمازون)
کسب درآمد آنلاین کتاب الکترونیکی خودآموز آمازون را بنویسید و بفروشید

بنابراین بسیاری از مردم آرزوی نوشتن کتاب را دارند ، اما هرگز نمی کنند. هنوز هم ، مهم نیست که چه ، من مطمئن هستم که شما تجربه و ارزشی را دارید که می توانید با نوشتن یک کتاب به آن بدهید. با قرار دادن مهارت ها و دانش خود در یک کتاب الکترونیکی قابل بارگیری که به افراد کمک می کند مهارتی را یاد بگیرند ، شغل خود را پیش ببرند یا شغلی راه اندازی کنند ، می توان زندگی شخصی را تغییر داد و حتی از طریق اینترنت درآمد خوبی کسب کرد.

حتی بهتر ، حتی می توانید کتاب خود را در یکی از بزرگترین فروشندگان کتاب جهان - آمازون بارگذاری کنید. با انتشار خود آمازون ، می توانید قیمت را تعیین کنید ، حقوق کتاب خود را حفظ کنید و به مخاطبان بزرگ آمازون دسترسی پیدا کنید. برای هر فروش ، 70٪ را با آمازون با پرداخت بقیه بابت هزینه نگه دارید. اگر می خواهید شروع کنید ، راهنمای عالی فروش آنلاین کتاب الکترونیکی لزلی ساموئل را ببینید یا Tara Gentile را در CreativeLive دنبال کنید زیرا وی به شما نشان می دهد چگونه از شغل فعلی خود برای نوشتن کتاب الکترونیکی در هفته آینده استفاده کنید. چه کسی می داند ، شما ممکن است فقط یکی از بهترین کتاب های تجاری امسال را بنویسید!

14. انجام کارهای خرد در Amazon Mechanical Turk
کسب درآمد اینترنتی به صورت میکرو کار در Amazon Mechan Turk انجام دهید

Amazon Mechan Turk خدماتی است که به شما امکان می دهد از طریق ایجاد ریزگردهای پرداخت شده به صورت آنلاین درآمد کسب کنید. هر کار ساده ای است که نیاز به تعامل انسانی مانند درجه بندی نتایج جستجو ، بررسی صحیح هجی کردن اصطلاحات جستجو ، درجه بندی متن مقاله یا حتی ترجمه اصلی دارد. شما می توانید این فعالیت ها را از هرجایی که می خواهید انجام دهید و از بزرگترین خرده فروش الکترونیکی در جهان درآمد کسب کنید.

15. ثبت نام در سایت های شغل آزاد (مانند Flexjobs و SolidGigs)
به صورت آنلاین درآمد کسب کنید به یک شبکه حرفه ای مانند Upwork یا Fiverr بپیوندید

این می تواند مدتی طول بکشد تا تجارت آزاد شخصی شما ایجاد شود. هنوز هم تقاضای بیش از هر زمان دیگری برای فریلنسرها وجود دارد. بنابراین ، اگر می خواهید از طریق فریلنسینگ به صورت آنلاین درآمد کسب کنید ، می توانید به یکی از بهترین شبکه های مستقل مانند Flexjobs ، SolidGigs ، Contena ، Upwork ، Fiverr یا PeoplePerHour بپیوندید. ثبت نام کنید ، مشخصات خود را بسازید ، برخی از نمونه کارهای خود را بارگذاری کنید و با انجام کارهای کوچک آزاد شروع به درآمد کنید.

حتی اگر از قبل مشتری یا مشتری مستقل دارید ، این شبکه ها می توانند راهی عالی برای تأمین درآمد شما و ادامه کار بدون صرف وقت زیاد برای سرد شدن باشند.

16. خدمات خود را در سایت های طاقچه مانند 99Designs ، Cloudpeeps یا TopTal بفروشید
به صورت آنلاین درآمد کسب کنید خدمات خود را در سایت های مختلف مانند 99 Design یا TopTal بفروشید

اگر یک کارگر ماهر در یک طاقچه خاص مانند بازاریابی ، طراحی و یا توسعه نرم افزار هستید ، بازارهای تخصصی وجود دارد که فقط به شما خدمات می دهند. این مکان های بسیار خوبی برای کسب درآمد آنلاین است ، با دانستن اینکه افرادی که به آنها مراجعه می کنند ، به طور خاص به دنبال مهارت های شما هستند. مکان هایی مانند 99Designs یا Dribbble را برای طراحان ، Cloudpeeps را برای متخصصان بازاریابی و جستجوگرها و TopTal ، Crew یا Gigster را برای توسعه دهندگان سطح بالا بررسی کنید. پس از اینکه مهارت های توسعه خود را ایجاد کردید ، می توانید یک برند برای خود به عنوان یک مشاور با ارزش تهیه کنید و بارگذاری مارک ها را برای پروژه های بزرگتر مانند اجرای یک بررسی کامل امنیتی وردپرس یا انتقال وب سایت از http به https

17. برای شرکتهای محلی گرافیک طراحی می کند
کسب درآمد آنلاین انجام طراحی گرافیکی برای شرکت های محلی آزاد

در محله یا شهر خود قدم بزنید و من مطمئن هستم که تعداد زیادی از مشاغل محلی بزرگ با طراحی وحشتناک را مشاهده خواهید کرد. با این حال ، با وجود ابزارهایی که به طور فزاینده ای مانند Adobe Illustrator ، Venngage ، Stencil و Visme استفاده می شود ، تقریباً هر کس با یک ذهنیت خلاق و یک دوز سالم از انگیزه می تواند با داشتن یک طراح گرافیک برای مشاغل محلی ، شروع به کسب درآمد اینترنتی کند.

18. بازاریابی ایمیل با یک خبرنامه طاقچه (Skimm، Mister Spoils)
کسب درآمد از طریق ایمیل بازاریابی آنلاین با یک خبرنامه طاقچه The Skimm Mister Spoils Freelance

چند روزنامه الکترونیکی با هر روز بمباران می کنید؟ دلیل برای این وجود دارد. بازاریابی گروهی از مشترکان ایمیل فعال که علاقه مند هستند یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد اینترنتی است. حتی شرکت های میلیون دلاری از طریق خبرنامه های ایمیل ساده مانند TheSkimm یا Mister Spoils ساخته شده اند. هر خبرنامه نوع خاصی از کاربر را با محتوای جالب و روزمره هدف قرار می دهد ، در عین حال برای درآمد اضافی با شرکت ها و شرکت های وابسته همکاری می کند. اگر این به نظر دلهره آور است ، چنین نیست. ابزارهایی مانند MailChimp ، ConvertKit و AWeber شروع کار با بازاریابی از طریق ایمیل را بیش از هر زمان دیگری آسان می کند. و گزینه عالی دیگر برای در نظر گرفتن (با بزرگترین برنامه رایگان در دسترس) SendPulse است ، با توانایی آنها برای ارسال حداکثر 15،000 ایمیل در هر ماه به 2500 مشترک ،

19. فروش محصولات در فروشگاه Shopify
درآمد آنلاین فروش محصولات را در فروشگاه فریلنس شاپایف کسب کنید

اگر جدی هستید که از طریق فروش اقلام به صورت آنلاین درآمد کسب کنید ، توصیه نکردن Shopify کاملاً غیرممکن است. این پلتفرم هر آنچه برای راه اندازی فروشگاه آنلاین خود در کمتر از یک روز نیاز دارید شامل دامنه سفارشی ، الگوهای زیبا (بنابراین به مهارت مهارت طراحی نیاز ندارید) ، گزینه های پرداخت امن به شما ارائه می دهد و حتی می توانند از طریق بازاریابی و حمل و نقل برای شما مراقبت کنند. شما. این که آیا شما محصولات ، طرح ها یا سایر محصولات خود را به افرادی که در طاقچه خود قرار دارند تبلیغ می کنید ، Shopify بهترین گزینه برای تأمین انرژی فروشگاه آنلاین شما است.

20. کارها و کارهای هنری خود را در Etsy بفروشید
کسب درآمد آنلاین فروش صنایع دستی و هنرهای خود در Etsy Freelance

Etsy محبوب ترین بازار آنلاین محصولات دست ساز و صنایع دستی است. از دستبند گرفته تا جعبه تلفن ، حلقه ، مبلمان و موارد دیگر ، Etsy برای هر کسی که خلاق است و می خواهد خلاقیت های دست ساز خود را بفروشد مناسب است. تا زمانی که فضای کافی داشته باشید ، این می تواند یکی از بهترین راه های کسب درآمد اینترنتی باشد که با سرمایه گذاری بسیار اندک می توان آن را شروع کرد. برای راه اندازی فروشگاه Etsy ، از Handmadeology ، این 5 مرحله را در نظر بگیرید.

در حالی که Etsy مکانی عالی برای ورود در مقابل مشتریان بالقوه ای است که در غیر این صورت شما را پیدا نمی کردند ، اما هنگامی که بیدار می شوید و مخاطبان مناسبی ایجاد می کنید ، می توانید فروشگاه خود را به Shopify منتقل کنید و قسمت بیشتری از درآمد خود را حفظ کنید شما از فروش دارایی های خود درآمد کسب می کنید.

21. تبدیل به یک تأثیرگذار در اینستاگرام شوید
کسب درآمد آنلاین به عنوان Chiara Ferragni به یک تأثیرگذار در اینستاگرام تبدیل می شود

موارد زیر را در حساب اینستاگرام خود ایجاد کنید و می توانید به سرعت از طریق اینترنت درآمد کسب کنید. مارک های بزرگ ، شرکت های تولید کننده تجهیزات ، و حتی استارتاپ ها تمایل دارند 500 دلار - 5000 دلار + هر پست را برای حضور در معرض دید مخاطبان خود قرار دهند. در حالی که ساخت مخاطبان عظیم اینستاگرام سخت تر و دشوارتر است ، اگر از قبل طاقچه ای کاملی دارید و به طور مرتب برای گرفتن عکس های اینستاگرام به طور مرتب مطالب باکیفیت را با یک دوربین خوب ارسال می کنید ، با چند ترفند کوچک می توانید تغییر دهید. این مقاله عالی Shopify را در مورد چگونگی ساخت و رشد اینستاگرام خود برای شروع بررسی کنید.

22. هنر و طراحی های خود را در Society6 بفروشید
درآمد آنلاین کسب کنید فروش هنر و طراحی خود را در انجمن آزاد 6 انجام دهید

اگرچه Etsy برای محصولات دست ساز که قبلاً ایجاد کرده اید عالی است ، اگر طرح های کشنده ای دارید که در قاب گوشی ، تی شرت یا حتی دیوارپوش ، بالش و لحاف خوب به نظر می رسند ، می توانید آنها را بدون پرداخت هزینه برای شروع در Society6 بفروشید. Society6 به هنرمندان اجازه می دهد تا طرح های خود را بارگذاری کنند و فروشگاه های خود را ایجاد کنند و در آنجا کالاهایی را انتخاب کنند که از طرح هایشان استفاده شود. این بدان معنی است که می توان با استفاده از یک طرح طیف وسیعی از محصولات عالی را ایجاد کرد که هر زمان کسی از شما خرید می کند ، در صورت تقاضا چاپ و ارسال می شود. با بهترین سازندگان که ماهانه فقط با فروش طرح هایشان هزاران درآمد کسب می کنند.

23. مشاوره تجارت محلی
کسب درآمد آنلاین و مشاوره مشاغل محلی آزاد

اگر طی سالها مهارت و گواهینامه ارزشمندی را در صنعت خود ایجاد کرده اید ، ارائه خدمات مشاوره خود به صاحبان مشاغل محلی می تواند راهی سودآور برای کسب درآمد اینترنتی باشد. خواه یک متخصص بازاریابی ، استراتژیست تجارت یا علاقه مند به تولید باشید ، این احتمال وجود دارد که یک صاحب مشاغل محلی حاضر باشد به شما کمک کند تا در حل مشکل شرکت خود به شما کمک کنند. با استفاده از این چک لیست 18 مرحله ای برای تبدیل شدن به یک مشاور تجاری محلی توسط Karyn Greenstreet و سپس از راهنمای من برای ایجاد یک ایمیل سرما موثر استفاده کنید تا آنها را برای استخدام خود درآورید.

24. فروش آنلاین عکس
کسب درآمد آنلاین بازاریابی سهام سهام آزاد آنلاین

اگر اشتیاق و استعداد عکاسی دارید ، می توانید با تبدیل شدن به یک عکاس سهام و فروش تصاویر خود به یک شرکت عکاسی مانند ShutterStock یا iStockPhoto به صورت آنلاین پول بیشتری کسب کنید. هر بار که کاربر تصویری را که ارسال کرده اید ، مجوزهای حق چاپ دریافت خواهید کرد. برای موفقیت واقعی ، وب سایت عکاسی خود را بسازید تا بتوانید نمونه کارهای خود را به نمایش بگذارید و با پرداخت مشاغل خصوصی خصوصی بیشتر شروع کنید.

25. خانه یا اتاق خود را در AirBnB اجاره کنید
کسب درآمد آنلاین خانه یا اتاق خود را در AirBnB Freelance اجاره کنید

Airbnb نه تنها یک راه عالی برای درآمدزایی آنلاین با اجاره اتاق خواب یدکی خود ، بلکه شما از مزایای ملاقات با افراد جدید نیز بهره مند می شوید (اگر این نوع کار شما باشد). همچنین می توانید یک آپارتمان کاملاً جدید اجاره کنید تا مانند Airbnb کار کند.

اما اشتباه نکنید که فکر کنید این یک منبع منفعل درآمد خواهد بود - هر وقت میهمان هستید همیشه در دسترس هستید و همیشه باید مکان را برای بازدیدکنندگان ورودی تمیز نگه دارید. علاوه بر اجاره در Airbnb ، می توانید به میهمانان خود افزودنیهای اضافی بپردازید ، مانند Lauren Gheysens ، Royal Day Out در لندن ، انگلیس ، جایی که وی تنها بازدید از شهر را با لباسهای سفارشی قرن 18 به بازدید کنندگان ارائه می دهد.

26. تجارت آنلاین تی شرت را شروع کنید
کسب درآمد آنلاین شروع یک فریلنسرس آنلاین تی شرت

گاهی اوقات تشخیص اینکه مردم چقدر تی شرت را دوست دارند دشوار است. و با داشتن طاقچه مناسب ، بازاریابی و ابزار مناسب ، می توانید یک کسب و کار آنلاین تی شرت ایجاد کنید که باعث می شود در هنگام خواب پول آنلاین داشته باشید. (بلومبرگ و فوربس همچنین داستان هایی از کارآفرینانی تعریف می کنند که این کار را انجام داده اند.) خدماتی مانند TeeSpring ایجاد یک تجارت تی شرت رها کردن حمل و نقل را که در آن فروش ، چاپ و حمل و نقل انجام می دهد ، آسان می کند و شما تنها هستید. مسئول طراحی و بازاریابی است. یا حتی می توانید حق رایزنی های مستقر مانند Rhea Lana را که لباس بچه گانه مرسوم ، مد روز را می فروشند و از یک سازمان اثبات شده برای فروش آنلاین خود پشتیبانی می کنید ، خریداری کنید. برای نکات بیشتر ،

27. تجربه خود را در Clarity.fm بفروشید
کسب درآمد آنلاین فروش تجربیات خود در Clarity.fm Freelance

اگر در زمینه خاصی از کسب و کار تجربه و تخصص دارید ، صدها صاحب مشاغل اگر نه هزاران نفر هستند که مایلند از یک تماس تلفنی بگذرند و فکر شما را جلب کنند. این می تواند راهی آسان برای کسب درآمد اضافی بصورت آنلاین و تقویت مهارت های شما برای استفاده در مشاوره یا تجارت آزاد باشد. سایتهایی مانند Clarity.fm به شما امکان می دهد نمایه ای ایجاد کنید که در آن کارآفرینان و صاحبان مشاغل بتوانند پیش پرداخت را انجام دهند تا برای مدت زمان مشخصی تماس تلفنی با شما رزرو کنند. خواه در جمع آوری سرمایه برای استارت آپ ها ، ساخت برنامه ها یا راه اندازی رستوران متخصص باشید ، می توانید با فروش چند دقیقه از وقت خود به افراد نیازمند ، پول اضافی بدست آورید.

28. به س questionsالات حرفه ای در مورد JustAnswer پاسخ دهید
کسب درآمد آنلاین به س questionsالات حرفه ای درباره JustAnswer Freelance پاسخ دهید

اگر هنوز مشخص نشده است ، اطلاعات و تخصص دو روش سازگار و آموزش كسب درآمد از اينترنت رايگان سودآور برای کسب درآمد اضافی آنلاین هستند. اگر دوست ندارید با تلفن صحبت کنید ، می توانید برای دریافت هزینه پاسخگویی به س questionsالات حرفه ای در مورد JustAnswer ثبت نام کنید. هزاران سوال وجود دارد که هر ماه توسط افرادی که از وکلا ، پزشکان ، مکانیک ها ، دامپزشکان و ... کمک می گیرند ، پرسیده می شود. برای درخواست ، باید تأیید صحت ، رزومه کاری و شکلی از شناسایی را ارائه دهید.

29. دستیار مجازی شوید
کسب درآمد آنلاین به یک دستیار مجازی مستقل تبدیل شوید

اگر مهارت در سازماندهی دارید ، می توانید به عنوان دستیار مجازی از طریق اینترنت درآمد کسب کنید تا به مردم کمک کند روزهای خود را منظم نگه دارند. یک دستیار مجازی از حسابداری گرفته تا تحقیق ، ورود به پایگاه داده ، رزرو سفر و مدیریت ایمیل ، همه چیز را انجام خواهد داد. همچنین می تواند روشی خارق العاده برای ملاقات با افراد بسیار مهم ، ایجاد شبکه حرفه ای شما و البته رشد درآمد دیگری باشد. می توانید کنسرت های عالی را در UpWork ، Fiverr ، Indeed و Remote.co پیدا کنید.

30. یک نمایشگاه فروش فقط کارمزد دریافت کنید
کسب درآمد آنلاین یک فروشنده خدمات فروش مستقل بگیرید

اگر مایل هستید خطرات خود را به خطر بیاندازید و دل یک تجاوز واقعی داشته باشید ، می توانید با انجام فروش فقط کمیسیون برای شرکتهای نوپا و سایر مشاغل ، پول اضافی کسب کنید. حتی اگر با داشتن استراتژی ها و مهارت های فروش مناسب به عنوان نماینده داخلی ، حقوق عادی دریافت نکنید ، می توانید برای هر فروشی که آورده اید ، پول مناسبی بدست آورید. و از آنجا که احتمالاً با استارتاپ ها کار خواهید کرد ، اگر بتوانید با برخی از سهام عدالت مذاکره کنید ، در صورت راه اندازی یک محصول جامد و موفقیت آمیز بودن شرکت ، می توانید سود زیادی بدست آورید.

اگر می خواهید مهارت های فروش خود را بالا ببرید ، دوره های آنلاین مانند آموزش فروش و آینده نگری در Udemy ، راهنمای Pitching و فروش مشتری در CreativeLive را ببینید. و پس از آماده شدن ، به فهرست فرشتگان بروید و ببینید که آیا موقعیت هایی برای فروش آزاد وجود دارد که با علایق شما مطابقت داشته باشد.

31. انگلیسی را به عنوان یک مدرس مجازی آموزش می دهد
کسب درآمد آنلاین به عنوان یک مشاور مجازی مستقل انگلیسی را آموزش دهید

آموزش و آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم یک روش عالی برای کسب درآمد آنلاین است ، در صورت تمایل باز کردن درهایی برای سفر به دنیا نیست. در حالی که اعتبار کامل ESL (انگلیسی به عنوان زبان دوم) توصیه می شود ، تا زمانی که بومی زبان باشید و توانایی تدریس داشته باشید ، در کشورهایی مانند هنگ کنگ یا امارات متحده عربی افرادی وجود دارند که مایل به پرداخت بیش از 25 دلار در ساعت هستند تا از طریق اسکایپ انگلیسی را به شما آموزش دهیم. در واقع ، Learn4Good و Remote.co را برای مشاغل تدریس خصوصی انگلیسی از راه دور بیابید یا در یک سایت تخصصی مانند VerbalPlanet یا Chegg Tutor ثبت نام کنید.

32. مهمان پست به عنوان یک نویسنده مستقل برای وب سایت های طاقچه
پست آنلاین مهمان را به عنوان یک نویسنده آزاد برای وب سایت های مستقل مستقل کسب کنید

اگر راهی برای استفاده از کلمات و مهارت های مناسب دارید ، سایت های زیادی وجود دارند که هزینه مقاله ها و مطالب شما را می پردازند. به سایتهایی که مرتباً می خوانید فکر کنید. چه چیزی می توانید به آنها کمک کنید که جالب باشد؟ جای خود را جستجو کنید و سپس به دنبال راه های ارسال مقاله باشید. بسیاری از سایت ها به سادگی یک لینک ارسال یا تماس در پاورقی دارند. برای شروع ، راهنمای کامل من برای تبدیل شدن به یک نویسنده مستقل در کنار را بررسی کنید و سپس مقالات خود را به مکان هایی مانند Instash ، Listverse ، TopTenz ، A List Apart ، Living International ، FundsforWriters و Textbroker ارسال کنید.

33. درباره برنامه شریک متوسط بنویسید
درآمد آنلاین کسب کنید و در برنامه شریکی Medium_s Partner بنویسید

Medium یک جامعه آنلاین است که در آن هرکسی می تواند مقاله و مقاله ارسال کند و آنها را در معرض دید مخاطبان میلیونی ماهانه خود قرار دهد. اگرچه این می تواند مکانی عالی برای ایجاد مخاطبان برای وبلاگ شما یا یافتن مشتریانی برای مشاغل مشاوره شما باشد ، اما با برنامه Partner Program جدید Medium ، اکنون می توانید هر وقت کسی مقاله های شما را بخواند از طریق اینترنت درآمد کسب کنید. به صورت رایگان ثبت نام کنید و می توانید مقالات خود را فقط توسط کسانی که ماهیانه 5 دلار برای عضویت حق بیمه متوسط پرداخت می کنند ، آزاد یا قابل خواندن آموزش كسب درآمد از اينترنت رايگان انتخاب کنید. شما بر اساس میزان افرادی که هر ماه پستهای شما را می خوانند و در تعامل هستند ، درآمد کسب می کنید.

34. در تهیه مالیات به مردم کمک کنید
کسب درآمد آنلاین به مردم در تهیه مالیات فریالنس کمک کنید

نوعی فرصت کسب درآمد آنلاین نیست که با شکوه و جلال پوشانده شود ، اما همه برای اطمینان از جمع شدن اعداد در پایان سال به مجموعه ای از چشم ها نیاز دارند. هر مشاغل و اکثر افراد به شخصی برای کمک در تهیه اظهارنامه مالیاتی خود احتیاج دارند ، به ویژه صاحبان مشاغل کوچک که از نظر زمان و منابع کوتاه هستند. مدرسه مالیات بر درآمد تعدادی برنامه آموزشی را ارائه می دهد که حداقل 10 هفته به شما آمادگی مالیات را می دهند و پس از گذراندن فصل مالیات ، می توانید به طور متوسط 229 دلار در هر بازپرداخت شارژ کنید. گزارش CNBC ، تهیه کننده مالیات مستقل با این ایده تجاری.

35. صوتی و مصاحبه ها را رونویسی کنید
کسب درآمد آنلاین رونویسی صوتی و مصاحبه های مستقل

روزنامه نگاران ، پزشکان ، وکلا ، دانشگاهیان و محققان مصاحبه ها را هر روز ضبط می کنند و به شخصی احتیاج دارند که گفته های خود را بنویسد. بنابراین ، اگر از گوش دادن مداوم به همان صوتی که می نویسید ، راحت هستید ، می توانید با انجام رونوشت ها درآمد خوبی کسب کنید.

بیشتر سرویس ها در هر ساعت از 15 تا 25 دلار برای صدای ضبط شده پرداخت می کنند. اگر متخصص هستید و سابقه رونویسی حقوقی یا پزشکی دارید ، می توانید کارهای بیشتری انجام دهید. اگر یک نسخه نویس مبتدی هستید ، می توانید در Transcribe Anywhere ، TranscribeMe ، Quicktate ، Rev ، Tigerfish و Crowdsurf کار پیدا کنید.

36. مقالات را تصحیح کنید
مقالات تصحیح آزاد بصورت آنلاین کسب درآمد

تا زمانی که هنوز کلمه نوشتاری وجود داشته باشد ، ناشران همیشه وجود خواهند داشت. ویرایش و تصحیح مستقل علاوه بر اینکه دستمزد ساعتی مناسبی را پرداخت می کند ، به شما توانایی خواندن موضوعات بالقوه جالب را نیز می دهد. علاوه بر این ، دنبال کردن نوشتن و ویرایش مستقل به عنوان یک ایده تجاری می تواند یک سبک زندگی را به شما ارائه دهد که به شما امکان می دهد به عنوان یک عشایر دیجیتال به جهان سفر کنید. شما می توانید بسیاری از آگهی های استخدام شرکت ها و اشخاصی را که نیاز به خدمات نوشتن ، تصحیح و ویرایش در Contena دارند پیدا کنید ، و این فرصت بسیار پرطرفدار برای کسب درآمد آنلاین است.

37. برچسب گذاری خصوصی و فروش محصولات در آمازون
با برچسب گذاری و فروش محصولات در آمازون به صورت آنلاین درآمد کسب کنید

ماهانه بیش از نیم میلیارد محصول در آمازون فروخته می شود و این یک فرصت باورنکردنی برای کسب درآمد اینترنتی است. اما ، مانند هر چیز دیگری که شامل درآمدزایی در اینترنت است ، شما باید کارهای زیادی برای بدست آوردن آن انجام دهید. یک گزینه در آمازون یافتن محصولات از پیش ساخته شده و خرید و فروش آنها با قیمت های تخفیف دار است. به عنوان مثال ، می توانید برای پیوستن به برند خود به دنبال محصولات عمومی مانند ساعت ، زنجیره کلید و لیوان باشید.

38. مشاور سفر آنلاین
مشاور مسافرتی آنلاین آزاد درآمد کسب کنید

اگر دوست دارید به مسافرت بروید و در جستجوی خرید بلیط هواپیما یا مرور Lonely Planet باشید ، چرا برای خود به عنوان یک آژانس مسافرتی خصوصی جای خاصی ایجاد نمی کنید؟ دوست من ، مارک جکسون ، همین کار را کرد و با کسب و کار مشاوره سفر خود پول اضافی کسب کرد. از طریق دوستانی که می دانند می توانند ارزانترین پروازها را برای شما حساب کنند شروع کنید و سپس پیش بروید و یک گروه Facebook یا LinkedIn ایجاد کنید تا افرادی را که می خواهند در بالای آخرین پیشنهادها بمانند ، ایجاد کنید. سرانجام ، با آموزش دادن به مردم ، چطور می توانید سفر رویایی خود را به واقعیت تبدیل کنید ، می توانید این کار را به مشاوره تمام وقت تبدیل کنید.

39. مشاغل مجازی عجیب و غریب در TaskRabbit
کسب درآمد اینترنتی به صورت شغلی عجیب و غریب در TaskRabbit Freelance کسب کنید

اگر از انجام کارهای دیگران مشکلی ندارید ، پس TaskRabbit یک گزینه عالی برای کسب درآمد آنلاین است. با قدم زدن روی سگ همسایه خود یا چیدن چمن آقای اسمیت درآمد اضافی کسب کنید. ممکن است به نظر برسد که پردرآمدترین گزینه نیست ، اما مدیران ارشد می توانند ماهیانه 7000 دلار درآمد کسب کنند ، و این یک روش تمام وقت برای کسب درآمد آنلاین برای برخی است.

40. تمیز کردن موتور جستجو
آزاد موتورهای جستجو تمیز آنلاین

آیا تا به حال نتیجه Google را دیده اید و گفته باشید "چگونه جهنم به آنجا رسید؟" در حالی که گوگل و سایر موتورهای جستجو از الگوریتم های قدرتمندی برای تعیین اینکه کدام صفحات را برای نتایج جستجو نشان می دهند استفاده می کنند ، افرادی واقعی هستند که با اطمینان از اینکه ماشین ها به درستی کار خود را انجام می دهند از طریق اینترنت درآمد کسب می کنند.

با استفاده از سایت هایی مانند Appen و Lionbridge ، می توانید با تحقیق در مورد جستجوهای جستجوی از پیش تعریف شده و ارائه بازخورد برای نتایج براساس ارتباط آنها ، درآمد کسب کنید.

41- برای اسامی شرکت ها و شعارها ، مسابقات آنلاین را وارد کنید
کسب درآمد آنلاین برای نام و شعارهای شرکت کننده مسابقه های آنلاین را وارد کنید

آیا دائماً با شوخی های شوخ طبعی روبرو می شوید؟ آیا آرزوی روزهای تبلیغات به سبک Mad Man را دارید؟ اگر مارک تجاری یا کپی فانتزی به ذهن شما خطور می کند ، فرصت های زیادی برای کسب درآمد آنلاین از طریق نامزدی شرکت و بازی های شعار وجود دارد. اگر فکر می کنید مهارت خاصی در نامگذاری دارید ، به پلتفرم Squadhelp مراجعه کنید که در آن می توانید با نامگذاری مارک ها ، خدمات ، محصولات ، شعارهای شرکت ، پول نقد اضافی به دست بیاورید و در صورت داشتن نشان ، حتی در جلو طراحی آرم نیز کمک کنید. دنده.

42. بابت سلامتی پرداخت کنید
کسب درآمد آنلاین پرداخت کنید تا مستقل از سلامت باشید

هزینه زیادی نمی پردازد ، اما اگر فرد سالم هستید و آموزش كسب درآمد از اينترنت رايگان می خواهید مقادیر اضافی پول آنلاین داشته باشید ، برنامه AchieveMint برای انجام کارهایی مانند پیاده روی ، پیگیری مواد غذایی یا انجام نظرسنجی های درمانی به شما پاداش می دهد. AchieveMint با پیوند دادن به برنامه های تناسب اندام شما ممکن است قبلاً از قبیل Fitbit ، RunKeeper ، Healthkit و MyFitnessPal استفاده کنید ، کار می کند و برای برخی اقدامات امتیازاتی را به شما ارائه می دهد. به ازای هر 10 هزار امتیاز ، شما بدون محدودیت در درآمد خود ، 10 دلار درآمد کسب می کنید.

43. درباره مکانهایی که بوده اید مرور کنید
کسب درآمد آنلاین درباره مکانهایی که به صورت آزاد کار می کرده اید نظرات خود را بنویسید

آخرین باری که به یک رستوران جدید رفته اید بدون اینکه از قبل آن را آنلاین جستجو کنید ، کی بوده است؟ یا محصولی را خریداری کرده اید که حداقل چند بررسی 5 ستاره نداشته باشد؟ به نظر می رسد که بیشتر و بیشتر جهان ما در بررسی ها منتشر می شود. و می توانید با نوشتن آنها به صورت آنلاین درآمد کسب کنید. با ایجاد حساب در سایت هایی مانند Vindale research ، Software Judge ، FameBit ، CrowdTap ، Influence Central و Modern Mom کار خود را شروع کنید. با این حال ، قبل از فرار و شروع به نوشتن ، حتماً چاپ کوچک هر یک از این سایت ها را بررسی کنید. نوشتن بررسی منبع عظیمی از درآمد تضمین شده نیست و شما می خواهید قبل از شروع کار مطمئن شوید که ارزش وقت شما را دارد.

44. ورود داده ها برای شرکت ها را انجام دهید
کسب درآمد آنلاین ورود اطلاعات را برای شرکتهای مستقل انجام دهید

اگر یک فرد شیفته جزئی هستید و مهارت تایپ سریع دارید ، می توانید با وارد کردن داده ها برای مشاغل به صورت آنلاین درآمد کسب کنید. به سادگی شغل های "ورود داده" را در مکان هایی مانند Craigslist ، در واقع یا UpWork جستجو کنید.

45. ویراستار پذیرش دانشکده
درآمد آنلاین کالج پذیرش آزاد مقاله ویرایشگر

اگر در حال نوشتن و مشاوره دادن به دانشجویان دانشگاه در مورد چگونگی نوشتن مقاله های جذاب 500 کلمه ای در موضوعاتی مانند "شما برای سخنرانی در کاخ سفید دعوت شده اید ، سخنرانی خود را بنویسید" ، به نظر می رسد کاری است که می خواهید انجام دهید ، می توانید از طریق اینترنت درآمد کسب کنید.

به من اعتماد کنید ، والدین زیادی به شما پول می دهند تا مقاله های مربوط به پذیرش را ویرایش کنید و برای بچه های خود بازخورد سازنده ارائه دهید. به دنبال موقعیت های آزاد در انتشارات برتر مانند Scribendi ، Top Admit یا Essay Edge باشید یا خدمات خود را به صورت آنلاین در Craigslist و سایر بازارها ارسال کنید.

46. با فروش برنامه تدریس خود به معلمان جدید کمک کنید
کسب درآمد آنلاین به معلمان جدید کمک کنید تا برنامه آموزش آزاد شما را بفروشند

معلم جدید بودن می تواند موجب عصبیت شود. به همین دلیل است که بسیاری از افراد به دنبال خرید برنامه های تدریس قدیمی خود هستند تا به آنها کمک کنند در اولین درس خود احساس راحتی بیشتری داشته باشند. اگر معلم هستید ، می توانید از طریق سایتی مانند Teachers Pay Teachers به صورت آنلاین درآمد کسب کنید که به شما امکان خرید و فروش مطالب اصلی را می دهد.

47. نظر خود را در گروه های بحث آنلاین و نظرسنجی ها بیان کنید
کسب درآمد آنلاین نظر خود را به گروه های آنلاین کانون و نظرسنجی مستقل بدهید

اگر می خواهید در مراحل اولیه به شکل دهی محصولات دیجیتال کمک کنید ، عضویت در یک گروه متمرکز آنلاین یا پاسخ دادن به س questionsالات نظرسنجی راهی عالی برای کسب درآمد اضافی آنلاین است. آنها به اندازه برخی از گزینه های دیگر که ما برجسته کردیم پرداخت نمی کنند ، اما شما می توانید به گروه هایی در سایت هایی مانند Survey Junkie ، Swagbucks و IPSOS که از طریق کارت های هدیه آمازون ، چک یا PayPal پرداخت می کنند ، بپیوندید. از شما خواسته می شود اطلاعاتی درمورد اطلاعات جمعیتی خود (سن ، مکان و غیره ...) ارائه دهید ، اما سپس می توانید از طریق نظرسنجی ها درآمدزایی کنید.

48. صفحات فن هنرمندان را مدیریت کنید
کسب درآمد آنلاین صفحات فن هنرمند را حفظ کنید

هنرمند ، نوازنده یا کارآفرین مورد علاقه شما اغلب به حفظ صفحات طرفداران خود در توییتر و فیس بوک نیاز دارد . اگر تجربه برخی از رسانه های اجتماعی را دارید ، می توانید با جستجوی این صفحات و جستجوی مشاغل در Fiverr ، به صورت آنلاین درآمد کسب کنید.

49. مراقب حیوانات خانگی دیگران باشید
از طریق حیوانات خانگی دیگران به صورت مستقل از پول خود مراقبت کنید

در سال 2017 ، نزدیک به 90 میلیون سگ خانگی در ایالات متحده وجود داشت . که فرصتی عظیم برای کسب درآمد آنلاین به عنوان یک تماشاگر سگ یا ملاقات کننده ایجاد کرده است. سایت های تخصصی مانند Rover یا Care.com صاحبان حیوانات خانگی را با واکرها ، درب نشین ها و بازنشستگان متصل می کنند تا از بهترین دوستانشان در هنگام کار یا جاده مراقبت کنند. اگر یک حیوان دوست هستید ، می توانید پول اضافی کسب کنید و مدتی را با یک دوست خزدار سپری کنید.

50. تلفن هوشمند قدیمی و سایر محصولات فنی خود را بفروشید
کسب درآمد آنلاین فروش اسمارت فون قدیمی و سایر محصولات فنی خود به صورت آزاد

صنعت تلفن های هوشمند مورد استفاده در سطح جهانی 5 میلیارد دلار ارزش دارد. این بدان معناست که تلفن قدیمی آموزش كسب درآمد از اينترنت رايگان که در کابینت خود فراموش کرده اید می تواند ارزش جدی داشته باشد.

سایت های مختلفی به صورت آنلاین وجود دارد که یا تلفن هوشمند قدیمی شما را خریداری می کنند و یا به شما اجازه می دهند تلفن خود را برای هزاران نفر از افرادی که تمایل ندارند بیش از 1000 دلار برای یک آیفون جدید براق تهیه کنند ، لیست کنید. Orchard ، Gazelle ، Swappa یا Glyde را بررسی کنید تا با فروش تلفن هوشمند یا سایر دستگاه های الکترونیکی خود به صورت آنلاین درآمد کسب کنید.

51. کتابهای قدیمی خود را بفروشید
به صورت آنلاین درآمد کسب کنید کتابهای خود را که دیگر نمی خوانید بفروشید

اگر می خواهید فضای خانه خود را آزاد کنید و انبوهی از کتابها را داشته باشید که مدتهاست در دست دارید ، می توانید با فروش آنلاین کتاب و کتابهای درسی درآمد کسب کنید. فروشگاه هایی مانند کتاب های نیمه قیمتی و سایر موارد برای هر یک از کتاب های فعلی خود ، دلار را به شما می دهند ، در حالی که می توانید به راحتی با وارد کردن شماره ISBN در Scouter Book ، ارزش کتاب خود را بررسی کنید.

52. لباس خود را بصورت آنلاین اجاره یا بفروشید
درآمد آنلاین داشته باشید و یا لباس های آزاد خود را بصورت آنلاین بفروشید

آیا کمد شما پر از لباس است که شما دیگر نمی پوشید؟ به جای اینکه آنها را به یک فروشگاه محلی یا فروشگاه تحویل کالا برسانید ، می توانید با اجاره لباس های خود به صورت آنلاین درآمد کسب کنید. سایت هایی مانند Tradesy ، SnapGoods.com ، Loanables.com و RentNotBuy.com را بررسی کنید.

53. مشاور دوستیابی آنلاین
کسب مشاوره آنلاین دوستیابی آنلاین رایگان درآمد

باور کنید یا نه ، بعضی از افراد با دوست داشتن چنین اوقات سختی دارند ، آنها حتی نمی خواهند در بخش آنلاین (یا مبتنی بر برنامه) آن شرکت کنند. اگر صحبت کننده خوبی باشید ، می توانید از این مهارت برای درآمدزایی آنلاین مانند یک خواستگاری در سایت هایی مانند Relationship Hero استفاده کنید.

54. اتومبیل خود را اجاره کنید
به صورت آنلاین درآمد کسب کنید اتومبیل خود را در Turo Freelance اجاره کنید

اگر صاحب اتومبیل هستید اما به سختی از آن استفاده می کنید ، می توانید با اجاره آن در تورو از طریق اینترنت درآمد خوبی کسب کنید. قبل از اینکه ترسیدید ، مطمئن باشید که در همه اتومبیل های اجاره شده در تورو یک بیمه نامه 1 میلیون دلاری وجود دارد ، به علاوه رانندگان از قبل غربالگری شده اند.

55. یک روزنامه نگار یا یک روزنامه نگار آنلاین شوید
کسب درآمد آنلاین به یک نویسنده خبر آنلاین یا یک خبرنگار مستقل تبدیل شوید

این روزها برای کسب درآمد اینترنتی به عنوان خبرنگار یا ستون نویس نیازی به داشتن مدرک روزنامه نگاری نیست. علاوه بر این ، وب سایت های خبری زیادی وجود دارند که همیشه می توانند از آنها برای کمک به پوشش محلی استفاده کنند.

برخی از آنها ، مانند The Examiner ، مبلغی را با توجه به درآمد حاصل از تبلیغات در هر مقاله نوشته شده ، جبران می كنند.

56. خرید و فروش نام دامنه
کسب درآمد آنلاین نام دامنه های فریلنسر را بخرید یا بفروشید

تصور کنید که صاحب اصلی Insure.com هستید (که در سال 2009 به قیمت 16 میلیون دلار فروخته شد).

تجارت نام دامنه از چند دهه قبل آغاز شده است ، و اگرچه مدت هاست که بسیاری از اسامی معروف به فروش می رسند ، هنوز هم موارد زیادی وجود دارد که می توانید برای یک کارگزار نسبتاً ارزان قیمت و روش کسب درآمد آنلاین قرار دهید. قبل از اینکه شیرجه بزنید ، هشدار داده می شود که برخی از کارشناسان به زنده بودن طولانی مدت این ایده برای کسب درآمد آنلاین شک دارند. با این حال ، همیشه این احتمال وجود دارد که شما فقط در یک نام دامنه سودآور برای یک شرکت میلیارد دلاری آینده قرار بگیرید. برای شروع ، در اینجا چند نکته از GoDaddy ، بدون شک بزرگترین و محبوب ترین مخزن نام دامنه در جهان وجود دارد.

57. تجزیه و تحلیل داده ها را برای شرکت ها انجام می دهد
کسب درآمد آنلاین انجام تجزیه و تحلیل داده برای مشاغل آزاد

آیا چیزی برای اعداد دارید؟ بسیاری از شرکت ها در صورت داشتن اعتبار و تجربه صحیح ، به پیمانکاران با استعدادی که در تجزیه و تحلیل مهارت دارند ، پرداخت می کنند و این یک روش بالقوه سودآور برای کسب درآمد آنلاین است. سیستم عامل هایی مانند Upwork و Digiserved تنها دو مورد از وب سایت های بسیاری هستند که برای فریلنسرها با توانایی تجزیه و تحلیل مناسب هستند.

58. مربی شخصی آنلاین یا مربی تناسب اندام
مربی شخصی آنلاین یا مربی بدن سازی آزاد کسب درآمد کنید

اگر از علاقه مندان به تناسب اندام هستید و دارای ترکیب صحیح کاریزما و تبحر در کسب و کار هستید ، کار به عنوان یک مربی شخصی آنلاین نیمه وقت می تواند پاداش جسمی و مالی نیز داشته باشد. هنگامی که برای خودتان شهرت و مشتری ایجاد کردید ، می تواند به راحتی به یک تلاش تمام وقت برای شما تبدیل شود. این مصاحبه را با چندین صاحب وبلاگ تناسب اندام که از طریق MonetizePros زندگی می کنند ، بررسی کنید. همچنین ، اگر می خواهید این ایده تجاری را جدی بگیرید و فوراً با یک طرح تجاری برای تجارت مربی تناسب اندام شخصی خود شروع کنید ، توصیه می کنم این منبع را امتحان کنید.



59. موسیقی خود را بفروشید
کسب درآمد آنلاین فروش آهنگ های آزاد خود را

صنعت موسیقی ممکن است به اندازه دهه 1980 قوی نباشد ، اما هنوز هم راه های زیادی برای کسب درآمد آنلاین به عنوان یک نوازنده وجود دارد. سایتهایی مانند SoundBetter به شما امکان می دهد خدمات خود را به عنوان ترانه سرا ، تهیه کننده یا نوازنده جلسه به هزاران مشتری در ماه بفروشید. در حالی که Musicbed ، Music Vine ، Marmoset و SongFreedom برای صدور مجوز موسیقی شما برای نمایش های تلویزیونی ، فیلم ها و سریال های وب بسیار مناسب هستند.

60. با کارهای اضافی خود قرارداد ببندید و یک آژانس آنلاین راه اندازی کنید
با انعقاد قرارداد کار اضافی و شروع به کار آژانس آنلاین ، درآمد آنلاین کسب کنید

هنگامی که شما در یکی از بسیاری از عمودی های آنلاین آزاد مستقر شدید ، صرف وقت خود را تنها با تمرکز بر فروش داخلی (رزرو قراردادهای آزاد با مشتریان با ارزش بالا) و سپس برون سپاری کار خود به سایر مترجمان آزاد می توانید راه بسیار خوبی برای کسب درآمد کنید. برخط.

شما به جای فروش ساده وقت خود ، شرکتی را ایجاد خواهید کرد که بتواند فراتر از ساعت فروش روزانه خود مقیاس بگیرد و رشد کند.

61. فیلم های DIY یا آشپزخانه ایجاد کنید
کسب درآمد آنلاین ایجاد آشپزی ویدیویی DIY یا Freelance

آیا آن فیلم های آشپزی یا کاردستی بالا به پایین را می شناسید که این روزها نمی توانید از آنها دور شوید؟ در آنجا افرادی وجود دارند که از طریق آنها امرار معاش می کنند. 78٪ از مشاغل B2C برای فعالیت های بازاریابی خود به محتوای تولید شده توسط کاربر وابسته هستند ، مانند آن فیلم ها. شما می توانید به عنوان خالق در سایتی مانند Darby Smart ثبت نام کنید و به طور بالقوه با مارک هایی مانند Nordstrom ، Mattel و BarkBox همکاری کنید. در روش دیگر ، نحوه تسلط بر تبلیغات PPC را بیاموزید و می توانید از این محتوا برای ایجاد دنبال کنندگان خود و کسب درآمد از طریق تبلیغات و بازدیدها از YouTube استفاده کنید.

62. ویرایش ویدئو بصورت آنلاین
کسب درآمد آنلاین ویرایش فیلم ها به صورت آزاد و آنلاین

این فیلم مانند دیوانه در حال رشد است. و افراد بیشتری با برش فیلم خام به محتوای ویروسی به دنبال کمک حرفه ای هستند. اگر از نرم افزار مناسب و مهارت خاصی برخوردار هستید ، می توانید به راحتی به عنوان ویرایشگر ویدیو در اینترنت درآمد کسب کنید. این مقاله Fstoppers را در مورد ویرایشگر ویدیوی آنلاین بررسی کنید و سپس مشاغل مربوطه را در Mandy.com ، جستجوی شغل گاو خلاق یا ProductionHub جستجو کنید.

63. ایجاد یک وب سایت طاقچه
کسب درآمد آنلاین یک وب سایت طاقچه ایجاد کنید و از بازاریابی وابسته مستقل استفاده کنید

برای اشتیاق یا سرگرمی خود مخاطب پیدا کنید و آماده هستید تا با انجام کاری که دوست دارید از طریق یک وب سایت جذاب در اینترنت درآمد کسب کنید. این البته آسانتر از انجام است. ساخت یک سایت سودآوری سودمند زمان بر است و برای افراد ضعف قلمداد نمی شود. با این حال ، اگر می توانید بر چالش های شیب دار غلبه کرده و به چند سؤال کلیدی در مورد اینکه ایده کسب و کار وب سایت که فکر می کنید سودآور باشد ، پاسخ دهید ، می توانید شروع به ایجاد آن کنید و در نهایت از طریق تبلیغات ، شرکت های وابسته یا سایر محصولات از آن سودآوری کنید. مربوط.

64. تبدیل به یک فوق ستاره خدمات مشتری مشتری شوید
بدست آوردن پول آنلاین تبدیل به یک سرویس مشتری آزاد در قرارداد قرارداد فوق ستاره شوید

چگونه با مردم صحبت کنیم و به آنها کمک کنیم مشکلات را پشت سر بگذارند؟ شما می توانید به عنوان سوپراستار پشتیبانی مشتری از مشاغل سراسر دنیا درآمد اضافی کسب کنید. با توجه به ماهیت شبانه روزی مشاغل آنلاین ، مشاغل به دنبال افرادی هستند که در مناطق زمانی مختلف به مشکلات کاربران خود بپردازند. بهتر است ، اگر در زمینه خدمات یا خرده فروشی تجربه دارید ، کاملاً مناسب خواهید بود. در واقع یا سایر تابلوهای مشاغل از راه دور که در بالا لیست کردم بررسی کنید تا فرصت پیدا کنید.

65. یک وب سایت موجود بخرید
کسب درآمد آنلاین خرید یک وب سایت فریلنسر موجود

وب سایتها با سهام تفاوت چندانی ندارند. بسیاری از آنها ناخواسته هستند ، اما برخی از آنها می توانند درآمد جدی برای شما ایجاد کنند ، خرید یک وب سایت موجود ایده ایده آل بالایی برای کسب درآمد آنلاین است (اگر شما چشم به لکه بینی الماس دارید).

شما می توانید با امید به درآمدزایی در آینده بر اساس ترافیک کاربر ، میزان درآمد فعلی ، نام دامنه یا سایر عواملی که می تواند یک گاو پول پنهان باشد که دیگران از آن غافل شده اند ، وب سایت ها را خریداری و بفروشید. علاقه مند؟ برای کسب اطلاعات بیشتر بازارهایی مانند Flippa و Flipping Enterprises را بررسی کنید.

66. یک دفتر اسناد رسمی آنلاین شوید
ایده آنلاین درآمد کسب کنید به یک دفتر اسناد رسمی مستقل آنلاین تبدیل شوید

همه ساله صدها میلیون اسناد در ایالات متحده اسناد رسمی ثبت می شود: وصیت نامه ها ، وام ها ، اشکال تابعیت ، کاربرد اسلحه. در حالی که ده ها سال است که همه چیز به صورت حضوری انجام شده است ، یک محصول جوانه زده از سایت وجود دارد که به دفتر اسناد رسمی اجازه می دهد خدمات خود را بصورت آنلاین انجام دهند. اگر قبلاً دفتر اسناد رسمی هستید ، می توانید خدمات خود را بصورت آنلاین بفروشید. یا اگر می خواهید شروع به کار کنید ، نگاهی به چک لیست اسناد رسمی کشور بیندازید تا به یک دفتر اسناد رسمی معتبر تبدیل شوید.

67. سمینارهای تجاری را اجرا کنید
به صورت آنلاین درآمد کسب کنید کارگاه های تجاری مستقل را راه اندازی کنید

روش دیگر برای استفاده از استعداد و مهارت های تجاری خود برگزاری سمینارهای تجاری آنلاین است. مشاغل همیشه به دنبال راه های منحصر به فرد برای کمک به آموزش نیروی کار خود هستند و اگر می توانید استعداد خود را در یک جلسه یک روزه یا نیم روزه قرار دهید ، می توانید آن را به شرکت های سراسر دنیا بفروشید تا از طریق اینترنت درآمد کسب کنید. با ایجاد یک نمونه کار شروع کنید و سپس با LinkedIn با تأثیرگذار در شرکتهای ذیربط تماس بگیرید تا ببینید که آیا آنها علاقه مند به آموزش تیم خود هستند یا خیر.

68. صدای خود را به Voice Over قرض دهید
پول خود را به صورت آنلاین کسب کنید و صدایتان را به صداپیشگان مستقل وام دهید

آیا تا به حال کسی به شما گفته است که صدا برای رادیو دارید؟ آیا شما در خلق شخصیت های اصلی فقط با صدای خود مهارت دارید؟ تعداد زیادی از افراد به دنبال پرداخت هزینه صداگذاری با کیفیت برای فیلم های شرکتی ، مجموعه انیمیشن یا فیلم های آموزشی خود هستند. Fiverr و UpWork را کشف کنید یا در یک سایت تخصصی مانند Voices.com یا The Voice Realm یک نمایه ایجاد کنید تا از طریق صداپیشگی به صورت آنلاین درآمد کسب کنید.

69. مشاور بازاریابی مشاغل کوچک
کسب درآمد آنلاین بصورت مستقل مشاور بازاریابی مشاغل کوچک

اگر شما در زمینه بازاریابی ، سئو یا مهارت در علاقه مند کردن مردم به محصولات و خدماتی که به طور منظم استفاده می کنید ، دارید ، به فکر تقویت مهارت های خود و استفاده از آنها برای کسب درآمد آنلاین به عنوان یک مشاور بازاریابی کسب و کار کوچک در منطقه خود باشید - به ویژه اگر می توانید یک متخصص محلی SEO شوید و به مشتریان محلی کمک کنید نتایج جستجوی بالاتری کسب کنند.

مشاغل در هر اندازه دائماً نیاز دارند مشتری بیشتری جذب کنند و اینجاست که ایده تجاری خود را مطرح می کنید. شروع ایده های خلاقانه بازاریابی مشاغل کوچک را برای مشاغل محلی شروع کنید و حتما اولین گروه از مشتریانی را که شروع به کار در منطقه خود می کنید ، تحت تأثیر قرار می دهد.

70. تجهیزات عکاسی خود را اجاره کنید
چگونه می توان از طریق اجاره تجهیزات عکاسی آنلاین درآمد کسب کرد

با تشکر از وب سایت های بازار آنلاین مانند KitSplit ، اجاره تجهیزات عکاسی خود که زمان بیشتری را برای نشستن در کمد می گذرانید ساده تر از زمینه نیست. از دوربین گرفته تا لنزها و موارد دیگر ، بیش از 40،000 نفر از KitSplit استفاده می کنند تا از اجاره تجهیزات عکاسی که قبلاً در اختیار دارند ، درآمد منفعل بدست آورند.

71. چه چیزی را از دست دادم؟
با انفجار مشاغل آنلاین ، هرگز زمان بهتری برای جستجوی راه هایی برای درآمدزایی آنلاین وجود نداشته است.

از تلاشهای عظیم زندگی در حال تغییر مانند شروع یک تجارت ، استخدام مشاوره و مشاوره به صورت پاره وقت و یا فقط پاسخ دادن به نظرسنجی ها ، مطمئناً روش های مختلفی وجود دارد که بتوانید امروز به صورت آنلاین درآمدزایی کنید و احساس امنیت مالی بیشتری داشته باشید.

من چه چیزی را از دست دادم؟

راه های شخصی خود را برای کسب درآمد آنلاین به من اطلاع دهید (در نظرات) ، آموزش كسب درآمد از اينترنت رايگان جزئیات را به اشتراک بگذارید و آنها را به لیست اضافه می کنم ...

https://www.economia-italia.com/soldi/come-fare-soldi

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 15
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 66
  • بازدید سال : 181
  • بازدید کلی : 27344
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی